Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det min tur til at besøge denne dejlige kvinde.. Veena..

Ankom onsdag kl 9, som aftalt..

Af med fortøjet og et velkomst kys som det første inde på stuen..

Betalte og Veena forsvandt med kapitalen, men vendte tilbage.

Tag den af, kjolen var ordene, det passede mig fint..

De dejligste ægte bløde bryster sprang frem..
de skulle da rigtig nydes… mums mums,.
Mens hun blidt maserede kalorius .

Så op på sengen, på maven, og dejlig rygmassage, som fortsatte ned på ballerne, 
og videre ned mellem bene, og kuglerne blev der leget med..
jeg løftede bagdelen og så blev jernet og kugler masseret..

så om på ryggen, pikhoved pirring,  skønt…. Så det dejligste blow i lang tid…
Om i en 69, hvor jeg slikkede og legede med herlighederne, mens der blev suttet på Livet løs..
jeg havde svært ved at holde mig tilbage med ladningen, men pludselig rystede Veenas bagdel og en del sperm blev sendt ud i hovedet på mig…

Veena fortsatte med blog og gik over til håndmassage, hvor jeg måtte give de 4 sidst træk, før banditten sendte en ordentlig ladning ud over hendes dejlige bryster…

Py har en dejlig omgang..

Et bad, i den lille brusekabine ..

på med tøj og støvler..farvelkys og på gensyn.

Det var en 3 1/2  måneds opsparing der kom ud..

Tak Veena

Del dette indlæg

Link til indlæg

ææææhhh hendes bagdel rystede og en del sperm blev sendt ud i DIT hoved; altså sperm fra andre mænd??? eller taler vi "blot" om almindelige sekreter fra en kvindes skede - måske en sprøjteorgasme? Hver sin smag (nærmest bogstaveligt talt i dette tilfælde), men jeg ville nok foretrække i værste fald at blive ramt af et "vådeskud" fra egen hånd (eller rettere eget lem)... kan oplevelsen uddybes?

Del dette indlæg

Link til indlæg
wobleren skrev, for 17 timer siden:

ææææhhh hendes bagdel rystede og en del sperm blev sendt ud i DIT hoved; altså sperm fra andre mænd??? eller taler vi "blot" om almindelige sekreter fra en kvindes skede - måske en sprøjteorgasme? Hver sin smag (nærmest bogstaveligt talt i dette tilfælde), men jeg ville nok foretrække i værste fald at blive ramt af et "vådeskud" fra egen hånd (eller rettere eget lem)... kan oplevelsen uddybes?

Jeg var første besøg den morgen.. gode safter..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gregersen skrev, for 3 timer siden:

Overvejer et besøg. I annoncen står der rimming, nogen der har oplevet det ?

Jeg havde egentlig aftalt det, men det nåede vi aldrig til. Tiden gik bare med andre skønne aktiviteter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 29 minutter siden:

Er det i gåafstand fra stationen? Hvor er vi henne i byen sådan cirka?

Det er i nærheden af TV2 og Citybowling.

Google Maps siger 1,1km fra Stationen,

og det tar 16min. på gåben :)

•  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Onsdag den 16. Oktober, var jeg igen på besøg hos denne lækre thai kvinde..

modtaget med kys og kram..

kjolen smed hun omgående, så stod hun i lækre lingerier, som jeg ønskede at pille af,,
Kysse og kramme den dejlige krop, pikanterne kom af, så igang med de dejlige bløde bryster.

Veena kravlede op i sengen, på alle fire, så indbød bagen til slikkeri,, vi nød det begge.

min tunge og hænder kom overalt på hendes krop, og mange tungekys… mums..

Blow af den bedste slags, pussy slice på hele skaftet..med hovedet på kanten  af indgangen til hulen..

Dejligt 69 blev afslutningen på 30 minutter..

Ikke et ord om jeg tog for hårdt nogle steder,,,

vi ses igen..
hun kalder sig Nami nu, kunne jeg læse i annoncen

Redigeret af Vining

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Veena. Massagen var så som som så, men sexen var god. Hun overlader initiativet til dig, men er med på forskellige stillinger og blow var også fint. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er enig i at hun er sød og rar og venlig - og der er sikkert ikke alt det gode hun ikke vil gøre for kunden. Når det er sagt synes jeg bare ikke hun er lækker….nok. I min optik er der intet sexet ved hende. Hun er alt for kvabset til min smag og oser ikke ligefrem af sexethed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fedtsylen skrev, for 9 timer siden:

Jeg er enig i at hun er sød og rar og venlig - og der er sikkert ikke alt det gode hun ikke vil gøre for kunden. Når det er sagt synes jeg bare ikke hun er lækker….nok. I min optik er der intet sexet ved hende. Hun er alt for kvabset til min smag og oser ikke ligefrem af sexethed. 

Det der er utroligt personligt. Måske du bare skulle holde det for dig selv 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ara skrev, for 11 minutter siden:

Hvor henne ca. holder Veena til

Lidt højere oppe i tråden har jeg svaret dette, da der var en der spurgte til afstanden fra banegårdscentret:

Det er i nærheden af TV2 og Citybowling.

Google Maps siger 1,1km fra Stationen,

og det tar 16min. på gåben :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fedtsylen skrev, den 5.12.2024 at 23:46:

Hej Fedtsylen

Hun ser ud præcis som på billederne. Så hvis de ikke falder i din smag, skal du jo selvfølgelig ikke besøge hende, men en anden som falder bedre i din smag.

Men til dem som kan lide, hvad de ser på billederne, venter der en virkelig sød og indlevende ung dame. Og hun ved lige hvordan hun skal hygge om sine gæster.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mrboobsnow skrev, 1 time siden:

Hej Fedtsylen

Hun ser ud præcis som på billederne. Så hvis de ikke falder i din smag, skal du jo selvfølgelig ikke besøge hende, men en anden som falder bedre i din smag.

Men til dem som kan lide, hvad de ser på billederne, venter der en virkelig sød og indlevende ung dame. Og hun ved lige hvordan hun skal hygge om sine gæster.

Jeg giver dig ret @mrboobsnow hun er en utrolig sød og charmerende ung dame, der vinder stort ved nærmere bekendskab.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fyrværkeri, her til morgen, kanonen skulle afprøves..

dejligt besøg igen hos Veena.

Blev mødt med stort smil, krammer og kys,,, hvor hun var iført pikant undertøj.

betalte og.kom hurtigt af klunset, fik dog hjælp med underhylerne..

kys, sut og mega kontakt med de dejlige bløde babser..

En starter med blow, raketten blev hurtig stiv..

Veena på 4, og der indbydelse til slik i bagen og leg med klitten..

om på ryg og så blev klitten tungebehandlet…

Op i sengen, skønt blow efterfulgt af pussy slide…

afslutningen blev dejligt langt blow, til sidste i 69, 

hvor blow fortsatte til sidste sekund inden raketten for afsted ud over os begge.

20 minutters fuld fornøjelse og afslutning med 10 min  massage og bad derefter..

Godt Nytår til Veena 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...