bigfoot 1059 Skrevet 4. Marts, 2024 Nogen der har erfaringer med denne dame, ja det lyder jo for godt til at være sandt https://annoncelight.dk/showad/397257 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 73 Skrevet 4. Marts, 2024 Hmm ja lyder for godt til at være sandt, så plejer det også at være det. måske bigfoot tar en for holdet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1059 Skrevet 4. Marts, 2024 Nej jeg tager ikke en for holdet, jeg har senere opdaget at der nederst i teksten står at hun tilbyder “sex uden kondom” og det er “no go” for mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JustAnotherAccount 9 Skrevet 4. Marts, 2024 bigfoot skrev, for 3 timer siden: Nej jeg tager ikke en for holdet, jeg har senere opdaget at der nederst i teksten står at hun tilbyder “sex uden kondom” og det er “no go” for mig. Så er det jo godt at du ikke ved hvor mange som reelt tilbyder det selvom de ikke annoncer med det. Der vil ikke være mange tilbage som du kan besøg med den holdning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1059 Skrevet 4. Marts, 2024 JustAnotherAccount skrev, for 3 timer siden: Så er det jo godt at du ikke ved hvor mange som reelt tilbyder det selvom de ikke annoncer med det. Der vil ikke være mange tilbage som du kan besøg med den holdning. Det har du måske ret i, men jeg er med tiden blevet meget selektiv med hensyn til det og har min egen måde at forsøge at spotte om de tilbyder uden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 73 Skrevet 5. Marts, 2024 Måske nogen tilbyder uden,men der er vel ingen tvang om uden,man er vel altid velkommen til at bruge noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sextossen 76 Skrevet 5. Marts, 2024 Jeg skal tage meget fejl hvis ikke det er den samme som for et halvt års tid siden huserede samme sted, fake.... du får en adresse opgivet, når du så kommer frem skal du betale forud til en eller anden bagmand, som så forsvinder, og du kommer aldrig til at møde nogen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JustAnotherAccount 9 Skrevet 5. Marts, 2024 bigfoot skrev, for 23 timer siden: Det har du måske ret i, men jeg er med tiden blevet meget selektiv med hensyn til det og har min egen måde at forsøge at spotte om de tilbyder uden Ja "ikke se, Ikke høre og ikke vide" har da reddet virkelig mange fra en dårlig. ps. Ja jeg er grundig træt af de evindelige posts fra folk som lige skal have pusset glorien og absolut må fortælle at de da aldrig kunne drømme om at besøge en GP som annoncer med sex uden gummi. Indlæggene indeholder sjældent anden information. At denne GP tilbyder sex uden gummi har stået i hendes annonce fra dag 1, og det viste du jo godt da du lavede dit første indlæg i denne tråd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg