Tabloid 24 Skrevet 8. Marts Hej gutter, er der nogen der har besøgt denne skønhed https://annoncelight.dk/showad/357132 efter at hun er startet op igen efter juleferien? Er hun pengene værd, skal man ha ekstra penge med til extras, hvis hun tilbyder det og i givet fald hvilke? pft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knalde_kalle 9 Skrevet 8. Marts Hun har hvertfald modtaget en del ros, herinde på forummet, kan ikke se hvorfor det skulle have ændret sig. Jeg har hvertfald tænkt mig, og besøge hende i weekenden. Jeg syntes personligt hun er alle pengene værd, men hver mand, sin smag selvfølgelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tabloid 24 Skrevet 8. Marts Knalde_kalle skrev, for 12 minutter siden: Hun har hvertfald modtaget en del ros, herinde på forummet, kan ikke se hvorfor det skulle have ændret sig. Jeg har hvertfald tænkt mig, og besøge hende i weekenden. Jeg syntes personligt hun er alle pengene værd, men hver mand, sin smag selvfølgelig Super tak hun skal bookes, ved du hvor længe hun plejer at være i landet? Tilbyder hun ekstra?:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertil68 179 Skrevet 8. Marts Hun er lidt langt væk fra Aalborg , men hun er dælme lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knalde_kalle 9 Skrevet 8. Marts Tabloid skrev, for 13 minutter siden: Super tak hun skal bookes, ved du hvor længe hun plejer at være i landet? Tilbyder hun ekstra?:) Jeg mener hun plejer at være i Danmark 1-2 måneder af gangen, og så et par uger hjemme, men det kan være forskelligt fra gang, til gang. Har personligt aldrig spurgt til ekstra ydelser. Det hun beskriver i annoncen passer mig helt fint. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tabloid 24 Skrevet 8. Marts Knalde_kalle skrev, for 5 minutter siden: Jeg mener hun plejer at være i Danmark 1-2 måneder af gangen, og så et par uger hjemme, men det kan være forskelligt fra gang, til gang. Har personligt aldrig spurgt til ekstra ydelser. Det hun beskriver i annoncen passer mig helt fint. Tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg