Hop til indhold

Recommended Posts

newbee skrev, for 9 timer siden:

Soi 6 er ikke ment til at være en LT gade derfor er BF for LT meget høje de falder kl. 21 og kl. 23 til mellem 1.000-1.500 baht.

LT prisen er 2-3.000 baht til pigen på Soi 6

LK metro er en blanding mellem Soi 6 bar og WS gogo's og ligger i hjertet af Pattaya.

Man har sørme meget man skal lære som ny. 
mange tak for hjælpen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peterkanin skrev, for 19 timer siden:

@newbee mange tak 

men vi er da enig inat soi6 er mega dyr hvis man skal betale barfin og LT 

Hvad indeholder LK Metro 

Man kan være heldig at få en pige med hjem fra Soi 6 - og også andre steder, som gerne vil blive flere dage (hun kan jo sige hun er syg eller skal hjem at besøge familien mm.) - på den måde kan man undgå at spendere barfine, evt. ladydrinks og hænge ud på flere barer med tårnhøj musik for at støve  en ny pige op.

Ellers kan man gå på en GC (Gents Club), hvor de lukker tidligt - ofte lukker de allerede kl. 21 - få god kontakt til en sød pige - gerne under et besøg på room - og så skal man bare vente på pigen kommer ud og tage hende med hjem - eller evt. lidt i byen først - så skal man ikke betale hverken barfine eller for room - men selvfølgelig et par tusind ThB + lidt løst til pigen (mad, drinks, lidt tøj, penge til bolt/uber/taxi, mv. - behøver ikke være den store ekstragavance - det værdsætter de fleste piger alligevel ikke - derimod vil de hellere engageres flere nætter - så sørg for at udveksle LINE, så I kan holde kontakten).

Del dette indlæg

Link til indlæg
newbee skrev, den 1.9.2024 at 21:10:

LT prisen er 2-3.000 baht til pigen på Soi 6

En pige med et stort bredt smil, fik mig overtalt til at gå med ind på Foxy Bar i Soi Six, fik en øl og gav hende en ladydrink - kommunikation, det kan man stort set opgive pga. den tårnhøjemusik, så hun satte sig istedetfor på mit skød og lavede af og til dickcheck, så jeg blev nødt til at spørge til priserne. 4000 for LT og barfine 1500, så jeg valgte istedetfor room til 400 og 1500 til pigen for 1 times sjov - og det må jeg sige gjorde hun sgu godt uden rush. Godt nok med kunstige bryster, men de var nogenlunde flot lavet og med en stor mørk areola omkring hendes brystervorter, som hun godt kunne lide at få klemt godt.

Næste dag var jeg så sammen med en kammerat på SugarSugar i LK Metro - og sjovt nok var der der en pige med ca. samme store brede smil og statur, som fangede interresse for mig og jeg for hende - de kunne næsten være søstre, så hun blev inviteret på en ladydrink. Min kammerat fik også en pige på skødet, men med de der store kunstige suttelæber, kan jeg godt forstå, han ikke var så interesseret og mest havde lyst til at slippe af med hende igen hurtigst muligt - og det endte med at han bare måtte gå.

Min dame, gav mig et godt tilbud: 1500 barfine for LT og og kun 2000 for til hende - det lød jo næsten for godt til at være sandt - og det vidste sig også at hun gerne ville hurtigt tilbage til LK Metro igen - men hun gav en god service med god tid - hun ville ikke rigtig CIM, men så fik jeg lov at komme ud over hendes små, men rigtig flotte bryster, så det kunne jeg ikke rigtig udsætte noget på - og jeg har fået hendes LINE, hvor hun skriver hun savner mig og vil komme morgen, hvor jeg ikke skal betale barfine, da hun ikke skal arbejde - men jeg har lige engageret mig i 3 dage med en flot, slank, langbenet, moden sag fra Bamboo med små bryster men store frække brystvorter, der er med på det meste - hun er måske ikke så god til engelsk - til gengæld dyrker hun pirringsfransk i laaaaang tid. Shower together og sex in the shower er hun også glad for - og jeg tror jeg har fået hende til at komme min. 5 gang i nat - pris: kun 2000 ThB/nat og flere omgange sex mv. - og i aften skal vi ud at spise sammen - og hun tager en bikini med, så vi kan svømme lidt sammen på toppen af condoen i 31. sals højde og nyde 270 graders panoramaudsigten til bl.a. Pattaya Park, BangSaree og Koh Larn - og man kan kigge næsten lige ned til hvor  Kong Longhorn til i sin strandvilla med sine veninder, når han er i Pattaya - pris kun ca. kr. 70,-/dag + el og vand, for en 1 værelses Condo med bad, køkken, aircon og balkon, adgang til 2 swimmingpools, sauna og gym.

IMG_20240912_102854.thumb.jpg.12eac9bd62acf28617e6a60643916a71.jpg

LadyLongLeg

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg spørger aldrig til priser jeg spørger bare ST eller LT og kun hvis de nævner priser så diskutere vi det.

Ellers betaler jeg det jeg mener er fair 1.000-1.500 for ST mest 1.500. 1.000 kun ældre kvinder eller i GC. Eller hvis hun er total starfish.

Jeg kan finde på at betale 2.000 for ST men så er hun enten under 24 og en #stunner# eller hun levere alle de ekstra ydelser jeg ønsker.

LT 1.500/2.000 til ældre kvinder som du nævner ellers 2.500 eller hvis hun har været super og leveret alle ekstra ydelser 3.000.

ALLE skal huske Gogo er et helt andet dyr og for det meste er ST 3.000 og LT 5.000 så kan den pris svinge som man kan se fra Jernsvinet hvis pigen virkelig kan lide dig eller hun skal betale husleje eller elregning kan du få ST til 2.000-2.500 og LT til 3.500-4.000.

Men i dag kan du også risikere at de vil have 7.000 for LT nu begynder prisen at være så høj at nu skal du være helt sikker på at du får hvad du vil. Personligt vil jeg sige at så finder jeg hellere en anden. jeg kan jo få 2 x LT for den pris med de vanvids BF gogo's er begyndt at holde sig på LT som ligger fra 1.500-3.500 baht alt efter tid på aftenen samt om det er party aften eller ej.

Pattaya er stadigvæk fantastisk men man skal tænke sig om det er ikke så nemt som tidligere.

PS jeg har personligt en liste på telefonen over hvad jeg ønsker hvis pigen nævner en "høj" pris og så fortæller jeg hende at hun skal pege på det hun ikke kan og så forhandler jeg udfra den og jeg oplyser også meget stramt at overholder hun ikke aftalen så "cutter" jeg hendes betaling præcis som de er vant til hvis de kommer for sent, bruger deres telefon for meget, har forkert kostume på osv osv. Det virker super godt og de er vant til det. Dog bliver de overrasket hvis man holder fast der er alt for mange "simps" der bare betaler alligevel.

Jeg kan kun sige det DONT DO IT sæt rammerne pigerne ender med at respektere dig mere og rygtet gå hurtigt så du vil ikke blive forsøgt "snydt" igen i samme bar.

Og jeg er aldrig blevet afvist af andre piger i samme bar hvis jeg har holdt en pige til vores aftale og alle piger jeg har været sammen med vil gerne igen. Så vær ikke bange for at sætte reglerne det er også Thai kulturen at mændene bestemmer / tager teten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...