Ensidstedans 28 Skrevet 26. Februar Den dejlige kvinde kan noget mht facefucking! Min favorit Nogle som ved hvornår hun er tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 26. Februar Ud fra sidste gang hun var her, er det spørgsmålet om oplevelsen stadig er god. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ensidstedans 28 Skrevet 26. Februar AlfaN skrev, for 14 minutter siden: Ud fra sidste gang hun var her, er det spørgsmålet om oplevelsen stadig er god. Det har du helt ret i! Jeg var der en aften sidst hun var her, ingen kys, ingen "dansen op og ned" af mig eller noget. Mekanisk helt igennem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 27. Februar Ensidstedans skrev, den 26.2.2024 at 16:06: Nogle som ved hvornår hun er tilbage? Hun fik nogle ret kølige anmeldelser og tog afsted halvanden uge tidligere, end hun ellers havde planlagt. Jeg tror hun har opgivet Danmark helt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ensidstedans 28 Skrevet 28. Februar yrghh skrev, for 9 timer siden: Hun fik nogle ret kølige anmeldelser og tog afsted halvanden uge tidligere, end hun ellers havde planlagt. Jeg tror hun har opgivet Danmark helt. Damn!! What a let down. Men okay, hun virkede heller ikke glad. Verdens korteste karriere. Jeg skrev også til hende på Telegram om hun havde planer om at komme til kbh igen. Der blev ikke svaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
brasss23 6 Skrevet 5. Marts Hun "leger" domina i sit hjemlands hovedstad, Bukarest. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg