Mike56 184 Skrevet 12. August, 2024 frejah20 skrev, den 10.5.2024 at 00:53: I starten afviste jeg flere udenlandske mænd i døren, dog var 9/10 af dem søde og vendte sig om og gik igen, men der var også dem der ville diskutere hvorfor og som virkede ubehagelige, men også danske mænd som var ubehagelige når jeg afviste dem i døren. Jeg undrer mig over det Freja siger her. Hun afviste både udenlandske og danske mænd, nogle var søde og nogle ubehagelige. Men hvorfor mon hun afviste de søde gentlemens? Er det fordi hun tænder på visse mænd? Jeg kan tage fejl. Det er jo ikke rart at sende et billede og stadig blive brændt af, som @denstore11 har oplevet. Det får mig til at tænke, hvad er grunden til at hun så ikke svarede? Er der måske andre, som har besøgt Freja for nyligt og kan dele lidt? Altid dejligt med noget nyt information. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 318 Skrevet 21. August, 2024 lille_peter skrev, den 12.8.2024 at 14:22: Du har godt set at hun deltage her i tråden, så det er bare at klikke på hendes navn, så kan du se hendes kontaktoplysninger Det er nu mere hendes arbejds profil på feks anonceligth. Det der står på hendet forum profil er er dødt link! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dentilbagevendende 32 Skrevet 27. September, 2024 https://annoncelight.dk/showad/411940 Er det ikke Freja? Eller ligner det bare? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 991 Skrevet 27. September, 2024 Dentilbagevendende skrev, for 1 time siden: https://annoncelight.dk/showad/411940 Er det ikke Freja? Eller ligner det bare? Det er Frejas billeder. Spørgsmålet er så om det er hende, eller en der har taget hendes billeder. Det må @frejah20 kunne svarer på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martsor 6 Skrevet 30. September, 2024 Dentilbagevendende skrev, den 27.9.2024 at 17:27: https://annoncelight.dk/showad/411940 Er det ikke Freja? Eller ligner det bare? Det ser ret mistænkeligt ud. Det er Frejas billeder, men alle kontaktoplysninger er nye, og annoncelight brugernavnet er nyt. Efter min mening er der høj risiko for svindel! @frejah20 ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 329 Skrevet 4. Oktober, 2024 Der er da ikke en skid sikkerhed i, at en potentiel kunde skal sende en selfie for at blive godkendt. Denne selfie kan da være lige så falsk som mange af de billeder af GPerne, der florerer på Annoncelight. Så det vil ikke være en garanti at modtage en selfie af en ung stud og det så er Johnny Madsen, der dukker op… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Phil 7 Skrevet 11. November, 2024 (edited) Nogen som har hørt eller set noget fra hende på det sidste? Redigeret 11. November, 2024 af Phil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Erhvervsmand1 48 Skrevet 11. November, 2024 (edited) Phil skrev, for 1 time siden: Nogen som har hørt eller set noget fra hende på det sidste? Redigeret 11. November, 2024 af Erhvervsmand1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Erhvervsmand1 48 Skrevet 11. November, 2024 Erhvervsmand1 skrev, for 4 timer siden: Det gik lidt galt med link Prøver igen https://annoncelight.dk/showad/398477 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyde1 4 Skrevet 19. Februar Er der nogen der har frejahs nummer? Er kommet til at slette mit:-( hende vil man jo meget gerne besøge igen :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2552 Skrevet 19. Februar Sønderjyde1 skrev, for 36 minutter siden: Er der nogen der har frejahs nummer? Det er faktisk ikke så svært at finde Hun deltager i tråden https://www.eroguide.dk/forum/profile/69241-frejah20/ Værsgod 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyde1 4 Skrevet 19. Februar Det er hendes gamle nummer, hun fik nyt nummer for noget tid siden:-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2552 Skrevet 19. Februar Sønderjyde1 skrev, for 5 timer siden: Det er hendes gamle nummer, hun fik nyt nummer for noget tid siden:-( @frejah20 måske hun selv vil svare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyde1 4 Skrevet 21. Februar Så vidt jeg ved ser hun næsten ikke ned her inde Måske er hun stoppet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 858 Skrevet 21. Februar Sønderjyde1 skrev, for 59 minutter siden: Så vidt jeg ved ser hun næsten ikke ned her inde Måske er hun stoppet Jeg mener hun havde en annonce for nogle dage siden, men hun svarede ikke da jeg skrev. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 365 Skrevet 15. Marts Besøgte selv Freja da hun var i København omkring nytår. Personligt havde jeg intet imod det ret omtalte dealbreaker billede, da jeg ikke har nogen at stå til regnskab for privat. Første besøg var helt sikkert en liga for sig. Freja er den type pige, som jeg forstiller mig mange fyre knækker nakken for, når de kigger efter hende på gaden. Hun er ung, smuk, holder sin krop lækker. Jeg besøgte hende igen på hendes comeback københavner tur. Desværre fik jeg bekræftet, at hun er en smule reserveret og da jeg selv er relativt introvert, men dog stadig nysgerrig men har brug for modspil, så er hun ikke typen som deler ud af sig selv. Jeg kræver ikke livshistorien eller private oplysninger, blot lidt smalltalk uden jeg føler jeg skal trække hvert ord ud af munden på modparten. Da sexen er relativt hurtigt overstået, da det hele visuelt og sexdelen spiller superliga: ja på trods af hendes unge alder ved hun godt hvad hun laver, så har der også været god tid til smalltalk. Måske er det fordi hun er tilbageholden, har haft et par dårlige oplevelser eller manglende kemi, men det er svært at holde den kørerne efter sexen. Og når hun så; i hvert fald ikke med mig, ikke opsøger eller spørg om vi lige skulle nusse eller andet fyld den resterende tid, så føles det bare ikke som den premium oplevelse det bør være når man har givet 1500 kr for 30 min og står på gaden små 20 minutter efter. Hun nævnte hun har træt efter turen til hovedstaden, hvilket forstærkede hendes tilbageholdenhed fra vores første møde. Ergo: jeg havde egentlig håbet aftalen var blevet udskudt eller aflyst. Da prisen er væsentlige over markedsgennemsnittet og tiden ikke svare til sådan ca ish hvad der er blevet lagt penge for, stedet er det klassiske kikset hotelsetup og pga trætheden, så på trods af det sublime udseende, trækker det desværre ned i oplevelsen som helhed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1824 Skrevet 28. Marts Endnu en afsporing af en anmeldelse, @Mogensem. Det kunne du have taget i debat. Mogensem skrev, for 4 timer siden: Hahahaha hvorfor er det så svært for alle jer mænd at forstå at det er fuldstændig normalt en gudesmuk ung pige ikke vil ha sex med mænd hun ikke tænder på???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg