Morten H 15 Skrevet 11. Marts, 2024 Jeg vil høre - fordi det tænder mig - om der er en, som har lyst til at være tilskuer, mens jeg bliver masseret af Massøren eller jeg må kigge, mens du bliver det ? Det kan være, at det evt. udvikler sig til mere end massagen - for en god ordens skyld er Massøren med på min efterlysning Send en PB, hvis du er interesseret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
djjohn 78 Skrevet 11. Marts, 2024 Åh hvis man bare boede tæt på :'( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Treesome 63 Skrevet 11. Marts, 2024 Hejsa, det lyder spænende, je sidder gerne og kigger på imens du bliver masseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 273 Skrevet 11. Marts, 2024 Er vel mere bøsseorgie end det har noget med ladyboys at gøre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Domin 66 Skrevet 17. Marts, 2024 Morten H skrev, den 11.3.2024 at 08:32: Jeg vil høre - fordi det tænder mig - om der er en, som har lyst til at være tilskuer, mens jeg bliver masseret af Massøren eller jeg må kigge, mens du bliver det ? Det kan være, at det evt. udvikler sig til mere end massagen - for en god ordens skyld er Massøren med på min efterlysning Send en PB, hvis du er interesseret. Jeg er interesseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyl 0 Skrevet 21. Marts, 2024 Jeg er også interesseret. Hvornår skulle det foregå? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike6 0 Skrevet 17. Juni, 2024 Hej Har du fået en til at kigge ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 39 Skrevet 24. Juni, 2024 Nu er det ikke fordi jeg skal overtage tråden, men søger noget i samme stil som Morten, hvis nogen skulle være interesseret så skriv en PB 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg