FugtIFugen 23 Skrevet 3. Marts Ville lige lave en lille anmeldelse af Jessica. Hun har været her flere gange før har jeg lagt mærke til, så derfor gav jeg hende chancen da jeg så hun nu er her igen. Jeg var overordnet tilfreds, lokation med den klassiske dørtelefon virker ikke. Tror alle vi kender stedet i Viby, men sexen var helt fantastisk på trods af hendes engelske kniber lidt, hvilken nogle gange forringer intimiten, men hendes kropssprog under sexen gjorde op for dette. Da hun spurgte om jeg ikke ville skrive en anmeldelse, kunne jeg ikke lade være med dette. I kan alle trygt besøge hende her. https://annoncelight.dk/showad/397310 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klinge 181 Skrevet 3. Marts (edited) Jeg synes det er i orden, at give en anmeldelse på en opfordring, når oplevelsen og billederne er retvisende - så man for en enkelt gangs skyld er sikker på at møde den gp'er som man ser - men da jeg er til petit piger, så synes jeg ikke umiddelbart at billederne viser en gp'er på 48 kg ?? Redigeret 3. Marts af Klinge . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg