Horny 27 Skrevet 25. Februar, 2024 Var fordi den kønneste lille thai Bowie. Petit og køn. Spiller op med erotisk dans. Lap dance. Hendes krop er bare lækker. Strit røv. Små stritpatter og det kønneste ansigt. Fik hende kneppet godt i bund. Hun tager bare imod. Som hun nyder det. Omg dejligt, at få lov at kneppe igennem med sådan en lille sag. Holdt ikke styr på tiden. Eller havde ikke travlt. Havde købt en time. Men var først ude 1,5 efter. Det helt klar hende på på billederne i annoncen. Måske smukkere og overraskende petit. Specielt hendes røv.. så lækker. Nej sku hele pakken. Hendes humør og attitude. Stor anbefaling. Stor sandsynlighed for gentagelse. https://annoncelight.dk/profile/Bowie88 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ANALyst 72 Skrevet 5. August, 2024 https://annoncelight.dk/showad/405476 Er det den kvinde her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 214 Skrevet 5. August, 2024 ja det er hende, hun har åbenbart skiftet annonce den gamle var /393913 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Champ1 44 Skrevet 21. September, 2024 Jeg har ALDRIG før fået så godt/lækker blowjob før som af bowie Hun har gjort mig afhængig:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiLover4Ever 97 Skrevet 22. September, 2024 Lyder spændende, smukke fotos. Er brysterne ægte? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr.swingking 36 Skrevet 1. Oktober, 2024 ThaiLover4Ever skrev, den 22.9.2024 at 11:54: Lyder spændende, smukke fotos. Er brysterne ægte? Billedet af hendes bare krop (uden hendes ansigt) er ikke hendes bryster .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tonorth 52 Skrevet 1. Oktober, 2024 Tror jeg har besøgt hende i Randers, det var nu ikke nogen stor oplevelse, ordinær ikke andet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungfyrfyn 0 Skrevet søndag klokken 02:28 Var også forbi i dag. Selvom det var mit første besøg havde vi super god kemi. Dybt og vådt blow, derefter i doggy og kneppet helt i bund. Mens jeg kneppede hende spurgte hun om jeg ville komme i hendes mund, bare lækkert. Derefter gik vi i 69 mens hun suttede og spillede mig. Meget lille og petit dejlig kvinde, 100% genbesøg herfra. Betalte for 15 min, var ude efter 20-25 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg