Hop til indhold

Recommended Posts

Den Anonyme skrev, for 13 minutter siden:

Men hellere være smart i en fart, det er så nemt bag en skærm :rolleyes:

Fornemmer du ironien, i det du selv skriver?

Del dette indlæg

Link til indlæg
knallert skrev, den 24.2.2024 at 19:00:

kunne du ikke få veninden med op 

Det kan man godt få. Hun tilbød det da jeg kontaktede hende i forrige uge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
erwin c skrev, den 1.5.2024 at 11:16:

Det kan man godt få. Hun tilbød det da jeg kontaktede hende i forrige uge.

Hvilken annonce? 

Jeg syntes ikke hun har været aktiv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulPik skrev, den 5.5.2024 at 10:30:

Hvilken annonce? 

Kan se hun er i Århus, den kommende weekend 

Så håber vi at kbh snart er på programmet igen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulPik skrev, den 5.5.2024 at 10:30:

Hvilken annonce? 

Den er jo længe væk. Havde kontakt med skønheden da hun var i Vejle og igen da hun var flyttet til Aarhus. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 23 minutter siden:

Jeg forstår ikke helt hvad skal hun bruge et selfie til? Jeg sender ellers ikke selfies. 

Altså, forstår selvfølgelig godt hvis du ikke vil sende en selfie, men det er lige så nemt at forstå hvorfor en GP kunne finde på at spørge om billede. En ung pige vil måske bare gerne lige se, hvem der besøger. Måske tager hun kun imod kunder hun tænder på. Måske vil hun lige kunne vurdere førstehåndsindtryk i forhold til om hun føler sig sikker. Måske er hun træt af useriøse beskeder og filtrerer ud ved at kun en seriøs kunde ville sende selfie.

Jeg ved godt det ikke er standard procedure hos de fleste GP'er, men hun er umiddelbart ret ny i denne branche. Hvis jeg var en ung pige der lige var begyndt med dette, så kunne jeg nok også finde på at spørge om selfies :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Only_by_Night skrev, for 19 timer siden:

Altså, forstår selvfølgelig godt hvis du ikke vil sende en selfie, men det er lige så nemt at forstå hvorfor en GP kunne finde på at spørge om billede. En ung pige vil måske bare gerne lige se, hvem der besøger. Måske tager hun kun imod kunder hun tænder på. Måske vil hun lige kunne vurdere førstehåndsindtryk i forhold til om hun føler sig sikker. Måske er hun træt af useriøse beskeder og filtrerer ud ved at kun en seriøs kunde ville sende selfie.

Jeg ved godt det ikke er standard procedure hos de fleste GP'er, men hun er umiddelbart ret ny i denne branche. Hvis jeg var en ung pige der lige var begyndt med dette, så kunne jeg nok også finde på at spørge om selfies :) 

Eller hun kunne bruge det med den forkerte adresse.

Hun kan stå i vinduet og kigge ud, og tjekke personen ud.

Selfie er for mig os et no go, uanset hvor ny i branchen pigen er.

Tænker det er kommet som krav, efter hun måske har haft en dårlig erfaring eller noget i den stil, for synes ikke nogen andre har nævnt det. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 30 minutter siden:

Eller hun kunne bruge det med den forkerte adresse.

Hun kan stå i vinduet og kigge ud, og tjekke personen ud.

Selfie er for mig os et no go, uanset hvor ny i branchen pigen er.

Tænker det er kommet som krav, efter hun måske har haft en dårlig erfaring eller noget i den stil, for synes ikke nogen andre har nævnt det. :) 

Ja, hun kunne gøre de ting. Eller hun kan spørge efter selfie så hun ikke behøver invitere folk hen for så at afvise dem efter de er ankommet.

Forstår ikke helt din pointe. Hun har vel ret til at spørge om selfie hvis det er måden hun fortrækker det på - hvorfor skal hun i stedet tjekke personer ud igennem et vindue, eventuelt om natten, foran hendes dør? Og potentielt ikke engang kan se personen ordenligt.

Jeg ved godt det er sådan nogle GP'er gør det. Jeg pointerede bare, at jeg sagtens kan forstå, at hun vil have en selfie. Og hvis det er no go for dig, så er 100% fair - så er hun nok bare ikke for dig :)  Tænker da bare hun skal køre sin forretning præcis som hun er mest komfortabel med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Only_by_Night skrev, for 4 timer siden:

Ja, hun kunne gøre de ting. Eller hun kan spørge efter selfie så hun ikke behøver invitere folk hen for så at afvise dem efter de er ankommet.

Forstår ikke helt din pointe. Hun har vel ret til at spørge om selfie hvis det er måden hun fortrækker det på - hvorfor skal hun i stedet tjekke personer ud igennem et vindue, eventuelt om natten, foran hendes dør? Og potentielt ikke engang kan se personen ordenligt.

Jeg ved godt det er sådan nogle GP'er gør det. Jeg pointerede bare, at jeg sagtens kan forstå, at hun vil have en selfie. Og hvis det er no go for dig, så er 100% fair - så er hun nok bare ikke for dig :)  Tænker da bare hun skal køre sin forretning præcis som hun er mest komfortabel med. 

Hun vælger helt selv hvordan hun skal køre sin forretning, jeg hverken siger hun skal køre den på den ene eller anden måde, men kommer med input. 

Der er en grund til, at folk enten afviser selfies eller styrer udenom dem der efterspørger dette. Hende her, er så reel nok og er blevet verificeret, så her er det mindre problematisk, men der har været meget med piger der vil have selfies etc. Specielt selfie banden.

Men jeg forstår så din pointe. 
Hvilken del af det forstår du ikke? Skal gerne uddybe. 

Selvfølgelig har hun lov til at spørge om selfie, men så må hun os forvente afslag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ærgeligt for os gutter, at man skal sende et billede for at få en aftale i hus med Freja. Men kan godt se det fra pigens synsvinkel, hvis hun vil sikre sig sin sikkerhed eller hvad nu grunden er. 

Jeg er enig med @Den Anonyme den procedure, hvor man bliver sendt til et andet nummer, for at pigen kan "tjekke" en ud og vurdere om hun vil lukke personen ind eller ej og sende det rigtige nummer efterfølgende. 

Det fungerede fint hos en dansk pige jeg har besøgt for nyligt. Man kan jo altid præsentere sig selv til at starte med og spørge om hun har det okay med ens beskrivelse og sikre sig lidt på forhånd, så det ikke ender med at man bliver afvist ved døren.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I øvrigt synes jeg også at det er grænseoverskridende, hvis man bliver hentet af Frejas transveninde, selvom det ikke er hende man skal være sammen med.

Det er jo noget de tilbyder, men som heteroseksuel fyr mister jeg hurtig begejstring ved at tænke på det. Undskyld hvis jeg støder nogen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår godt hvorfor man er nervøs for at sende et billede, men jeg bruger det ikke til andet end at sætte ansigt på ham jeg muligvis skal mødes med. 

Jeg er en ung pige på 20 år, som stadig er forholdvis ny i branchen. Diskretion vægter jeg ligesom flere andre meget højt. Der findes også utallige skrækhistorier fra den her branche, som også gør at jeg vil se hvem der skal komme. Det er også som om mange ikke læser annoncen eller bevidst overser hvad der står i den. I starten afviste jeg flere udenlandske mænd i døren, dog var 9/10 af dem søde og vendte sig om og gik igen, men der var også dem der ville diskutere hvorfor og som virkede ubehagelige, men også danske mænd som var ubehagelige når jeg afviste dem i døren. Vil så vidt muligt gerne undgå disse situationer, da jeg typisk er på hotel og derfor ikke vil have unødig opmærksomhed. 

Og vigtigst af alt så vil jeg også gerne undgå at det er et familiemedlem eller en kollega der pludseligt står i døren :D 

Jeg respekterer også de mænd der ikke vil vise et billede, derfor skal de også respektere at vi så bare ikke skal ses❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
frejah20 skrev, for 5 timer siden:

Jeg forstår godt hvorfor man er nervøs for at sende et billede, men jeg bruger det ikke til andet end at sætte ansigt på ham jeg muligvis skal mødes med. 

Jeg er en ung pige på 20 år, som stadig er forholdvis ny i branchen. Diskretion vægter jeg ligesom flere andre meget højt. Der findes også utallige skrækhistorier fra den her branche, som også gør at jeg vil se hvem der skal komme. Det er også som om mange ikke læser annoncen eller bevidst overser hvad der står i den. I starten afviste jeg flere udenlandske mænd i døren, dog var 9/10 af dem søde og vendte sig om og gik igen, men der var også dem der ville diskutere hvorfor og som virkede ubehagelige, men også danske mænd som var ubehagelige når jeg afviste dem i døren. Vil så vidt muligt gerne undgå disse situationer, da jeg typisk er på hotel og derfor ikke vil have unødig opmærksomhed. 

Og vigtigst af alt så vil jeg også gerne undgå at det er et familiemedlem eller en kollega der pludseligt står i døren :D 

Jeg respekterer også de mænd der ikke vil vise et billede, derfor skal de også respektere at vi så bare ikke skal ses❤️

Hej Freja.

Jeg synes det er helt fair, du skal gøre lige præcis det som du er mest komfortabel med og jeg respektere det.

Jeg vil dele min erfaring.  

Jeg har været sammen med en dansk pige for nyligt også på hotel, som har været i branchen lidt længere tid og ville også sikre sig sin sikkerhed. På selve dagen kort før aftalen, forklarede hun fint hendes procedure hvordan det vil foregå og jeg fik instruktioner. Da jeg ankom til hotellet lidt før tid, blev jeg bedt om at stille mig foran et andet hotel nummer og pigen kunne tjekke mig ud på afstand fra hendes rigtige rum, der gik ikke længe før jeg fik en besked om det rigtige hotel nummer og det foregik på en stille og rolig måde. Det fungerede fint for både pigen og jeg. 

Må jeg spørge hvad var grunden til at du afviste disse mænd? Jeg fornemmer når jeg læser mellem linjerne, at de måske ikke var dine typer udseendemæssigt, for du siger de fleste var søde. 

Nu ved jeg ikke hvad du vægter højst, men hvis udseende spiller en rolle, kan du bede vedkommende beskrive sit udseende over besked med alder, kg, højde, etnicitet osv. så kan du måske danne dig et billede af hvem du møder på forhånd.

Set fra en mands perspektiv, er det her en hobby jeg ikke vil have verden skal vide, så det sætter alle mulige alarmer i gang, når jeg bliver bedt om et billede. Tænkt stadig at blive afvist, selvom man har modet til at sende et billede, så hellere blive afvist ved døren. 

Der er en potentiel chance for at det er en man kender i ens hverdagsliv der står ved den anden side af døren, som nok er sket for nogle herinde, uheldig ja men det er jo hvad der kan ske. Lille verden. :)

Det er også noget vi mænd vil undgå. Heldigvis ikke noget som er sket for mig, men vi er jo i samme båd. 

Håber det kan bruges til noget.

Mike

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv jeg vil så gerne besøge hende :x men kan desværre ikke søndag og mandag :-(

Jeg har spurgt om hun ikke kommer længer syd på (måske Haderslev)

Hun svarede: hvis der er nok at kører efter.

Så byd endelig ind, så kommer hun måske :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randersmand skrev, for 32 minutter siden:

Er der et frisk link til hende, da trådstarters link ikke er aktiv mere

Du har godt set at hun deltage her i tråden,  så det er bare at klikke på hendes navn,  så kan du se hendes kontaktoplysninger ;)

frejah20 skrev, den 24.2.2024 at 13:21:

Hej igen! 
Tusinde tak for din fine anmeldelse. 

Jeg havde en fest i går og det virker det også til du havde❤️

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fandme dårlig stil af freja. Havde en lukket aftale om en time og havde taget fri fra arbejde. Da tiden så nærmede sig var der radio stilhed. Ingen besked om hvor vi skulle mødes eller hvordan.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er det jeg mener- man sender billeder til pigen og lige pludseligt er der intet svar- ellers tak <_<

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 22 minutter siden:

Det er det jeg mener- man sender billeder til pigen og lige pludseligt er der intet svar- ellers tak <_<

Jeg havde sendt billede men også fået svar efterfølgende at alt var fint og at vi havde en aftale mandag klokken 14

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...