Bubsi 104 Skrevet 11. Marts Godaften Vil lige høre om der er nogen som har besøgt denne kønne unge thai kvinde? https://annoncelight.dk/showad/395186 Er ydelser og priser ok, og er det hende på billederne man møder. Hvor ca i Århus N kan man møde hende. Overvejer et snarligt besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bubsi 104 Skrevet 12. Marts lille_peter skrev, for 7 timer siden: Tak for henvisningen lille-peter, alt indhold i tråden fra Vejle er desværre slettet, så den fortæller ikke meget. Kan godt se på billederne at hun har en stor tattoo på ryggen, - det gør nu ikke mig noget (kan jo ikke ses i en missionær) . Mener at hun tidligere har været i Århus , for 2-3 år siden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 12. Marts Hun var i Aarhus for 3 år siden, hvor hun kaldte Ploysai. Havde ikke det bedste besøg denne gang, gik sku lidt i baglås da hun lugtede fra fisse og var oppustet, tænker hun havde hendes periode. Men det er hende på billederne, stadig et fornuftigt økoblow og stram. Hun deler lejlighed med en anden Thai i Aarhus N 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bubsi 104 Skrevet 12. Marts Hej Lars B. Tak for dit svar, - jeg vil se om hun har en ledig tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bubsi 104 Skrevet 24. Marts Så fik jeg besøgt Kimberly- det var den samme kvinde jeg besøgte i Aarhus for nogle år siden. Hun er i en ok etage lejlighed i N. Bilen kan parkeres tæt på. Jeg havde bestilt en halv time med det hele- startede med shower together, lidt massage, btb, økoblow og sex. Ved ikke om hun kunne huske mig, men hun virkede meget afslappet, smilende og tror hun kan lide sit job. Hendes blow var super, alt i alt en god oplevelse.. Skal have et nyt besøg når pensionen snart rammer min konto. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg