anmelder 683 Skrevet 19. Marts I går spurgte konen om vi ikke kunne elske ligesom på film Jeg hev hende derfor i håret, klaskede hende hårdt i røven, bankede min pik hårdt mod hendes klitoris gentagne gange, hvorefter jeg spyttede på hendes røv og stak pikken hårdt i røven på hende. Kneppede hende hårdt hvorefter jeg trak pikken ud, tvang den i munden på hende, langt ned i halsen på hende og til sidst trak jeg den ud af munden på hende og skød min sperm ud over hendes ansigt. Det viste sig så, at vi åbenbart ikke ser den samme slags film 16 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 19. Marts anmelder skrev, for 3 minutter siden: Det viste sig så, at vi åbenbart ikke ser den samme slags film Nope, men sådanne misforståelser sker jo. Tænker dog at den film du havde set var væsentligt sjovere end den hun havde set 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 19. Marts anmelder skrev, 1 time siden: I går spurgte konen om vi ikke kunne elske ligesom på film Jeg hev hende derfor i håret, klaskede hende hårdt i røven, bankede min pik hårdt mod hendes klitoris gentagne gange, hvorefter jeg spyttede på hendes røv og stak pikken hårdt i røven på hende. Kneppede hende hårdt hvorefter jeg trak pikken ud, tvang den i munden på hende, langt ned i halsen på hende og til sidst trak jeg den ud af munden på hende og skød min sperm ud over hendes ansigt. Det viste sig så, at vi åbenbart ikke ser den samme slags film Godt for din kone, at du ikke har set mine kvælesex-videoer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 19. Marts Det lyder da som om hun gennemførte. Hun er en keeper. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Luna_xo Skrevet 20. Marts pacer skrev, for 14 timer siden: Det lyder da som om hun gennemførte. Hun er en keeper. Daaaamn en kommentar... Bedst som jeg ikke troede den her tråd kunne blive værre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg