Hop til indhold
kingdane68

Aalborg - Rødtop

Recommended Posts

Har mødt hende i det fri til en hurtig tur. Hun er vældig sød og snakker rimelig meget. Billeder passer med det du møder, altså en buttet pige og alder passer nu nok også meget godt. Vi startede med at kysse lidt derefter en okay blow også sluttede jeg med at kneppe hende. Er der andet du vil vide kan du bare skrive @kingdane68

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg overvejer hende kraftigt som mit første besøg hos en glædespige, da jeg har en årelang fantasi om en tur mellem et par store, helst naturlige, bryster. Og hvis du siger at billederne passer @Nybegynder6, så tror jeg vist bare, det handler om at tage springet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Nybegynder2024 billederne passer med det du møder. Jeg tror ikke det er noget problem at få en tur mellem hendes dejlige patter. Men prøv at skrive til hende, hun svarede mig sødt og nogenlunde hurtigt. Så tag du bare springet og kom afsted:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
tobby25 skrev, for 8 timer siden:

Hej. 

Nogen der har besøgt hende fornyligt, og kan fortælle lidt. Er hun frisk, glad og tilpas? 

Jeg besøgte hende for en måneds tid siden, hvor jeg fik opfyldt det, jeg havde skrevet om længere oppe i tråden. Jeg var super nervøs imens, men hun var frisk, og jeg blev mere tilpas undervejs, fordi hun egentlig også virkede til at have det sjovt med det. Hun kunne i hvert fald godt lide, hvordan jeg reagerede på det. De bryster er fuldstændig fortryllende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tobby25 skrev, for 13 timer siden:

Hej. 

Nogen der har besøgt hende fornyligt, og kan fortælle lidt. Er hun frisk, glad og tilpas? 

Jeg besøgte hende i Aalborg for 14 dage siden . Buttet pige , men egenligt lækker nok. Stedet var i centrum.

Alt var uden kondom, og anal var hun med på, skiftede mellem begge huller uden noget brok ..

Hun var meget indlevende og med på det meste..,

kan klart anbefales 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brille skrev, for 34 minutter siden:

Hvordan er priserne ved hende?

Ydelserne taget i betragtning yderst fair ..  men skriv til hende og aftal hvad du vil, og hør hvad det koster 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klopp skrev, den 11.7.2024 at 06:48:

Jeg besøgte hende i Aalborg for 14 dage siden . Buttet pige , men egenligt lækker nok. Stedet var i centrum.

Alt var uden kondom, og anal var hun med på, skiftede mellem begge huller uden noget brok ..

Hun var meget indlevende og med på det meste..,

kan klart anbefales 

Er hun  dansk ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er lidt uden for Skals lige nu.

Hun er helt sikkert en interessant kvinde for mange.

Jeg havde en god oplevelse med hende og prisen kan der ikke sættes en finger på.

Hun stod og røg i døren da jeg ankom på aftalte tidspunkt. Er selv ryger, så ikke noget problem for mig.

Inden jeg næsten fik sko af og sagt hej, ville hun snave.

Hun suttede ok og ville også gerne tage den dybt i halsen.

Hun kan godt lide klask i røven. Hun er på og kan sagtens levere en god service. Jeg havde lidt travlt, så fik ikke udforsket alt med hende, men hun kan godt lide at du tager styringen, var mit indtryk.

Grundet det nævnte tidspres, var det fra min side lige på og hårdt. Hun blev vendt og drejet, som jeg ville have hende og hun stønnede højlydt. Ikke i tvivl om hun godt kan lide at få noget mand. Hun kom og jeg sendte en ladning dybt op i hende.

Hun har god tid, ingen stress og god small talk.

Sød pige som jeg vil anbefale.

Hun er dog lidt for stor til min smag, men det havde jeg lidt forventet, men ville gerne møde hende udfra tidligere anbefalinger.

Blow: 6 ud af 10

Sex: 8 ud af 10

Udseende: 5 ud af 10

Hendes væsen: 8 ud af 10

Kan hun lide det hun laver og gør hun det af lyst: 10 ud af 10 (dem der søger GFE, kan sikkert få en rigtig god oplevelse)

Del dette indlæg

Link til indlæg
horny boy skrev, for 22 timer siden:

Hejsa du syntes hun er for stor til dig.hendes date siger h 38år 171høj 76kg.Er de 76kg helt skudt ved siden af?.måske plus afgift og moms?

Ja der er ved siden af. Plus moms og lidt ekstra. Mit bedste bud er 100Kg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harvaeretder skrev, for 14 timer siden:

Ja der er ved siden af. Plus moms og lidt ekstra. Mit bedste bud er 100Kg

Seriøst? Det er godt nok et par måneder siden jeg var der, men der vil jeg tro at de 76 kg. var rimelig nøjagtigt.

Hun er lidt større end jeg normalt foretrækker men hun gjorde op for det med hendes væremåde. Jeg havde en fantastisk oplevelse og har planer om at besøge hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jensen. skrev, for 3 minutter siden:

Seriøst? Det er godt nok et par måneder siden jeg var der, men der vil jeg tro at de 76 kg. var rimelig nøjagtigt.

Hun er lidt større end jeg normalt foretrækker men hun gjorde op for det med hendes væremåde. Jeg havde en fantastisk oplevelse og har planer om at besøge hende igen.

Enig , jeg var der for 2 mdr siden ? Hun vejer ikke over 80 det 100 procent sikkert .. med mindre hun har ædt helt vandvittigt lige siden 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde hende ikke oppe på badevægten, så det kan kun blive en subjektiv vurdering. Men jeg kan normalt smide rundt med kvinder på 70 - 80 kg og hende vil jeg skulle bede om at vende sig.

Men vi kan da vædde en pils, hvis der er en af jer der vil slæbe en badevægt med derud :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...