Bøje 233 Skrevet 23. Februar Hej brødre. Hvordan er kvaliteten af massage i Faxe hos Bunloet ? Er der ekstra ? Lad høre Jeg kan ikke finde nogen hjemmeside at linke til... Bøje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 23. Februar Massagen er god, men lidt for hård til min smag, hun skal gentagne gange mindes om, at tage mindre fat. Jeg synes ikke, hun er så nem at kommunikere med, så hvis man som jeg har udfordringer i nakken, er det ikke super optimalt, men jeg kan godt lide de tryk hun begynder massagen med. Dem får man ikke hos Chanyada i Karise, til gengæld er hun nemmere at kommunikere med og stedet er mere lækkert og rent. Jeg har ikke fået tilbud om ekstra hos nogen af dem 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bøje 233 Skrevet 23. Februar Tak for delingen Liv... Jeg tror jeg tager Chanyada som jeg plejer så. Bøje 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 23. Februar Bøje skrev, for 11 minutter siden: Tak for delingen Liv... Jeg tror jeg tager Chanyada som jeg plejer så. Bøje Det ville jeg også gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg