ConnoisseurCph 17 Skrevet 14. Marts, 2024 Jeg er stor fan af "outcall" besøg til mit hjem eller især mit kontor i indre by. Dog er det ikke altid humøret og tiden er til de 1-2 timer de fleste outcall piger lægger op til men fx et kort blow i en pause. Ofte vælger jeg så at betale for 1 time og sige farvel efter 15 min, men ville da hellere bruge pengene på et besøg mere i stedet :D Er der nogen der har tips til piger der er til kortere besøg i Kbh K eller Chrhavn uden at "transportgebyret" bliver helt skørt? Jeg kender til hende her fx: https://annoncelight.dk/showad/394694 Og selvfølgelig @Danske Natasja som desværre ikke besøger kontor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 14. Marts, 2024 (edited) Interessant outcall forespørgsel ConnoisseurCph skrev, for 28 minutter siden: Jeg kender til hende her: https://annoncelight.dk/showad/394694 Linket er hermed klikbart. Har du haft Tøsen2024 på besøg @ConnoisseurCph, og hvis ja, kan du berette mere om hende? Redigeret 14. Marts, 2024 af Cruise Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ConnoisseurCph 17 Skrevet 14. Marts, 2024 Cruise skrev, for 2 minutter siden: Interessant forespørgsel tak - jeg er iøvrigt godt klar over at pigen i linket tilbyder 30/45 min, men når prisen er så lav er det fint for mig at opfatte det som en quickie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ConnoisseurCph 17 Skrevet 14. Marts, 2024 Cruise skrev, for 24 minutter siden: Interessant outcall forespørgsel Har du haft Tøsen2024 på besøg @ConnoisseurCph, og hvis ja, kan du berette mere om hende? Ja, et par gange. Hun er sød og køn og meget stille - men hun er virkelig passiv. Som i virkelig død fisk. Blow skal overstås, hun vil helst bare ligge stille og tage imod. Men som sagt, køn og ren, så hvis man ved at man mest bare får en levende(-ish) dukke, så... (hvis du søger på 20-årig pige og solcenter i Lyngby, kan du finde flere (blandede) anmeldelser. Ingen rigtig negative, bare lidt meh) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg