Valle 9 Skrevet 21. Marts Var forbi den nyankomne pige i går. Hun ser rigtig dejlig ud på billederne, men virkeligheden var bare så meget bedre! Petit med et dejligt smil og bryster man ikke kan holde fingrene fra… Havde bestilt en time med FP. Døren blev åbnet i samme øjeblik jeg ringede på, og blev modtaget med et imødekommende smil og budt velkommen. - massage hvor man nærmest bare sejler hen, indtil hun begyndte at stryge mere intimt… så kom der liv i banditten. Alt gik nærmest af sig selv, og hun gav et himmelsk blow. Var faktisk nødt til at stoppe hende en enkelt gang, så jeg ikke slap min ladning alt for tidligt. Jeg har ingen ide om hvor lang tid det tog, men på et tidspunkt satte hun sig på mig og red mig så jeg endnu engang skulle koncentrere mig om ikke at komme…. 2-3 forskellige stillinger senere blev jeg forløst….. oplevede på intet tidspunkt hastværk, og følte mig hele tiden i centrum for forkælelse. Efter mit besøg fandt jeg ud af, at hun også knalder uden gummi og har anal på menuen. Tror det kalder på et nyt besøg! https://annoncelight.dk/showad/387710 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brugernavn 74 Skrevet 26. Marts To anmeldelser herinde, begge af thaisteder, og begge steder i Fredericia, og begge med ret enslydende beskrivelser om, at der bare vare uendelig med tid, mulighed for sex uden gummi osv. Lugter sgu lidt af fake anmeldelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Valle 9 Skrevet 28. Marts Du må tro hvad du vil. Jeg bor i området og benytter mig af og til af forskellige klinikker. Jeg har det bedst med thaipiger, de kan noget specielt. - men fake, er ikke fra mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg