JenniferRomantica 18087 Skrevet 29. Februar Francois skrev, for 11 minutter siden: /reminder to Ego : Tag @JenniferRomantica med forbi Louis Nielsen, ved næste booking. Just to be safe... /Francois Det behøves jo ikke når jeg tydeligvis igen havde ret.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 29. Februar JenniferRomantica skrev, Lige nu: Det behøves jo ikke når jeg tydeligvis igen havde ret.. Jamen altså, det er nemmere at tage dig forbi Louis Nielsen og få checket dine øjne - Og qva din egen udmelding, hvis dine øjne er i orden, så er du ikke skør. Det ikke så nemt at få dig med til en psykiatrisk skadestue, og få dem til at checke om du er skør - Og dermed finde ud af om dine øjne er i orden.. Jeg mener, man risikerer jo at de beholder dig på en psykiatrisk skadestue, HVIS de synes du er skør (og som følge af dit eget udsagn, så må dine øjne i så tilfælde ikke være i orden, så du skal alligevel forbi Louis Nielsen og have briller), og så går bookingen jo fløjten... Så du kan godt se, Louis Nielsen er det bedste valg i dette tilfælde, ikk' oss ??!? /Francois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg