Hop til indhold

Recommended Posts

goodfuck skrev, for 2 timer siden:

Så er der kommet en skøn chokoladefavet MILF til Horsens.

https://annoncelight.dk/showad/392853

Jeg har ikke været der, men jeg undrer mig lidt over, at det eneste billede uden ansigt, der har hun langt glat hår. På billederne med ansigt har hun kruset hår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99
goodfuck skrev, for 3 timer siden:

Så er der kommet en skøn chokoladefavet MILF til Horsens.

https://annoncelight.dk/showad/392853

nogen der vil dele deres erfaring? Er det så godt som det ser ud til at være?

Jeg ser frem til et par kommmetarer

Har været der, hun ligner sine billeder faktisk, tror det præcis samme krop som på videoen :) Dejlige store nødder, silikone, og fleksibel mis der tog fint imod :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99

Kan ik rette mit indlæg mere, vil bare pointere at billederne også er af hende :)) Tog lige et kig mere og det er 99,999% hende :)

Stedet er ik det kønneste, men det gør hun op for med den fine chokolade mis og god indlevelse:) Ville have taget hende analt men blev ik grundet størrelsen:))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Side99 skrev, for 14 timer siden:

Ville have taget hende analt men blev ik grundet størrelsen:))

Kan du fortælle lidt om

er det et diskret sted? Er hun til at betale? Cirka hvor i Horsens holder hun til ?

tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99
goodfuck skrev, den 21.2.2024 at 22:01:

Kan du fortælle lidt om

er det et diskret sted? Er hun til at betale? Cirka hvor i Horsens holder hun til ?

tak

Stedet er vel okay diskret, et hus i villakvarter , dog helt ud til en større vej men omkranset af hæk :)

ja ja prisen er ganske fair ift produktet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99
ChoosyVery skrev, den 22.2.2024 at 08:09:

@Side99, er hun i lige så god form som billederne antyder? Helt flad mave, stærke ben, osv?

Ja det vil jeg mene ! Flot lækker mave, solide stænger der gør sig rigtig godt i et par hæle;)! Kæmpe samba-røv hvor der kan støde hårdt til og selvfølgelig de obligatoriske silikonebryster (jeg er fan );)!

Det bedste er smilet når du kører pikken i hende første gang, hun virkede oprigtigt tændt på det vi lavede ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...