Jernsvinet 13866 Skrevet 2. Juni 19517 skrev, den 29.5.2024 at 09:53: jeg synes bare at jeg havde en tendens til at føle mig lidt ensom fordi jeg ikke gider at drikke mig i hegnet . Det er bl.a. derfor jeg prøver at engagere mig med en pige flere dage i træk, så vi kan gå ud at spise sammen m.m. og maden smager ligesom bedre, når man har en at dele med - men i Pattaya - eller især i Jomtien i Soi White House (udtales hauw) er der som regel mulighed for at træffe ligesindede danskere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 575 Skrevet 7. Juni Det kunne være interessant at høre lidt om priser på pigernes tid. jeg var der i 15 så det kunne være interessant at se om priserne har ændret sig. Kom gerne med den faktiske pris i den lokale valuta. På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 672 Skrevet 9. Juni 19517 skrev, den 7.6.2024 at 08:07: Det kunne være interessant at høre lidt om priser på pigernes tid. jeg var der i 15 så det kunne være interessant at se om priserne har ændret sig. Kom gerne med den faktiske pris i den lokale valuta. På forhånd tak Da jeg var der i efteråret var ca. priserne: Bangkok, ST 2-3.000. LT 3-5.000 Pattaya, ST 1-2.000. LT 2-3.500 Alt kan naturligvis fåes både billigere og meget dyrere... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrmanden 6 Skrevet 13. Juli Tak for super indlæg. Jeg er stor fan af at forventnings afstemme pris og ydelser på forhånd, og har ThaiFrinds installeret af samme årsag. Hvis der er anbefalinger af profiler, i Bangkok og/eller Pattaya (såsom nok299) modtages disse med kyshånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 15. Juli Helt klart, hent thai friendly eller thai cupid og begynd at skriv med en masse allerede nu, og bare drop den danske høflighed og gå direkte til at spørge hvad short time eller long time koster. Jeg har mødt de lækreste piger igennem der uden at skulle igennem alt det bar helvede med fins og en masse drinks… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 25. August Her er en sjov og informativ video om hvordan man kommer til Pattaya og finder rundt - ikke at jeg er enig i alle oplysningerne eller anbefalingerne, men for en nybegynder og en hurtig tur til Pattay, kan det være meget nyttigt lige at se den: 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 27. August Noget af det som videoen ikke nævner er at: der i både Jomtien og på Pratamnak også findes et red light district, som kunne være interessant at besøge - og bliver man i Pattaya i længere tid, vil man nok også finde det interessant at besøge "the Dark Side" på den anden side af jernbanen og de mange GC (Gentlemens Clubs) bliver heller ikke nævnt - og forøvrigt synes jeg det bedste night market, med især den bedste mad og mest hyggelige stemning findes på Pratamnak. Hvor man især finder ladyboys og kattoys o.lign., bliver der heller ikke gjort meget ud af - men det er nok svært af omslutte i en enkelt video - og der findes utallige videoer og næsten dagligt uploades der nye, som viser noget nyt nyt - omend mange af dem er lidt tomgangsvideoer, som blot viser det samme og det samme - bortset fra at der altid kommer nye sild (og torsk) til byen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carajo 5 Skrevet 27. August Hvor i Jomtien er red light district? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 28. August (edited) Carajo skrev, for 10 timer siden: Hvor i Jomtien er red light district? Ville lige til selv at lave en oversigt, men en hurtig søgning på: "Jomtien red light district", var lidt nemmere og ingen grund til at opfinde den dybe tallerken 2 gange: https://www.thailandredcat.com/nightlife-and-thai-girls-in-jomtien/ https://www.thairomeo.com/jomtien-nightlife.html Min favorit soi er nok Soi Whitehouse (udtales whitehow - hvis du skal spørge en lokal om vej), da der her ligger flere skandinaviske barer, du kan møde andre danskere og i Bryghuset kan du spise dansk mad og købe danske specialiteter i bagbutikken. Rompole complexet er lidt for larmende til min smag, da musikken er så høj at man hverken kan spille pool eller snakke i ro og mag med pigerne - der tager jeg hellere til "Dont tell Mama" på Thrapaya Road, hvor de hver søndag aften spiller "Killer Pool" - eller Three Roses på den anden side, lige før Super Town for at høre live music. Redigeret 28. August af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 29 Skrevet 28. August (edited) Ved ikke og det er okay for TS men tillader mig lige at spørge på denne tråd da der er så mange om Pattaya 1. Hvis man nu går rundt i Pattaya og ser en smuk pige og hun kigger også på en. Er det så okay at tage kontakt eller er det no go ? 2. Jeg har installeret thaifriensdly men syntes der er lidt langt mellem de piger jeg syntes er hot. syntes også at have læst Jernsvinet har kørt lidt rundt uden at finde noget rigtig. Jeg har også læst om en der gik en tur i de forskellige gader men ikke så noget i hans smag. jeg er med på smag og behag er forskellig. Men er der så langt mellem de flotte piger at man skal være hurtig ude ? 3. Er der en sted hvor pigerne bare spiller Max udnover Pin ud og XS Tænker en rooftop bar på et 5 stjernet hotel eller ligende. Håber der er en venlig sjæl der kan og vil svarer på det. Og håber det er okay for TS Redigeret 28. August af Peterkanin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 28. August Peterkanin skrev, for 6 minutter siden: 1. Hvis man nu går rundt i Pattaya og ser en smuk pige og hun kigger også på en. Er det så okay at tage kontakt eller er det no go ? Du kan forsøge - men i 9 ud af 10 tilfælde er det nok en ladyboy Bedre at forsøge med receptionisten på dit hotel, en massage pige, en pige, som driver en forretning, køkkenpigerne på Bryghuset, mm. - det er bare at smile til dem og se om de smiler igen og giv dem evt. lidt ekstra drikkepenge og hør om de vil med i byen e.lign. - men lad være med at tro det er gratis - bedre lige diskret at stikke 2000 ThB under deres håndtaske næste morgen. Peterkanin skrev, for 8 minutter siden: 3. Er der en sted hvor pigerne bare spiller Max udnover Pin ud og XS Tænker en rooftop bar på et 5 stjernet hotel eller ligende. Bamboo bar lige før Walking Street, synes jeg er et godt sted at møde freelancere - men ellers skulle Insomnia og Ibar være gode pick-up steder - men ellers se bl.a. her: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newbee 362 Skrevet 28. August Jeg er selv i Pattaya slut Oktober og de 2 første uger af November. Hvis nogen er interesseret i at mødes til en øl eller to så er man velkommen til at smide en privat besked. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 29 Skrevet 29. August Jeg er i Pattaya fra d. 9/9 til 14/9 og giver mega gerne en øl hvis der er nogen der kunne være frisk på at mødes. Måske lære mig hvordan tingende foregår 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 271 Skrevet 29. August Nu for tiden er det meget mere action oppe i Soi Bukaow-området. Under min uge der nede var jeg aldri engang nede i walking street i Pattaya...... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 29 Skrevet 30. August BigDaddiz skrev, for 6 timer siden: Nu for tiden er det meget mere action oppe i Soi Bukaow-området. Under min uge der nede var jeg aldri engang nede i walking street i Pattaya...... Jeg ved ikke et dyt om Pattaya. Men hvad er den store forskel på de to steder og er det i hver sin del af byen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 30. August WS er en gade, ligesom strøget i KBH, men kun barer, A go go, restauranter underholdning på gaden og meget larmende længere nede af gaden findes Discotek osv WS er meget turistpræget, nok mere en turistattraktion for mange 1 gangs turister, læs kinesere Soi Buakhow, LK Metro, Soi Diana, Soi Honey området, er mere området med barer over det hele, live musik, ST massage saloner også meget larmende Du kan tage bathbus fra WS ned af 2. rd til Soi Diana 10 thb ca 1 km at gå, der findes også masser af barer og massage steder på 2. Rd ellers også Boyz Town Beach Road/2 rd 13/4 hvis det har interesse Ellers er der også andre på tråden der også kan komme med input om PATTAYA butterfly 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 30. August butterfly skrev, for 2 minutter siden: WS er en gade, ligesom strøget i KBH, men kun barer, A go go, restauranter underholdning på gaden og meget larmende længere nede af gaden findes Discotek osv WS er meget turistpræget, nok mere en turistattraktion for mange 1 gangs turister, læs kinesere Soi Buakhow, LK Metro, Soi Diana, Soi Honey området, er mere området med barer over det hele, live musik, ST massage saloner også meget larmende Du kan tage bathbus fra WS ned af 2. rd til Soi Diana 10 thb ca 1 km at gå, der findes også masser af barer og massage steder på 2. Rd ellers også Boyz Town Beach Road/2 rd 13/4 hvis det har interesse Ellers er der også andre på tråden der også kan komme med input om PATTAYA butterfly Glemte lige Tree Town stort område med barer og live musik og Soi Made in Bangkok også i Buakhao området 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 29 Skrevet 31. August (edited) Vil lige høre paneler inden afrejse Er der nogen der har været eller kan bekræfte at næsten alle 9 og 10 i Pattaya er på Pin up og hvis hvad koster det sådan er sted. jeg hørte at ikke nok med barfin ca 3000 så skulle pigen ca have 10 lady drink inden man så betalte hende 5000 så kommer man jo lidt der opad. Ved godt vi ikke alle har samme smag men der var hvad de sagde i den video Og hvad koster barfin de andre steder ? Redigeret 31. August af Peterkanin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newbee 362 Skrevet 31. August Pinup Barfine ligger fra 1500-3500 baht alt efter aften og tid på aftenen. Pigen skal nå på en aften mellem 5-10 LD (Dette er ret nyt) Pigen vil så bede om 4-6.000 baht for LT og ved ST (2 timer eller 1 udløsning på dit hotel eller et ST room i et hotel (4-500 baht for værelset) nær stedet) koster 2.500-4.000 baht Du bør sjældent acceptere pigens pris og det er bedst du ikke spørg men siger til hende: LT eller ST og så det beløb du vil give så svarer hun enten ja eller et andet beløb retur. Ved LT og priser på 6-7.000 baht kan det godt betale sig at sige: Hvis det er din pris så går vi direkte på hotellet og knepper hele natten og i morgen går du som en cowboy eller du kan få 4.000 baht og så smutter vi over i en klub hygger danser, spiser på vejen derhen eller på vejen hjem og så knalder vi når vi kommer til hotellet og når du smutter i morgen og så bliver det hyggelig aften for dig. Så sænker de fleste piger prisen med det samme. En pris over 7.000 baht = find en anden pige hun ønsker ikke at gå med dig og for at "save face" smider hun et højt beløb ud så du kan sige nej tak uden at det koster dig noget. VIGTIG med Pinup eller XS: 1: Du betaler aldrig det hele til mamasan. Hvis de forsøger så oplyser du bare at det er ulovligt for mamasan at modtage penge for pigens tid. Så er diskussionen lukket. 2: De forsøger nogle gange med at LT er kun 5 timer. NEJ det er ikke korrekt du aftaler direkte med pigen hvor længe hun bliver. Du SKAL altid aftale hvor længe hun bliver fra gogo's i dag desværre i gamle dage var det ikke nødvendigt men i dag er det. Alle andre steder der svinger BF meget lige fra 300 baht til de samme 3500 baht som i gogo's. Men skal vi lige tage stederne kort. LK metro: ST - 400 på stedet hvis de har rooms - 650-800 baht 2 timer til dit hotel LT - 1.300 til 3.500 bath - Beerbars billigst og dyrest gogo - Dog Billabong er BF ca. 500-800 baht Soi buakhao & Soi Pothole ST - 400 på stedet hvis de har rooms - 650-800 baht 2 timer til dit hotel LT - 1.300 til 2.000 bath TreeTown & Mythnight Ikke rigtig et ST sted mere LT. LT barfine alt fra 300-1.500 baht svært at sige det kommer an på bar, tid, hvor mange piger er mødt ind osv. Soi 6 BF for LT er stykket af 2.000 og op og du risikere at skulle betale 10 LD også. Soi 6 er en party gade samt en ST gade de ønsker ikke at pigerne smutter LT tideligt. BF LT falder drastisk kl. 21 og 23. Ellers er prisen 400-450 baht for ST barfine alle steder har rooms upstairs eller hos naboen. ST prisen er steget fra de gode gamle dage af 1.000 baht til standard nu 1.500 baht. LAD nu for guds skyld være med at spørge til prisen bare peg upstairs og spørg ST? Hvis hun spørger til prisen siger du 1.200/1.500 baht alt efter hvor ung og smuk hun er. Udenfor Gogo stederne er standard ST rate i dag 1.500 baht undtagelsen er GC eller ældre damer de acceptere stadigvæk 1.000 baht LT rate er der mange diskussioner omkring jeg betaler alt fra 1.500-3.000 baht alt efter alder, skønhed og hvad og hvordan hun levere på værelset. Håber jeg fik dækket alt ellers spørg eller måske andre kan spæde til 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fenzo 2 Skrevet 31. August Hej. Jeg rejser til Pattaya d 23/9 til 15/10 Hvis nogle vil mødes til en drink og lidt snak så skriv. Er kommet i Pattaya siden 2010 så kender området rimeligt godt. Hilsen Søren 40 år gammel. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 31. August (edited) Hvis man er i tvivl om hvordan man kommer fra Pattaya til Jomtien - er her en hurtig tur på motobiketaxi: Jeg undrer mig blot over hvorfor det skal gå så hurtigt, når han gerne vil lave en video om det - og så mumler han indimellem lidt for meget - jeg ved f.eks. ikke hvor mange som fatter at han på vej op af Thappraya Road https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=thrapaya+road nævner Jade House - og han burde lige have fået chaufføren til at holde ud for vejen derned og drejet kammeraet dernedad, da der et stykke nede af vejen er en meget karakteristisk gul port med et par buer man lige skal igennem - og så er Jade House ind til højre, lige før en nilgrøn bygning, som tidligere også var en del af Jade House. https://www.google.com/maps/place/Light+Logistics/@12.9144216,100.8722142,3a,75y,237.82h,77.77t/data=!3m6!1e1!3m4!1sf3ZAj-jyChFSTciWWazqlQ!2e0!7i16384!8i8192!4m15!1m8!3m7!1s0x31029667bbecb3ad:0x74589b5be9efdc3b!2sThappraya+Rd,+Muang+Pattaya,+Amphoe+Bang+Lamung,+Chang+Wat+Chon+Buri+20150,+Thailand!3b1!8m2!3d12.9100825!4d100.8688257!16s%2Fg%2F1tx4ltnz!3m5!1s0x310297edc4a02f8d:0xdf32da0a61226d8c!8m2!3d12.9139227!4d100.870561!16s%2Fg%2F11rqxs8c_2?coh=205409&entry=ttu&g_ep=EgoyMDI0MDgyOC4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D (Jade House tv og den gule port lige fremme). Så vælger de også at turne rundt et underligt sted, hvor jeg synes det havde været mere relevant at fortsætte ad Thappraya rd, gennem porten med porten med et portræt af kong Longhorn: https://www.google.com/maps/@12.8997194,100.8682603,3a,75y,238.23h,98.22t/data=!3m6!1e1!3m4!1s0p3c4opN8luSaTOl6DOrOw!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu&g_ep=EgoyMDI0MDgyOC4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D helt ned til Dongtan/Pattaya Beach med havudsigten: https://www.google.com/maps/@12.8987761,100.8670723,3a,75y,200.05h,88.67t/data=!3m6!1e1!3m4!1sTZg58pZ0kwVhmWpuXyycvg!2e0!7i16384!8i8192?coh=205409&entry=ttu&g_ep=EgoyMDI0MDgyOC4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D, da der bl.a. ligger flere interessante barer på vejen - og det er også et godt sted at finde en tandlæge - de må være gode, da man som regel skal bestille tid i forvejen. Men det er mit indtryk at flere af de som lægger videoer op omkring Pattaya, nærmest gør det lidt som venstrehåndsarbejde, for at score nogle billige reklamekroner - men hvis man vil finde Buzzin Pattaya - fandt jeg endelig ud af at hans sted ligger i Soi Pothole skråt overfor The Den - og hvis man ikke ved hvor Soi Pothole ligger - så er det gaden mellem LK-Metro og Pattaya 3 road - også kaldet Soi Chayiapoon. PS. ca. lige overfor Grand Solaire kan man dreje til højre og komme til Pratamnak - og den vej kan man også tage og i dagtimerne køre langs stranden til Jomtien. Man kan også fortsætte forbi the Big Budda og komme den vej tilbage til Pattaya - eller man kan køre op til Viewpointet og nyde udsigten over byen. Redigeret 31. August af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newbee 362 Skrevet 1. September @Peterkanin ups glemt helt at svare på det med 9-10 piger. Mange siger at PinUp og XS er stederne men jeg bliver nødt til at sige øjet der ser er forskelligt fra menneske til menneske så hvad der er en 10'er for dig kan være en 4'er for mig. De flotteste piger finder du oftest hos PinUp og XS men du kan sagtens finde flere på LK Metro eller Soi 6. Specielt kommer rigtig mange unge piger igennem Soi 6 først og der bliver de så rekrutteret af gogo's fra WS. Og nu koster de kun 50% af det du skal betale for dem når de begynder at arbejde på WS. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 29 Skrevet 1. September (edited) @newbee mange tak men vi er da enig inat soi6 er mega dyr hvis man skal betale barfin og LT Hvad indeholder LK Metro Redigeret 1. September af Peterkanin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newbee 362 Skrevet 1. September Soi 6 er ikke ment til at være en LT gade derfor er BF for LT meget høje de falder kl. 21 og kl. 23 til mellem 1.000-1.500 baht. LT prisen er 2-3.000 baht til pigen på Soi 6 LK metro er en blanding mellem Soi 6 bar og WS gogo's og ligger i hjertet af Pattaya. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg