Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Vimmel

Jeg har ikke prøvet en egentlig episk massage, men noget i den retning (tror jeg).
Jeg synes faktisk at der på deres hjemmeside bliver skrevet rigtig fint, at det ikke er massørens udseende der er det vigtige i massagen, men at du ‘bare’ skal lukke ned og tager imod..

”Hvis dit fokus ligger på det visuelle, bliver de samme gamle nero baner i hjerne aktiveret både før og under massagen og den neroplastiskeeffekt vil udebliver.”

Hvis det er vigtigt for dig at hun er lækker, bør du i mine øjne overveje en pige som viser krop/ansigt, som blot tilbyder almindelig massage med happy ending. Dem er der også rigeligt piger af.
Ellers kan du prøve Saga af og se hvad der venter dig. Det kan åbne op for helt nye oplevelser.

Held og lykke :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mads1992 skrev, for 3 timer siden:

Nogen der har erfaring med saga fra episkm? 

Nej, men hører gerne om din oplevelse, såfremt du vælger at få massagen, for jeg synes også det lyder spændende.

Men du skal være opmærksom deres etiske regler https://www.episkm.com/etik for at undgå misforståelser

Del dette indlæg

Link til indlæg
leo kbh skrev, for 5 timer siden:

Nej, men hører gerne om din oplevelse, såfremt du vælger at få massagen, for jeg synes også det lyder spændende.

Men du skal være opmærksom deres etiske regler https://www.episkm.com/etik for at undgå misforståelser

Er lige kommet ud derfra hold nu k…. En oplevelse, blev bestemt ikke skuffet over hendes udseende hun var overdrevet flot! Og den måde hun kunne bruge sine hænder på var ikke mindre end magisk. Tror også lige jeg så Freja på vej ind, hun er mindst lige så flot, høj tynd blondine, virkelig sådan et gymnasie pige look, det havde de begge syntes jeg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mads1992 skrev, for 7 minutter siden:

Og den måde hun kunne bruge sine hænder på var ikke mindre end magisk

Er plus det er pæne kvinder. Men jeg er nu mere nysgerrig på om da kan levere iht. beskrivelsen? Flere orgasmer og mulighed for at holde rejsning?

Hvordan var oplevelsen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde rejsning konstant i 1.5 time, super god til hele tiden st pirre og køre dig op til du er lige ved at eksplodere for så at få dig ned på jorden igen, også bygger hun den op igen, har aldrig oplevet sådan en orgasme før, men kom dog kun 1 gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har bestilt min første tid hos Episk i København.  Afventer bekræftelsen.

Jeg kunne den dag, hvor Asta var ledig...   B)

En der vil oplyse hviken metro-stadion (hvis nogen) der er tættest på klinikken?

/ Western (en jyde på udebane)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Western

Tag Metroen til Flindtholm station og skift så over i S-toget, linje F mod Hellerup og stå af på Fuglebakken station, så er du i gåafstand fra Hillerødgade hvor det ligger

Redigeret af leo kbh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mads1992 skrev, for 56 minutter siden:

Kunne være fint med en beskrivelse af Asta, hende har jeg også kigget på :-)

Du søger bare efter Asta, så kommer der tråde...  :)

Jeg besøger hende først senere på foråret.

/ Western

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mads1992 skrev, den 21.2.2024 at 18:24:

Jeg havde rejsning konstant i 1.5 time,

Tilbyder Saga mere end 60 minutter for øjeblikket? 

Hun er klart min favorit ved episk, og det har ikke noget med udseendet at gøre. Hendes udførsel virker i mine øjne mere kælent end de andre jeg har prøvet der. 

De har dog alle deres forcer, og udførslen er forskellig, så tænker det er lidt hvad man er til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gladglad
Mads1992 skrev, den 23.2.2024 at 22:54:

Kunne være fint med en beskrivelse af Asta, hende har jeg også kigget på :-)

Jeg synes Asta er enormt lækker. Jeg fik pænt meget lyst til at flå tøjet hende osv. :D 

Så af sted med dig :) 

Glad

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der 2 gange. 1 gang hos Malou og 1 gang hos hende der er norsk.

Det handler slet ikke om deres udseende, for essensen er, at man er mere i sig selv så det ikke er en visuel ting. Der er ingen sexy stemning eller berøring, men ren penis massage som bygger op til det vildeste.

Jeg har prøvet erotisk massage af den mere visuelle slags, og den der simulerer sex. Det har er så meget vildere,  og man kan komme ud derfra men en helt forandret sexuel energi.

Bare min erfaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mads1992 skrev, den 21.2.2024 at 18:24:

Jeg havde rejsning konstant i 1.5 time, super god til hele tiden st pirre og køre dig op til du er lige ved at eksplodere for så at få dig ned på jorden igen, også bygger hun den op igen, har aldrig oplevet sådan en orgasme før, men kom dog kun 1 gang.

Ok Dang ..... 1.5 times langt edging handjob, det lyder sku godt nok godt.

Jeg skal vi se at komme afsted :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dengasblåhævner skrev, for 3 timer siden:

Jeg har været der 2 gange. 1 gang hos Malou og 1 gang hos hende der er norsk.

Det handler slet ikke om deres udseende, for essensen er, at man er mere i sig selv så det ikke er en visuel ting. Der er ingen sexy stemning eller berøring, men ren penis massage som bygger op til det vildeste.

Jeg har prøvet erotisk massage af den mere visuelle slags, og den der simulerer sex. Det har er så meget vildere,  og man kan komme ud derfra men en helt forandret sexuel energi.

Bare min erfaring.

Ved godt at man ligger med lukkede øjne det meste af tiden, men derfor er det nu stadig rart og vide at hende der rør ved dig, er tiltalende :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
lckc skrev, 1 time siden:

Ok Dang ..... 1.5 times langt edging handjob, det lyder sku godt nok godt.

Jeg skal vi se at komme afsted :D

Gør det! Du vil ikke fortryde det, man svæver når man går derfra :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...