FugtIFugen 23 Skrevet 16. Marts Fik besøgt Isabella i dag, da hun er kommet tilbage. Har haft besøgt hende mange gange før, men nu får hun altså også nogle venlige ord med på vejen fra mig! Hun hører til i Fredericia og efter jeg var på vej hjem fra Tyskland ville jeg lige kigge forbi endnu en gang. Nu var det alligevel næsten på vejen! Elsker måden hun stønner på når jeg tager hende bagfra, og så er hun uanmindelig god til at ride. Hun skal helt sikkert op på hesten en gang mere inden hun tager hjem igen. Skal dog siges jeg ikke var stor fan af lejligheden, ligger midt i et familie kvarter, ikke det mest diskrete. Men hun sagde hun flyttede by hurtigst muligt. https://annoncelight.dk/showad/386192 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ListePikkenDK 81 Skrevet 16. Marts Den lækker blonde sild har jeg haft fornøjelsen af og kan kun sige god for hende! Utrolig god GFE service jeg fik af hende sidst hun var her i DK, troede faktisk ikke hun ville komme tilbage efter hendes eget udsagn fra sidst jeg var hos hende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussylover1975 16 Skrevet 16. Marts FugtIFugen skrev, for 7 minutter siden: Fik besøgt Isabella i dag, da hun er kommet tilbage. Har haft besøgt hende mange gange før, men nu får hun altså også nogle venlige ord med på vejen fra mig! Hun hører til i Fredericia og efter jeg var på vej hjem fra Tyskland ville jeg lige kigge forbi endnu en gang. Nu var det alligevel næsten på vejen! Elsker måden hun stønner på når jeg tager hende bagfra, og så er hun uanmindelig god til at ride. Hun skal helt sikkert op på hesten en gang mere inden hun tager hjem igen. Skal dog siges jeg ikke var stor fan af lejligheden, ligger midt i et familie kvarter, ikke det mest diskrete. Men hun sagde hun flyttede by hurtigst muligt. https://annoncelight.dk/showad/386192 Hvordan synes du kommukationen var? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ListePikkenDK 81 Skrevet 16. Marts pussylover1975 skrev, for 12 minutter siden: Hvordan synes du kommukationen var? Hun er god til engelsk og kommunikation er god med hende …. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussylover1975 16 Skrevet 16. Marts ListePikkenDK skrev, for 4 minutter siden: Hun er god til engelsk og kommunikation er god med hende …. Ok godt at vide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Camino 22 Skrevet 7. April (edited) jeg var forbi hende i Aalborg for et par uger siden. Det var ikke i nærheden af GFE - men der er vist heller ikke i hendes annonce. Lidt kølig modtagelse måske, men hun kan kneppe. Efter bj (hæderligt) og både alm cowgirl og reverse cowgirl (godt/rutineret) lagde hun sig halvt på siden, halvt på maven og lokkede. Hun kan i den stilling noget ret specielt med hurtige hoftebevægelser, der går lige i pikhovedet!! Som om der bliver klemt lidt ekstra om pikhovedet, og rytmisk og hurtigt. Jeg kan som regel holde længe, men i den stilling blev der leveret i en fart. Da hun kunne mærke jeg kom blev hun ved til der var helt tømt - lækkert! Jeg synes det er fedt, når de kan nogle gode tricks! Og den stilling var hun mester i. Hun virker overordnet meget rutineret, men som sagt ikke GFE - bare prof. Redigeret 7. April af El Camino 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg