AnalFister 5 Skrevet 3. Marts Hej, Jeg leder efter en aktiv shemale placeret i Jylland. Jeg har før været ved Karen Castro men jeg vil gerne prøve een der er lidt mere aktiv og "hård". Karen er meget sød og forsigtig og MEGET smuk men jeg leder efter en der er lidt mere "hård og kontant". Har kigget på Agatha Russel da hun havde en annonce men hun er i Nordsjælland OBS: Ingen kritk af Karen Castro; hende skal jeg besøge igen men vil gerne prøve een der er lidt mere aktiv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 3. Marts Har prøvet agatha russel og syntes hun var lidt overlegen. Slet ikke den oplevelse jeg havde forventet . Karen er som du skriver rigtig sød og smuk. Den bedste jeg til dato har prøvet er trans ellen . Hun er desværre ikke rigtigt på banen længere. Men hun tog hvad hun ville have. Aldrig har jeg prøvet at blive voldtaget sådan som den gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funfun123 3 Skrevet 21. Marts @kad Hej Kad. Hvad mener du med overlegen? og hvad var ikke som forventet? :) Overvejer nemlig selv et besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kadd 57 Skrevet 21. Marts Hun havde en kølig og overlegen måde både at modtage en på og også imens man er sammen. Havde skreven at jeg gerne ville hendes tøs .og tages derefter. Men hun havde en alt for forsigtigt tilgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg