Hop til indhold

Recommended Posts

Hun har hvertfald modtaget en del ros, herinde på forummet, kan ikke se hvorfor det skulle have ændret sig.

Jeg har hvertfald tænkt mig, og besøge hende i weekenden.

Jeg syntes personligt hun er alle pengene værd, men hver mand, sin smag selvfølgelig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Knalde_kalle skrev, for 12 minutter siden:

Hun har hvertfald modtaget en del ros, herinde på forummet, kan ikke se hvorfor det skulle have ændret sig.

Jeg har hvertfald tænkt mig, og besøge hende i weekenden.

Jeg syntes personligt hun er alle pengene værd, men hver mand, sin smag selvfølgelig

Super tak hun skal bookes, ved du hvor længe hun plejer at være i landet? Tilbyder hun ekstra?:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tabloid skrev, for 13 minutter siden:

Super tak hun skal bookes, ved du hvor længe hun plejer at være i landet? Tilbyder hun ekstra?:)

Jeg mener hun plejer at være i Danmark 1-2 måneder af gangen, og så et par uger hjemme, men det kan være forskelligt fra gang, til gang.

Har personligt aldrig spurgt til ekstra ydelser. Det hun beskriver i annoncen passer mig helt fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Knalde_kalle skrev, for 5 minutter siden:

Jeg mener hun plejer at være i Danmark 1-2 måneder af gangen, og så et par uger hjemme, men det kan være forskelligt fra gang, til gang.

Har personligt aldrig spurgt til ekstra ydelser. Det hun beskriver i annoncen passer mig helt fint.

Tak for svar :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...