Søndagsafstemning: GPernes billeder
af
Den_glade_amatør, in Hyggesnak
GP-billeder
95 medlemmer har stemt
-
1. Kan du acceptere, at en GP i sin annonce anvender billeder, som ikke er af hende selv, som hun ser ud i dag?
-
Nej, aldrig. Alle billeder skal selvfølgelig være af hende og rimeligt opdaterede, så man ved, hvad man møder58
-
Billederne skal være af hende selv, men jeg kan godt acceptere, at det kun er gamle billeder (dvs betydelig aldersforskel eller forskel i fremtoning i forhold til nu)19
-
Det er ikke optimalt, hvis det ikke er GPens egne billeder, men jeg kan acceptere det, hvis billederne giver et retvisende billede af, hvordan GPen ser ud i dag16
-
Ja, det gør i virkeligheden ikke så meget, om billederne er af hende og retvisende. Jeg kan jo altid vende om i døren, hvis der er uacceptabel stor forskel på billederne og hende, som tager imod mig2
-
-
2. Er det mest en fordel eller en ulempe, hvis GPen har mange forholdsvis forskelligartede billeder, hvoraf nogle tilsyneladende er af nyere dato, mens andre virker til at have en del år på bagen?
-
Fordel. Jo flere billeder, des bedre, og det er jo helt fint at kunne se pigen i flere fotoserier40
-
Ulempe. Det væsentlige er jo at fremhæve, hvordan pigen ser ud i dag33
-
Det er lige meget, om der er mange eller få billeder. Så længe der bare er billeder, er antallet ikke vigtigt22
-
- Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.