kadd 57 Skrevet 22. Marts Så fik jeg mulighed for at besøge demon rider .hun har ingen aktiv annonce . Men fandt en gammel annonce på al .og prøvede at sende en mail. Da jeg rent faktisk havde glemt alt om den mail. Lå der pludselig en dag svar fra hende. En yderst dejlig og behagelig pige. Startet med at få massage.og det gjorde hun faktisk ganske udmærket. Derefter diverse orale ydelser. Bestemt en pige jeg gerne vil besøge igen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Funktionæren Skrevet 22. Marts Ja hun er en dejlig oplevelse Har hun stadig hund? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kadd 57 Skrevet 22. Marts Funktionæren skrev, for 1 minut siden: Ja hun er en dejlig oplevelse Har hun stadig hund? Nej . Det har hun ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 206 Skrevet 23. Marts jeg gætter på nedenstående hun ser da nice ud https://annoncelight.dk/showad/260935 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Funktionæren Skrevet 23. Marts Hun er rigtig dejlig og en flot kvinde, og forstår virkeligt at nyde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 175 Skrevet 25. Marts Åh ja…hende husker jeg også som en dejlig pige. Det er 3-4 år siden jeg havde fornøjelsen af hende. Kunne sagtens tåle en gentagelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nv Herre 25 Skrevet 2. April Jeg har været der en del gange efterhånden. Vil gå så langt og sige at det findes ikke ret meget bedre. Lækker krop, røv, bryster osv. Og så kan hun virkelig sutte pik. Kæmpe anbefaling herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UngMidtjyde 4 Skrevet 2. April Wow, hun lyder og ser fantastisk ud! Prøver mit held og skriver til hende og håber at jeg også kan få svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 310 Skrevet 4. April (edited) Jeg gad altså godt besøge hende Redigeret 4. April af Randersmand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjylland75 8 Skrevet 29. Juni Nu ser det ud til hun officielt har gjort comeback.Fantastisk! https://annoncelight.dk/showad/403059 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clooney 6 Skrevet 30. Juni Må man spørge om hvor hun cirka hører til?? Altså er det Syd, Nord eller Vest for Århus. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Swarts Skrevet 30. Juni Det er i Brabrand området Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 59 Skrevet 14. August Nogen der har haft held med hende her hen over sommeren? Synes ikke jeg får svar på mails Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
scooter 31 Skrevet 14. August Hun skriver hun har ledige tider men svarer ikke på mails Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LJ1986 17 Skrevet 17. August Samme har også prøvet og kontakte hende, uden svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg