Guest denis28 Skrevet 22. Marts (edited) Danske Maria Hun er tage røven på mig og til folk. Hold væk fra hende. https://annoncelight.dk/showad/395771 Redigeret 22. Marts af denis28 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 22. Marts Kan du ikke fortælle noget mere præcist? Taget røven på dig og folk? Hvad mener du? Hvordan? Jegh har bedt mods om at flytte din anmeldese, da du har lagt den i efterlysninger, @denis28. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest denis28 Skrevet 22. Marts Harran skrev, for 4 timer siden: Kan du ikke fortælle noget mere præcist? Taget røven på dig og folk? Hvad mener du? Hvordan? Jegh har bedt mods om at flytte din anmeldese, da du har lagt den i efterlysninger, @denis28. Hvad mener du hvorfor skal jeg flytte den ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 374 Skrevet 22. Marts Hvordan tog hun røgen på dig? Og ligner hun de billeder hun har ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2949 Skrevet 22. Marts @denis28 ligenu er dit opslag bare en vag beskyldning hvis du vil advare mere seriøst så bør du gå i detaljer med hvordan hun skulle have taget røven på dig 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 22. Marts denis28 skrev, for 3 timer siden: Hvad mener du hvorfor skal jeg flytte den ??? Fordi du har lagt den i det forkerte sted, som han os skrev til dig Du/vi kan ikke flytte på noget, når det allerede er lavet. Det gør Moderatorerne helt automatisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Senor 215 Skrevet 23. Marts Kan nogen bekræfte, at Danske Maria også har annonceret under navnet Paulina. Der er meget tilfælles. Hvis det er rigtigt, så har denis28 ret. Hun er en snydepels. Hun er dyr, hun vil ikke gøre det, hun har lovet, og alting haster voldsomt. Og så er telefonen i sving hele tiden. Fx ville hun ikke deepthroate, som jeg havde betalt for. I stedet pattede hun lidt på pikken, og bad mig så selv gøre mig færdig. Hvis jeg har ret i, at det drejer sig om den samme pige, så forstår jeg også godt, hvorfor hun må skifte navn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2949 Skrevet 23. Marts Men @denis28 har stadig ikke skrevet hvordan han blev snydt jeg forstår ikke hvorfor det er så svært at skrive ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 24. Marts Dillermand Junior skrev, for 5 timer siden: Men @denis28 har stadig ikke skrevet hvordan han blev snydt jeg forstår ikke hvorfor det er så svært at skrive ? Du har ret. Det kræver noget forklaring hvis det skal tages seriøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg