Sleino 47 Skrevet 2. Februar, 2014 Jeg blev den heldige vinder af Julekonkurrence om 45 minutter i selskab med den dejlige Line. Før min beretning om indløsningen af min præmie starter, vil jeg rette en særlig tak til Sidespringeren, bager og Rejsenætværk for de første 30 minutter, samt Line som valgte at donere 15 minutter af sin tid til præmie summen. Derudeover skal Jernsvinet også have en ekstra tak for sin "røde konvolut" som kunne blive brugt på 15 minutter ekstra med Line eller 1 times massage (kun massage) af hendes telefonpige (). Jeg skrev sammen med Line her på EG for at finde ud af hvordan og hvornår min præmie skulle indløses og vi aftalte at vi skulle bruge en time sammen (hvor jeg betalte de sidste 15 minutter) og efterfølgende en times massage af hendes telefon pige. Desværre skrev Line et par dage før vi skulle mødes at hendes telefonpige var blevet forhindret i at komme på dagen, men vi fandt hurtigt ud af at vi stadig skulle hygge os sammen i en time, så Jernsvinets røde konvolut gik til de ekstra 15 minutter i stedet for massage. Jeg var meget spændt på at møde Line både fordi hun har fået mange gode og fine anmeldelser herinde, samt hun er en aktiv skriver, men også fordi der er +10 års aldersforskel på os (med mig i den yngre ende). Dette fortalte Line også havde gjort hende en smule nervøs da hendes besøgende ikke plejer at være helt så unge. Men jeg synes at vi begge kom meget hurtigt forbi den spænding/nervøsitet vi havde da vi begge var indstillet på at dette skulle være en super oplevelse. Nå, men lad min fortælling begynde. Jeg fandt min vej igennem det sne-dækkede landskab til Randers og nærmere Laksegade 12, hvor jeg parkerede næsten lige ved døren, selvom der holde mange biler på vejen var det muligt lige at få den parkeret. Jeg fandt op på første sal og ringede på til venstre og der gik ikke mange sekunder før Line åbnende døren og bød mig velkommen. Line var iført nogle sorte stilletter, g-streng og BH samt en gennemsigtig sort sag hun havde på overkroppen. Vi fandt ind til sengen hvor vi fik os en kort snak omkring det hele med konkurrencen, EG, osv. Jeg fik tilbudt et bad som jeg gladeligt tog i mod selvom jeg havde været i bad derhjemme fra, men jeg synes at det både er dejligt for en selv lige at blive skyllet igennem samt at det giver pigen et signal om at man også ønsker at være så ren som muligt for hende. Jeg fandt min vej ind til Line som var klar på lidt sjov. Vi startede ud med at stå og kysse mens tøjet kom af indtil jeg blev ført hen i nærheden af et kondom så Line kunne begynde sine franske kunster. Efterfølgende blev der også givet fransk den anden vej, som Line nød i fuldeåndedrag. Derefter gik vi over i nogle danske lege på og udenfor sengen hvor vi kom igennem adskillige stillinger. Dette krævede en lille pause hvor der blev brugt noget legetøj på Line samt lidt ekstra godt fransk til mig. Så skulle det græske univers besøges hvilket gik overraskende let og vi afsluttede med en gang olie spansk som afslutning - jeg kom vist lidt hårdere end måde Line og jeg havde forventet. Oh well Vi fulgtes ud i badet hvor vi fik os vasket sammen mens vi forsatte vores snak. Jeg kom i tøjet mens Line og jeg snakkede løs, jeg havde slet ikke lyst til at skulle ud i kulden igen. Havde bare lyst til at hygge med Line hele aften Men videre skulle jeg og jeg fik sagt pænt farvel til Line og ud i kulden med mig. For mig virker Line som en meget varm og åben kvinde som bestemt kender sin vej rundt på lagnet, en kvinde som man kan få en masse dejlige stunder med både på og udenfor sengen. Line har min varmeste anbefaling. Endnu en gang skal der lyde en tak til dem som har sponseret konkurrencen samt EG for at administrere den, jeg håber ikke det er sidste gang jeg vinder /Sleino 18 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 750 Skrevet 2. Februar, 2014 Fedt. Tillykke med præmien og den dejlige oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 2. Februar, 2014 Rigtig fin anmeldelse og tillykke som vinderen. Håber engang jeg selv skal møde denne skønne pige. Hvor gammel er hun ca? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Februar, 2014 Kære sleino. Tak for en varm og velskreven anmeldelse. Tak for god hygge og tak for at få mig til at slappe af også... Smiler. Glad for at kunne levet op til titlen som præmie pige.. Knus og kram fra Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 2. Februar, 2014 (edited) Hej Sleino, Ja, LIne kan også kun få mine varmeste anbefalinger og det var godt, I fandt ud af bruge den røde konvolut på fornuftig vis. Der er altid nogen, der spørger om Lines alder - hertil er den kun at svare: Den rigtige Redigeret 2. Februar, 2014 af Jernsvinet 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 2. Februar, 2014 Ja det har du jo ret i 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 2. Februar, 2014 God anmeldelse Jeg gættede personligt på en yngre alder, ud fra hendes udseende kan jeg forstå på det I forhold til skriverierne i går 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 3. Februar, 2014 Super..dejlig læsning, godt at Line fik noget at varme sig på, dejlig fortalt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bager 92 Skrevet 3. Februar, 2014 Jamen velbekomme er glad for at "gevinsten " faldt i din smag Bager 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 8. Februar, 2014 Hej, Stort tillykke med præmien! ... og hvilken præmie Line er jo fuldstændig fantastisk!!! Og endnu en gang en super anmeldelse. .... Jeg vil i øvrigt lige høre --- murede du skorstenen til før du besøgte hende ? for at undgå at "julemanden" skulle liste sig ind? Jeg VED nemlig at han i modsætning til rygterne, foretrækker de UARTIGE piger. mvh Manica 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 8. Februar, 2014 (edited) .... Jeg vil i øvrigt lige høre --- murede du skorstenen til før du besøgte hende ? for at undgå at "julemanden" skulle liste sig ind? Jeg VED nemlig at han i modsætning til rygterne, foretrækker de UARTIGE piger. mvh Manica HoHoHo, Julemanden havde allerede været der med en ekstra gave til den heldige vinder '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Redigeret 8. Februar, 2014 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fickenstein Skrevet 9. Februar, 2014 Rigtig fin anmeldelse og tillykke som vinderen. Håber engang jeg selv skal møde denne skønne pige. Hvor gammel er hun ca? har hørt at hun er omkring de 52 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 9. Februar, 2014 har hørt at hun er omkring de 52 Isåfald holder hun sig sgu bedre end mange på 25 Jeg har på under ½ år besøgt hende 6 gange og synes ikke det er alderen, der trykker hende - se f.eks: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fickenstein Skrevet 9. Februar, 2014 UPS,stor fejl af mig Den line som jeg kender er en helt anden,og slet ikke den som tråden handler om. Beklager meget forvekslingen og stor undskyldning fra min side,da jeg aldrig har mødt den overnævnte Line fick... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 16. Februar, 2014 Er hun stoppet eller kan hun træffes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 16. Februar, 2014 hun er i randers og vejle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 16. Februar, 2014 Fedt kender i nummeret til Vejle. Bare pb vis det er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 16. Februar, 2014 (edited) kan ikke lige huske nr, men det er vestergade 33c, http://www.pigekollektivet.com/ hun er også her Redigeret 16. Februar, 2014 af knallert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 16. Februar, 2014 Vestergade 33c i 7000 Vejle Hør hendes frække båndsvarer på 75838500 eller bestil evt. tid på 41235557 Se evt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 18. Februar, 2014 Gør de fleste ikke det. Og Gud hvor jeg godt kan forstå det hehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg