Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var simpelthen nødt til at tage chancen på hende her, da jeg i dag havde lyst til noget mørkt kød:P

https://annoncelight.dk/showad/397568

Det er ikke hende på billedet man møder. Pigen der åbnede var dog mørk og så slank ud. På værelset blev skuffelsen dog total. Hun tog et korset af og afslørede en slasket mave, efter pengene havde skiftet hænder og hun var gået ud med dem. Midt under akten røg parykken også af :shock: efter 5 -10 cum now blev jeg sku træt. Fik fyret kanonen af og tog tøj på. Spurgte om jeg fik de 100 kr. Tilbage hun skyldte mig da jeg gav hende 1500 kr. Og hun selv havde skrevet 1200+200 for sex og sf. Det mente hun bestemt ikke og jeg orkede ikke at diskutere. Spurgte til sidst hvorfor hun bruger fake billeder, men hun holdt på det var hende, for 7 måneder siden, på trods af hun sagde hun var afrikaner og i annoncen står der columbianer:lol: 

Sød pige ellers og taler godt engelsk. Havde sikkert været en god oplevelse på 15 minutter, hvor man bare ville skyde kanonen af. Ingen grænser for stillinger og hun var egentlig fint med i akten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Igen en anmeldelse hvor der ikke bliver vendt om i døren, når det er en anden pige man møder, og hov, det er en skuffelse, hvem kunne dog have gættet.

Jeg tror jeg begynder at tælle hvor mange af disse jeg ser fra nu af. Forvent at se en kommentar fra mig hver gang.

Tumper siden Marts 24 - 1

Redigeret af Guffel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guffel skrev, for 3 timer siden:

Igen en anmeldelse hvor der ikke bliver vendt om i døren, når det er en anden pige man møder, og hov, det er en skuffelse, hvem kunne dog have gættet.

Jeg tror jeg begynder at tælle hvor mange af disse jeg ser fra nu af. Forvent at se en kommentar fra mig hver gang.

Syntes det er et lidt tosset svar. 
jeg tror at selv om folk godt kan se det ikke er pigen på billedet, så kan det godt blive en god oplevelse alligevel. Og på det tidspunkt tænker man nok mere med det lille, istedet for det store hoved. 
men hvis du ikke har andet at bruge din tid på, så må du jo selv om det.

PS. Syntes egentlig at det er ok, når folk skriver en anmeldelse, om det så er vedkommende på billederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
frisk fyr skrev, for 2 minutter siden:

jeg tror at selv om folk godt kan se det ikke er pigen på billedet, så kan det godt blive en god oplevelse alligevel.

Det er godt nok sjældent tror jeg, men lad os se. Jeg tænker jeg nok skal komme op på et par hundrede stykker de næste par år.

frisk fyr skrev, for 5 minutter siden:

Og på det tidspunkt tænker man nok mere med det lille, istedet for det store hoved. 

Med andre ord, så er man en idiot...

frisk fyr skrev, for 7 minutter siden:

men hvis du ikke har andet at bruge din tid på, så må du jo selv om det.

Tak for din støtte. Jeg tænker ikke det vil være en betydelig mængde tid jeg kommer til at bruge. Det er trods alt kun tre ord, to tal, og en bindestreg ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Guffel skrev, for 3 timer siden:

Jeg tænker ikke det vil være en betydelig mængde tid jeg kommer til at bruge. Det er trods alt kun tre ord, to tal, og en bindestreg

jojo, min ven, men mængden..... mængden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I just contacted my friend and asked u paid 45min and u fucking cum after 34min why lying u took on your cloth and left even if you want to give a review tell the truth useless man who smells like a sheep she tried all her best to satisfy u and u were happy before u left yet u still came here to lie old fool 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guffel skrev, for 17 timer siden:

Muligvis ikke den fedeste approach hvis vi gerne vil have flere anmeldelser. Jeg er med på at det er tosset ikke at vende om i døren når pigen er som annonceret, men hvis du udskammer folk for at gøre det, så vil jeg tro at effekten er at de blot holder deres oplevelse for sig selv. Og så er der flere der må spilde tiden med at gå forgæves.

Og ja, i den ideelle verden, så begyndte folk bare at anmelde at de havde været der, og var vendt om i døren, men sådan en verden lever vi ikke i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stella baby skrev, for 7 timer siden:

I just contacted my friend and asked u paid 45min and u fucking cum after 34min why lying u took on your cloth and left even if you want to give a review tell the truth useless man who smells like a sheep she tried all her best to satisfy u and u were happy before u left yet u still came here to lie old fool 

"useless man who smells like a sheep"

I've seen and heard many 'village idiot' sentences thoughout the years. You must have put a lot of thought into this one or to put it another way "You certainly have a way with words."

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrNormal skrev, for 33 minutter siden:

Muligvis ikke den fedeste approach hvis vi gerne vil have flere anmeldelser.

Jeg kan nu godt lide @Guffels initiativ. Når man i forvejen har selverkendelse nok til at skrive en anmeldelse om noget, hvor man godt efterfølgende kan se, at man burde have vendt om, så kan man nok også godt leve med, at nogen tæller sammen.

Sweex2 skrev, for 19 timer siden:

Spurgte om jeg fik de 100 kr. Tilbage hun skyldte mig da jeg gav hende 1500 kr. Og hun selv havde skrevet 1200+200 for sex og sf. Det mente hun bestemt ikke

Det kan godt være, at besøget var skuffende, men at kræve penge tilbage efterfølgende? Var det vigtigt at få de 100 kr retur, så er det med at sige det med det samme, når man afregner. Med risiko for at lyde bagklog, så mener jeg ikke, at man kan gå ud fra, at GPerne kan give tilbage på en stor seddel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...