CPHX 57 Skrevet 29. Februar Jeg har set hendes billeder tidligere, men profilen er helt ny. Kan ikke finde ud af, om den er fake? Nogen der har erfaringer med hende? https://annoncelight.dk/showad/397035 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingThor 189 Skrevet 29. Februar Annoncen er nu forsvundet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HyggeKrig 71 Skrevet 29. Februar Jeg deler gerne min erfaring med denne i min verden ikke særligt service mindede kone. jeg læser annoncen og finder den motiverende både i billeder oh tekst og vil lave en aftale. skriver en anderkende og komplimenterende og venlig besked til hende og spørger til hvor hun befinder sig nærmere så jeg kan planlægge et besøg. Får en ikke særligt imødekommende besked retur “Opkald kun for aftale den dag du kommer lidt i forvejen Jeg frAbeder mig sms'er samt mms'er” for at andre ikke skulle falde i samme forkerte forventning som jeg, at man kan skrive til hende, nu hun har sat sit nummer under beskeder og ikke nævner i sin tekst at man ikke må skrive til hende, sender jeg følgende svar. “Helt fair, måske det kunne være en ide at fjerne dit nummer fra besked delen på dit opslag, det gør man tror man kan skrive til dig :-)” resultatet, en besked om jeg er blokeret. jeg kan ikke lade være med at tænke, det slet ikke nødvendigt, jeg bliver væk helt af mig selv, jeg tænkte også at ville dele oplevelsen i en “review” , men opslaget her er jo lige så godt. med den indstilling fra hendes side tænker jeg, at det var ikke en jeg nogensinde ville besøge. Da besøget nok vil bære præg af samme personlighed. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4404 Skrevet 29. Februar Jeg er enig med dig i, @HyggeKrig, at når der ikke står noget om, at beskeder ikke ønskes, så kan du indledningsvis ikke vide det. I forhold til dit spørgsmål til hende, så får du at vide, at det er i Roskilde, hun holder til. HyggeKrig skrev, 1 time siden: sender jeg følgende svar. “Helt fair, måske det kunne være en ide at fjerne dit nummer fra besked delen på dit opslag, det gør man tror man kan skrive til dig :-)” resultatet, en besked om jeg er blokeret. GP’en gad ikke gå i dialog om det, og det kan jeg godt følge hende i. Nu virker det til, at du er reel nok og faktisk godt kunne have tænkt dig at besøge hende, men vi kan i andre tråde læse, at GPerne får alt for mange “snakke-SMSer”, som ikke fører til noget. I kombination med, at dette svar for GPen kan virke flabet, bliver du derfor i hendes optik (i virkeligheden nok uretmæssigt) stemplet som useriøs, og hun gider derfor ikke ofre mere tid på dig. Resultat: blokering. Jeg ville ikke selv dømme hende ude på det grundlag, men man må dog åbenbart regne med, at man skal være nøje med, hvordan man forsøger at booke hende. Og være villig til at acceptere, at langtidsplanlægning ikke er muligt her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 29. Februar CPHX skrev, for 6 timer siden: Jeg har set hendes billeder tidligere De samme billeder blev vist også brugt i en annonce i denne tråd: Så noget kunne tyde på, at der er tale om samme kvinde ...med mindre flere kvinder bruger disse billeder? Tak til @HyggeKrig for yderligere info. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CPHX 57 Skrevet 1. Marts Jeg tog en for holdet i dag. Skrev til hende i formiddags. Hun bad mig ringe, og jeg talte med en umiddelbart sød dansk kvinde. Vi aftalte tid. Jeg ankom og blev lukket hurtigt ind. Var lidt forbavset over udseendet, da hun ikke umiddelbart så ud til at være den samme. Men svært at se, da der jo ikke er ansigt på billederne. Det viste sig så, at hun heller ikke talte dansk. Hun fortalte mig, at det var fordi, at hun havde en dansk veninde til at passe telefonen. Jeg burde så meget have lukket den der og smuttet igen. Men i situationen tænkte jeg, at det sikkert kunne blive en ok omgang alligevel. Den lovede massage var nærmest ikke massage. Det var mest af alt et tarveligt handjob. Hun stønnede falsk imens hun gav mig et handjob - meget mærkelig oplevelse. Hendes blowjob var superdårligt. Hun viste ingen interesse i nydelsen på nogen måder. Da jeg spurgte til at bolle hende, brokkede hun sig over, at min pik ikke var hård, så det kunne nok ikke lade sig gøre. På trods af den dårlige oplevelse havde jeg faktisk formået at beholde en ok erektion. Jeg havde købt 30 minutter, men det blev ikke til mere end max 15 med egentlig aktivitet. En fuldstændig håbløs oplevelse. Brysterne på billedet er vildt dejlige - De har bare ikke noget at gøre med den kvinde, som man møder. Hun sagde, at hun var fra Tyskland, men det, mener jeg, er stærkt tvivlsomt. Til dato min absolut dårligste oplevelse hos en GP. Totalt spild af tid og penge. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HyggeKrig 71 Skrevet 7. Marts Så man møder en gnaven telefon kone og en endnu værre GP sikke en kombi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg