Hop til indhold
Signor Cuoco

Så ligger man dér, helt flad og gennembollet

Recommended Posts

Signor Cuoco skrev, den 6.3.2024 at 23:33:

Jeg har det helt modsat. Er ret vild med dominerende kvinder, især når det er i sengen det foregår.:wub:. Det er jo ikke forbudt at give dem modspil.

Du må da indrømme, mi signore Cuoco, at så dominerende & ‘drabelig’, er jeg da slet ikke? ♥️♥️♥️

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 6.3.2024 at 19:18:

Dog kan jeg informerer om at jeg ifølge gemalen kan læse tanker på et skræmmende niveau:ph34r::lol:.. 

/reminder to ego : Husk sølvpapirshat ved næste JRo besøg...

Manwithtinfoil.png

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
Bananas skrev, den 7.3.2024 at 23:46:

Ja ja - i bliver bare ved med jeres hemmelige oplevelser.'

Når jeg kommer tilbage hjem skal jeg gennembolle og give prostatamassage til min foretrukne thai her ovre. Nogen prostata har hun jo ikke, men det er hun ikke helt klar over selv. Så jeg bliver ved med at søge efter den og hun bliver ved med at nyde min efterforskning.

Hmm du ku prøve at finde G punktet :D :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg oplever oftere, at jeg holder længere end førhen - nej, forkert formulere. Jeg kan flere gange end førhen ;)
Ofte kan kvinden ikke det samme - kødet bliver jo ømt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, den 6.3.2024 at 16:43:

(…)

Hun fnisede,  puffede til mig og cirklede frækt ved sin glinsende mund, læber og kind med pegefingeren. Vi var i den grad gået i hak med hinanden, og hun var helt klar til mere can can.

Åh, hvor ville jeg gerne, men fysikken rakte ikke, udstyret heller ikke. Når de frække piger først kommer op i gear, er de slet ikke til at stoppe. Jeg håber, og tror, at jeg deler skæbne med mange mænd, der også lige må ha' et break. I modsat fald må jeg opsøge egen læge. For efter en times lækkert knalderi, vil jeg bare ligge og nusse, kæle og snakke.

Det stærke køn. Nu forstår jeg....;)

Haha, jeg fandt lige den her lidt ældre tråd.
Det lyder da som om, at du har været en heldig en her.

Det er lidt som med den diskussion om, hvis man booker to timer, hvilket er utrolig sjældent jeg gør det. Jeg tænker dog stadig godt, at en ekstra gang sex der kan være okay.

Men ja, de piger kan være nogle værre nogen. Jeg mistænker dem også for at være lidt mere kvikke end os fyre/mænd til tider men hvem ved… Jeg tør dog sjældent decideret sige at et køn skulle være stærkere end et andet.

Bigstok skrev, den 6.3.2024 at 17:11:

Jeg er SÅ enig!

I min optik er en af de ting der skiller de exceptionelle GP'er fra de mere gængse af slagsen netop evnen til at bibeholde illusionen om liderlighed og intimitet - også efter at pungen er tømt (både på den ene og den anden måde).

(…)

Nu tør jeg ikke kommentere på fødselsdage og lignende her men ved f.eks. GFE kan man vel betegne det lidt som et skuespil der foregår. Forhåbentlig dog ikke som en måde fuldstændig at tømme vores lommer på.

Jeg tror måske mere, at en dygtig GP for mig er i stand til f.eks. at levere det skuespil, uden at man lægger mærke til det. Mere end måske at få den illusion til at fortsætte bagefter. Mere sådan at man ved mødet slet ikke lægger mærke til, at det er et skuespil, “en act”, også selvom det er det. For et eller andet sted er det måske netop bare det. En form for møde man har med eller uden f.eks. PSE eller GFE.

Er det nu for øvrigt også selve udløsningen der er det vigtigste?

Jeg ved for øvrigt ikke om jeg er fan af dominans ligesom ts men det er en anden historie – hverken den ene eller anden vej :)

/ArcticWolf

Redigeret af ArcticWolf

Del dette indlæg

Link til indlæg

^ Altså ideen er, at GFE netop måske tænkes som en form for skuespil. Og det fede er, når det ikke virker sådan. Så det ikke kommer til at fremstå som “en act”. Bare så det står lidt mere præcist :)

Redigeret af ArcticWolf

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...