Le courvoisier 834 Skrevet 4. Marts Er der nogen af jer som har besøgt Sara og som kan fortælle om oplevelsen? https://annoncelight.dk/showad/397343 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 160 Skrevet 4. Marts Du må da gerne tage en for holdet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 834 Skrevet 4. Marts Mike56 skrev, for 1 time siden: Du må da gerne tage en for holdet Ha ha - måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 160 Skrevet 4. Marts Hun er her i kort tid, så du må hellere komme afsted. Har selv overvejet hende, hun holder til på en velkendt addresse, som regel passer billederne med virkeligheden, ud fra min erfaring. Spørgsmålet er bare om hvordan pigen er, for udseende fejler ikke noget i hvert fald. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 160 Skrevet 5. Marts @Le courvoisier Valgte selv at komme afsted, hende kan du roligt besøge. Vanvittig krop og pisse sød. Fortrudt, at jeg ikke havde bestilt mere end 15min. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 834 Skrevet 5. Marts Mike56 skrev, for 3 timer siden: @Le courvoisier Valgte selv at komme afsted, hende kan du roligt besøge. Vanvittig krop og pisse sød. Fortrudt, at jeg ikke havde bestilt mere end 15min. Ok-takker . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg