Guest Friskfyr12 Skrevet 14. Marts, 2024 Har lige været ved jojo igår. Hun er kendt for god massage, men igår blev jeg sgu tilbudt ekstra .. Troede bare det var alm massage men hun spurgte om hun ikke skulle tage sig af lillemand, for 300 kr extra Sagde nej tak, da jeg kun var kommet for hendes udmærket massage Der var ikke andre i butikken, ligger ligeover for føtex Synes det er synd hun går den vej, nu når hun er kendt for god massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nye grydeske 347 Skrevet 14. Marts, 2024 Det var da heldigt for dig @Friskfyr12 som tilbagevendende kunde. Er du sikker på at det ikke kun var noget du blev tilbudt fordi du er ( måske for eftertiden VAR ) fast kunde. Jeg ville nok ikke have skrevet dette, og vil overveje at slette det, eller bede om at få det slettet, da det på ingen måde bliver mindre kendt nu, efter dit skriv. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gummimand 22 Skrevet 14. Marts, 2024 Jeg tror det ikke hun er for klog til det hun vil jo nærmest mistet mange kunder vis det er rigtig så nej 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 14. Marts, 2024 Gummimand skrev, for 13 minutter siden: Jeg tror det ikke hun er for klog til det hun vil jo nærmest mistet mange kunder vis det er rigtig så nej Hvorfor skulle hun miste kunder? At ts skriver det herinde -vil da kun give hende flere. Og dem der kun går til de "grønne" steder læser slet ikke herinde...ggg Og hvis det kun er stamkunderne der får det tilbud om ex -kan hun jo bare sige "nej" til de andre hanhunde der kommer rendende... Thaier er gode købmænd og kreative, når det gælder indtjening... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 154 Skrevet 15. Marts, 2024 Friskfyr12 skrev, for 20 timer siden: Har lige været ved jojo igår. Hun er kendt for god massage, men igår blev jeg sgu tilbudt ekstra .. Troede bare det var alm massage men hun spurgte om hun ikke skulle tage sig af lillemand, for 300 kr extra Sagde nej tak, da jeg kun var kommet for hendes udmærket massage Der var ikke andre i butikken, ligger ligeover for føtex Synes det er synd hun går den vej, nu når hun er kendt for god massage har du et link, eller skriv pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ilovemssage@ 2 Skrevet 29. Marts, 2024 Jeg er fast kunde hos Jo-Jo og har været der ca en gang om ugen siden hun startede selv. Der er ingen sexuelle ydelser og der er skilte om at beholde underbukser på og at der ikke er sexuelle ydelser. Må sige at jeg tror simpelthen at Friskfyr12 enten har livlig fantasi eller også er han/hun ude på at skade Jo-Jo “Hun går bestemt ikke den vej “ Fantastisk god grøn massage 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 99 Skrevet 30. Marts, 2024 Ginne skrev, for 2 timer siden: Link ? Please https://www.facebook.com/profile.php?id=61551219585159 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jennyjenny 85 Skrevet 19. Maj, 2024 Sorry to say, but at jojo you can get extra. Work there before 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ronaldo 126 Skrevet 20. Maj, 2024 I don`t think you can get extra after she opened her own place in Bolbro. but in good old days there were possibilities. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 722 Skrevet 20. Maj, 2024 Hvorfor mon hun skriver "Her bliver dine drømme opfyldt" i vinduet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1404 Skrevet 20. Maj, 2024 Har hørt den sang før med at man ikke kan få ekstra og bla bla bla. Men alting sker som bekendt i relationen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knustildig 3 Skrevet 29. Juli, 2024 Jeg var forbi i sidste uge, til en skøn gang massage, der blev hurtigt tilbudt hj. som jeg takket ja til… det udviklet sig dog til fp. Super oplevelse med den dejligste pige kommer helt sikkert igen… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ronaldo 126 Skrevet 29. Juli, 2024 Knustildig skrev, for 13 timer siden: Jeg var forbi i sidste uge, til en skøn gang massage, der blev hurtigt tilbudt hj. som jeg takket ja til… det udviklet sig dog til fp. Super oplevelse med den dejligste pige kommer helt sikkert igen… Var det jojo du blev serviceret af? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knustildig 3 Skrevet 30. Juli, 2024 Ronaldo skrev, for 11 timer siden: Var det jojo du blev serviceret af? Jeg kender ikke pigens navn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexaddict 65 Skrevet 30. Juli, 2024 Efter Facebooks billeder at dømme, så ligner det ikke et sted, hvor der gives FP, fordi det ser ud til, at der kun er 2 brikse med forhæng i mellem. Hvis hun kun har 1 kunde, kan hun selvfølgelig vælge at låse hoveddøren, så man ikke bliver forstyrret. Arbejder der flere end JoJo - indehaveren på Facebook billederne? Hvad er jeres erfaring med det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ronaldo 126 Skrevet 30. Juli, 2024 sexaddict skrev, for 4 timer siden: Efter Facebooks billeder at dømme, så ligner det ikke et sted, hvor der gives FP, fordi det ser ud til, at der kun er 2 brikse med forhæng i mellem. Hvis hun kun har 1 kunde, kan hun selvfølgelig vælge at låse hoveddøren, så man ikke bliver forstyrret. Arbejder der flere end JoJo - indehaveren på Facebook billederne? Hvad er jeres erfaring med det? Jeg har også et par gange set en noget ældre kvinde derinde som hjælper Jo Jo nogle dage. Jeg kan selvfølgelig ikke påstå at trådstarter og @Knustildig ikke er blevet tilbudt ekstra, da jeg jo ikke har været til stede, men det ville også undre mig meget hvis det er tilfældet. Jo Jo har givet mig grøn massage i flere år, men jeg har ikke fået tilbudt noget, selvom jeg ville ønske jeg fik det. Jeg kan bedre forestille mig at det er et andet sted som de forveksler med Jo Jo Thai massage. @Knustildig må også kunne se på Facebook profilen om det var Jo Jo at han virkelig havde FP med og om han kan genkende stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 774 Skrevet 31. Juli, 2024 Jeg besøger faktisk kun "grønne" klinikker for tiden.. 2 forskellige.. begge steder er kendt for deres gode massage til begge køn.. begge er smukke kvinder, som jeg fra første besøg ønskede mig langt mere end massage af... Jeg tror at festen begyndte efter 12-15 besøg.. i fredags havde jeg set at trusserne manglede.. vi endte i en lækker 69 med CIM... Når jeg ikke skriver en anmeldelse med link er det selvfølgelig fordi jeg værdsætter den service, jeg får.. og respekterer at det ikke er den primære ydelse og helt sikkert ikke gives til alle.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 722 Skrevet 4. August, 2024 sexaddict skrev, den 30.7.2024 at 13:37: Efter Facebooks billeder at dømme, så ligner det ikke et sted, hvor der gives FP, fordi det ser ud til, at der kun er 2 brikse med forhæng i mellem. Hvis hun kun har 1 kunde, kan hun selvfølgelig vælge at låse hoveddøren, så man ikke bliver forstyrret. Arbejder der flere end JoJo - indehaveren på Facebook billederne? Hvad er jeres erfaring med det? Jeg har nu besøgt stedet og vil også vurdere mulighederne for ekstra ydelser som begrænsede. Desværre blev jeg ikke masseret af Jo Jo, men af en nogenlunde jævnaldrende thaikvinde. Det var ikke den ældre kvinde på billederne. Desværre snakkede de 2 kvinder næsten konstant sammen på thai mens de masserede. Der var vel kun 10 minutter i løbet af timen hvor de ikke talte sammen. Der kunne selvfølgelig godt have foregået noget på den anden side af forhænget i løbet af de 10 min. men tænker at jeg så ville have hørt noget. Jeg tænker at mulighederne er bedre når hun arbejder alene. Er der nogen der ved hvornår Jo Jo arbejder der alene, hvis man vil være sikker på at få massage af hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ronaldo 126 Skrevet 5. August, 2024 Den Lange skrev, den 4.8.2024 at 21:12: Er der nogen der ved hvornår Jo Jo arbejder der alene, hvis man vil være sikker på at få massage af hende? Du kan bare skrive eller ringe og bestille tid specifikt hos Jo Jo. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigguy31 0 Skrevet 16. August, 2024 Ilovemssage@ skrev, den 29.3.2024 at 21:17: Jeg er fast kunde hos Jo-Jo og har været der ca en gang om ugen siden hun startede selv. Der er ingen sexuelle ydelser og der er skilte om at beholde underbukser på og at der ikke er sexuelle ydelser. Må sige at jeg tror simpelthen at Friskfyr12 enten har livlig fantasi eller også er han/hun ude på at skade Jo-Jo “Hun går bestemt ikke den vej “ Fantastisk god grøn massage Jeg kender Jojo privat også, jeg er ret sikker på det er for at skade hendes forretning friskfyr12 skriver dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lækkermand 25 Skrevet 23. August, 2024 Og jeg kan kun afkræfte de rygter. Det er 100% grøn massage og den er god. Men intet bliver tilbudt og jeg har spurgt…. Heller ikke efter mange besøg, kommer det på tale. så det er lidt synd at smide den slags rygter ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 28 Skrevet i går klokken 08:12 Jeg har været forbi 2 gange i december måned.. ejeren (jeg nævner ikke navn ) tilbudte sidst i massage mulighed for håndtrold.. så det er altså et sted for seksuelle ydelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lækkermand 25 Skrevet for 20 timer siden oldmanhavingfun skrev, for 4 timer siden: Jeg har været forbi 2 gange i december måned.. ejeren (jeg nævner ikke navn ) tilbudte sidst i massage mulighed for håndtrold.. så det er altså et sted for seksuelle ydelser. Tror det er vigtigt, at få skrevet, hvilket sted vi snakker om. Er det Jo Jo Thai Massage eller et andet sted ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1404 Skrevet for 17 timer siden lækkermand skrev, for 3 timer siden: Tror det er vigtigt, at få skrevet, hvilket sted vi snakker om. Er det Jo Jo Thai Massage eller et andet sted ? Efter som JoJo er nævnt hele tråden igennem, gætter jeg på det er JoJo Thai Massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg