Hop til indhold

Recommended Posts

frejah20 skrev, den 10.5.2024 at 00:53:

I starten afviste jeg flere udenlandske mænd i døren, dog var 9/10 af dem søde og vendte sig om og gik igen, men der var også dem der ville diskutere hvorfor og som virkede ubehagelige, men også danske mænd som var ubehagelige når jeg afviste dem i døren.

Jeg undrer mig over det Freja siger her. Hun afviste både udenlandske og danske mænd, nogle var søde og nogle ubehagelige. Men hvorfor mon hun afviste de søde gentlemens? Er det fordi hun tænder på visse mænd?

Jeg kan tage fejl. 

Det er jo ikke rart at sende et billede og stadig blive brændt af, som @denstore11 har oplevet. Det får mig til at tænke, hvad er grunden til at hun så ikke svarede?

Er der måske andre, som har besøgt Freja for nyligt og kan dele lidt? Altid dejligt med noget nyt information. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, den 12.8.2024 at 14:22:

Du har godt set at hun deltage her i tråden,  så det er bare at klikke på hendes navn,  så kan du se hendes kontaktoplysninger ;)

Det er nu mere hendes arbejds profil på feks anonceligth.

Det der står på hendet forum profil er er dødt link!

Screenshot_20240822_002254_Chrome.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er da ikke en skid sikkerhed i, at en potentiel kunde skal sende en selfie for at blive godkendt. Denne selfie kan da være lige så falsk som mange af de billeder af GPerne, der florerer på Annoncelight. Så det vil ikke være en garanti at modtage en selfie af en ung stud og det så er Johnny Madsen, der dukker op…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen som har hørt eller set noget fra hende på det sidste?

Redigeret af Phil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Phil skrev, for 1 time siden:

Nogen som har hørt eller set noget fra hende på det sidste?

Redigeret af Erhvervsmand1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...