Fisken16 125 Skrevet 17. Marts, 2024 https://annoncelight.dk/showad/273446 Efter en del dårlige anmeldelser på de nye piger i Thisted, og også nogle kendte steder som ikke svarede på min henvendelse, endte jeg i en meget sikker havn, med 90 minutter hos Sirada Thaimassage, hun er næsten lige kommet hjem fra en tur til Tailand, og er også lige blevet rask efter en blodprop i hovedet. Hun er så absolut den bedste- og eneste- i Thisted til at give en god og hård massage, som virkelig hjælper på de skavanker en gammel krop som min får med tiden. Det gør da heller ikke noget at hun er rigtig god til at "krydre" massagen med nogle frække indslag. De bedste anbefalinger herfra, jeg har besøgt hende rigtig mange gange, og kommer helt sikker igen mange gange. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 17. Marts, 2024 Har damen haft en blodprop i hovedet, eller har jeg misforstået? Lyder rimeligt alvorligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 125 Skrevet 17. Marts, 2024 henlan skrev, for 1 minut siden: Har damen haft en blodprop i hovedet, eller har jeg misforstået? Lyder rimeligt alvorligt. Ja, hun fik pludselig en blodprop i hovedet og blev kørt babu til Ålborg med ambulance, men heldigvis har de dygtige læger redet både hendes liv og førlighed. Hun havde nogle måneder hvor hun ikke magtede at arbejde (massage) men heldigvis er hun helt rask igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 235 Skrevet 17. Marts, 2024 (edited) Nå så er det måske slut med de frække unge piger hun har haft i stalden? Redigeret 17. Marts, 2024 af Jyskpik Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 17. Marts, 2024 Fisken16 skrev, for 1 time siden: Ja, hun fik pludselig en blodprop i hovedet og blev kørt babu til Ålborg med ambulance, men heldigvis har de dygtige læger redet både hendes liv og førlighed. Hun havde nogle måneder hvor hun ikke magtede at arbejde (massage) men heldigvis er hun helt rask igen. Skrækkelig oplevelse. Godt hun er kommet sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 125 Skrevet 18. Marts, 2024 Jyskpik skrev, for 11 timer siden: Nå så er det måske slut med de frække unge piger hun har haft i stalden? Nej, der skulle komme en ny pige i løbet af 14 dage sagde hun, en med store bryster fra Laos. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 345 Skrevet 19. Marts, 2024 Lyder lækkkert med pigen fra Laos Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CarlosM 1 Skrevet 21. Marts, 2024 Så er der besøg fra Laos - billederne virker lovende, men spændende hvordan live:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 21. Marts, 2024 CarlosM skrev, for 7 minutter siden: Så er der besøg fra Laos - billederne virker lovende, men spændende hvordan live:-) Link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 345 Skrevet 21. Marts, 2024 https://annoncelight.dk/showad/370487 Sirada i Thisted har 3 nye foto af en lile slank tøs, måske er det hende fra Laos. Men der står ikke noget i teksten. Mon Fisken eller PepsiMax eller begge ( ) tager en for os andre der bor laaaangt væk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 235 Skrevet 21. Marts, 2024 sejer skrev, for 25 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/370487 Sirada i Thisted har 3 nye foto af en lile slank tøs, måske er det hende fra Laos. Men der står ikke noget i teksten. Mon Fisken eller PepsiMax eller begge ( ) tager en for os andre der bor laaaangt væk? Store bryster synes jeg ikke lige at man kan sige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 345 Skrevet 21. Marts, 2024 Vistnok i thai-standard Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 235 Skrevet 21. Marts, 2024 (edited) sejer skrev, for 5 minutter siden: Vistnok i thai-standard Ja men nu forlød det jo at hun var fra Laos, det kan være at standarden er større der:) Redigeret 21. Marts, 2024 af Jyskpik Tastefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 345 Skrevet 21. Marts, 2024 Det havde jeg også håbet...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 79 Skrevet 21. Marts, 2024 Ja kunne godt være jeg lige smutter forbi skal nok vende tilbage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 345 Skrevet 21. Marts, 2024 Lyder virkelig godt, Pepsi. Godt at ha brødre der er klar til indsats. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 125 Skrevet 22. Marts, 2024 Ja, hun er ankommet og det er hende på billederne. Jeg nåede lige forbi i går og det er ingen skuffelse. Se min anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg