Hop til indhold
Bananas

Det ondskefulde teselskab

Recommended Posts

Guest Organizer

Jeg har simpelthen ikke lyst til at få min gang herinde ødelagt af en håndfuld medlemmer, med en mærkeligt menneskesyn. Så jeg har svunget ignore knappen.

Kan kun opfordre andre der føler sig provokeret at gøre det samme. Trolde ties bedst ihjel.

Det bedste indlæg i denne tråd.

Sæt dog de handles, hvis skriverier I bare ikke kan klare, på "Ignore".

Så slipper I for at føle jer provokerede, og er det én ting, trolls ikke kan klare, så er det at blive ignoreret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har simpelthen ikke lyst til at få min gang herinde ødelagt af en håndfuld medlemmer, med en mærkeligt menneskesyn. Så jeg har svunget ignore knappen.

Kan kun opfordre andre der føler sig provokeret at gøre det samme. Trolde ties bedst ihjel.

Der er kun et underliggende problem ved denne "strudse-metode"

Ja den er god til at tie folk ihjel, men udfra en devise om hvad man ikke ser har man ikke ondt af... 

det er korrekt at det er virksomt, men det er også problematisk fordi det der protesteres mod her, er et menneskesyn vi i vesten har gjort fælles front mod i snart 50 år... vi har store organisationer der kæmper mod det, vi har særlige afdelinger i etaten der kæmper mod det... 

men herinde - der foreslåes det at lukke øjnene...  det er ikke heldigt... hvorfor jeg er meget glad for moderators udmelding igår aftes... det er en både god, kærkommen og velkommen antipati mod et menneskesyn vi alle bør sætte stolen for døren

personligt vil jeg ikke bruge ignorer-knappen :) jeg vil langt tie trolls ihjel samtidig med at jeg bakker op om admins nye tiltag således at det regelsæt der er gældende fra i nat kl 00 bliver holdt i hævd fordi det både er det rigtige og i tråd med hvordan vi gennemgående bør behandle andre mennesker :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige bortset fra at Eroguide qua karakteren af vores hobby er et community for voksne, så kan vi måske finde inspiration hos  sublime Rokokoposten :cool:

Nye aldersgrænser skal stoppe mobbekulturen på Facebook

RokokoPosten 05.02.14 kl. 03:00

http://www.jyllands-posten.dk/premium/satire/RokokoPosten/ECE6460919/nye-aldersgraenser-skal-stoppe-mobbekulturen-pa-facebook/

Ingen medlemmer over 18 år. Sådan lyder de nye regler for Facebook, der med dette tiltag håber at skabe et socialt netværk med vægt på god dialog og en respektfuld omgangstone.

»Men vi må heller ikke glemme, at det er svært at være voksen i dag. Der stilles mange krav, og det er vigtigt at huske, at der godt kan gemme sig flinke mennesker bag de mest hadefulde ytringer.«

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er kun et underliggende problem ved denne "strudse-metode"

Ja den er god til at tie folk ihjel, men udfra en devise om hvad man ikke ser har man ikke ondt af...

det er korrekt at det er virksomt, men det er også problematisk fordi det der protesteres mod her, er et menneskesyn vi i vesten har gjort fælles front mod i snart 50 år... vi har store organisationer der kæmper mod det, vi har særlige afdelinger i etaten der kæmper mod det...

men herinde - der foreslåes det at lukke øjnene... det er ikke heldigt... hvorfor jeg er meget glad for moderators udmelding igår aftes... det er en både god, kærkommen og velkommen antipati mod et menneskesyn vi alle bør sætte stolen for døren

personligt vil jeg ikke bruge ignorer-knappen :) jeg vil langt tie trolls ihjel samtidig med at jeg bakker op om admins nye tiltag således at det regelsæt der er gældende fra i nat kl 00 bliver holdt i hævd fordi det både er det rigtige og i tråd med hvordan vi gennemgående bør behandle andre mennesker :)

Normalt vil jeg give dig ret. Men nu er det her et (lille) internet forum. Og internet fora bringer altid det værste op i folk, da de kan sidde anonymt og lukke galde ud og være mere ekstreme end de kan i den virkelige verden.

Og på internettet virker det altså bedst at tie troldende ihjel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

men herinde - der foreslåes det at lukke øjnene... det er ikke heldigt... hvorfor jeg er meget glad for moderators udmelding igår aftes... det er en både god, kærkommen og velkommen antipati mod et menneskesyn vi alle bør sætte stolen for døren

Jeg ved ikke med jer andre, en nævnte fodboldforums? Selv har jeg deltaget i online debatter siden før det hed "internet". Det er her vigtigt at skelne mellem det der sker på disse fora, og det der foregår i resten af verden. Det har ikke så meget med hinanden at gøre. Og at forsøge at benytte samme regulering her som i den øvrige verden er dødfødt. Hele finurligheden er at debattøren jo er absolut magtesløs (i modsætning til fx Idioten på værtshuset, der kan ty til vold) vel at mærke både Idioten og net-betjenten. Det bedste middel til at regulere er derfor at holde uden for, enten via "banning" eller simpelt hen ignorering. Så dør online Idioten.

Jeg vil gerne understrege at jeg ikke tager stilling til om nogen er idioter. Jeg forholder mig helt abstrakt til hvordan man regulere idioter online.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Nå nu er det vel på tide at jeg en af de såkaldte Trolls kommer på banen. Hvor bliver mangfoldigheden af?? Hvorfor ønsker visse såkaldte stuerene at ensrette alt her på sitet? Skal vi have svenske tilstande, hvor vi lefler for feminismen og ikke tør være ved nogle af vores dybere drifter og længsler. Vi kan da ikke holde en debat i live hvis vi sigter imod den laveste fællesnævner. Der skal spræl og kød på hvem gider at læse om selleri suppe, måske Bananas, Borende, Blue, Bee og andre bonerte mennesker som er bange for berøring med rendestenens lumre sandheder. Selvforherligende typer som føler sig ophøjede til at kvalificere anderledes tænkende individer her på sitet. Jasmin er trods alt nuanceret i sine indlæg og har dualistiske overvejelser. Regulering eller deregulering whatever. Hvor våver man at tale om regulering af debatten - hvilket afstumpet og snæversynet menneskesyn er dette. Hvem er primaterne her ja jeg spørger bare?? Sikkert de samme som i sin tid ønskede Leth brændt på bålet blot fordi han var lidt for lyrisk i sin beskrivelse af eskapaderne på Haiti selvom også jeg følte mig stødt af dette - har en svaghed overfor racisme som jeg er rimelig intolerant overfor og blev her lidt pirket af noge af Leths beskrivelser.

Pas nu på kære negativister ikke at råbe ulven kommer, hvis det nu viser sig ikke at være ulven alligevel. Tillad et frirum for det skrevne ord og hav ikke berøringsangst. Nerven i det skrevne kommer jo kun frem, hvis det nogle gange smerter og provokerer lidt. Stræb ikke imod ensforming - det er dræbende!! Og endeligt tingene er ikke altid hvad de giver sig ud for!! Pas på med forhastede konklussioner. The world is more than black or white!! :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nå nu er det vel på tide at jeg en af de såkaldte Trolls kommer på banen. Hvor bliver mangfoldigheden af?? Hvorfor ønsker visse såkaldte stuerene at ensrette alt her på sitet? Skal vi have svenske tilstande, hvor vi lefler for feminismen og ikke tør være ved nogle af vores dybere drifter og længsler. Vi kan da ikke holde en debat i live hvis vi sigter imod den laveste fællesnævner. Der skal spræl og kød på hvem gider at læse om selleri suppe, måske Bananas, Borende, Blue, Bee og andre bonerte mennesker som er bange for berøring med rendestenens lumre sandheder. Selvforherligende typer som føler sig ophøjede til at kvalificere anderledes tænkende individer her på sitet. Jasmin er trods alt nuanceret i sine indlæg og har dualistiske overvejelser. Regulering eller deregulering whatever. Hvor våver man at tale om regulering af debatten - hvilket afstumpet og snæversynet menneskesyn er dette. Hvem er primaterne her ja jeg spørger bare?? Sikkert de samme som i sin tid ønskede Leth brændt på bålet blot fordi han var lidt for lyrisk i sin beskrivelse af eskapaderne på Haiti selvom også jeg følte mig stødt af dette - har en svaghed overfor racisme som jeg er rimelig intolerant overfor og blev her lidt pirket af noge af Leths beskrivelser.

Pas nu på kære negativister ikke at råbe ulven kommer, hvis det nu viser sig ikke at være ulven alligevel. Tillad et frirum for det skrevne ord og hav ikke berøringsangst. Nerven i det skrevne kommer jo kun frem, hvis det nogle gange smerter og provokerer lidt. Stræb ikke imod ensforming - det er dræbende!! Og endeligt tingene er ikke altid hvad de giver sig ud for!! Pas på med forhastede konklussioner. The world is more than black or white!! :mrgreen:

Berøringsangst, konfliktskyhed, borgerlighed, kedsomhed, fordomme, og ensformethed, er ikke et eneste af de ord jeg personligt ville leve under, eller sætte på mit cv... Tingene skal vel fordeles som ligevægtig med et hang til at vippe lidt over engang i mellem ja bestem. Der skal synes jeg være plads til alles meninger, holdninger, forskelligheder og ja ordvalg. Respekt og empati er vel heller ikke kedeligt og frihedsberøvende? Skaber vel ikke berøringsangst og dræber vel ikke mangfoldigheden...? Pik og patter, mandehørm er befriende også for de som nogen tror er lyserød hele vejen igennem.. Det er det der ikke gør det sort og Hvidt... Der er nu ikke noget galt med sellerisuppe og heller ikke med et tvist af chili i, men for stærkt er ikke alles smag... Godnat og på gensyn i morgen Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

... Vi kan da ikke holde en debat i live hvis vi sigter imod den laveste fællesnævner ...

Her synes jeg ellers, at du overbevisende har hentet prisen hjem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Her synes jeg ellers, at du overbevisende har hentet prisen hjem.

Tak for det! Du har nu altid været så sympatisk og afstået fra billige kommentarer! Thums up til dig kammerat og en sand vend af huset! Jeg nyder din intolerence og snæversynethed. Du er sikkert en af de der pæne billister som sidder og råber inde i bilen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Gameguy: Det har da ikke skid at gøre med at lefle for feminismen, at man har og udviser respekt for andre mennesker. Al respekt for, at du står på mål for ytringsfriheden (Jeg arbejdede selv på Jyllands-Posten, dengang der var løbende evakueringer), men skal vi ikke også blive enige om, at der med ytringsfriheden som er en ret, der følger en pligt til at tænke sig om inden man trykker send? Det er ALT for let at sidde gemt bag en skærm og en avatar og tømme skidtspande ud over andre mennesker (Det er ikke bare her, men overalt, hvor der er netdebat).

For min skyld må du og andre vælte jer rundt i de termer, der ellers normalt er forbeholdt søens folk. I don't care. Min "aktie" i Operation Stueren er ene og alene en opfordring til, at man taler ordenligt og respektfuldt til hinanden. Hvad godt kommer der eksempelvis komme ud af, at du og Borende X udveksler lussinger som ovenfor? Hvad pokker skal vi andre bruge det til? Get a room - eller en boksering. Og brug debatten til noget konstruktivt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå nu er det vel på tide at jeg en af de såkaldte Trolls kommer på banen. Hvor bliver mangfoldigheden af??

Den lever i bedste velgående overalt på dette site. Mangfoldighed er ikke og bør aldrig blive synonymt med laveste fællesnævner. Laveste fællesnævner i denne debat er udtryk et menneskesyn der er uforeneligt med vores kultur, vores nyere historie og den generelle konsensus om hvor langt man kan tillade sig at gå

Hvorfor ønsker visse såkaldte stuerene at ensrette alt her på sitet? Skal vi have svenske tilstande, hvor vi lefler for feminismen og ikke tør være ved nogle af vores dybere drifter og længsler.

Når dybere drifter og længsler beskrives som forhold der i realiteten ville være strafbare hvis de ikke foregik mellem 2 voksne med fælles konsensus - så bør der absolut ske en ændring... 

Så er det i høj grad på tide at der sker en ensretning, så mennesker uden forståelse for, hvor rammerne for medmenneskeligt samværd går, bliver sat stolen for døren

Da dette gør sig gældende som et generelt menneskesyn og blot tilfældigt handler om samværet mellem kvinder og mænd kva EGs formålsbeskrivelse - så falder argumentet om feminismen til jorden, da det primære antal brugere på EG er mænd og der både er mænd og kvinder der overordnet set deler dette synspunkt 

Vi kan da ikke holde en debat i live hvis vi sigter imod den laveste fællesnævner.

Korrekt - hvis vi gør det bliver EG meget hurtigt et sted for meget få... hvorfor et meget stort antal deltagere i denne debat har forsøgt at højne denne fællesnævner betragteligt og heldigvis med stort held

Der skal spræl og kød på hvem gider at læse om selleri suppe, måske Bananas, Borende, Blue, Bee og andre bonerte mennesker som er bange for berøring med rendestenens lumre sandheder.

Du har ganske ret - der skal spræl og kød på... og jf førnævnte højere fællesnævner skal det beskrives inden for rammerne af det vedtagne menneskesyn hvilket stiller højere krav til forfatteren

Der skal altså rent faktisk tænkes over indholdet så det bliver både levende og spændende.... for ikke at sige læseværdigt

dvs at man som forfatter ikke længere kan nøjes med den lave fællesnævner hvor omtanke, omhu og intelligens er udeladt

Jasmin er trods alt nuanceret i sine indlæg og har dualistiske overvejelser. Regulering eller deregulering whatever.

Jeg takker for komplimentet... omend det bør omfatte langt de fleste af debattørerne i denne diskussion da de alle har bragt valide pointer til torvs og alle har været med til at forme den forumkultur som admins/mods har sagt skal være fremherskende fra nu af

Pas nu på kære negativister ikke at råbe ulven kommer, hvis det nu viser sig ikke at være ulven alligevel. Tillad et frirum for det skrevne ord og hav ikke berøringsangst.

Frirummet er det samme - det er blot blevet rykket væk fra laveste fællesnævner så det nu modsvarer virkelighedens verden hvor vold mod andre mennesker heller ikke er tilladt

Ligesom i den virkelige verden, kan man nu heller ikke på EG ustraffet begå overgreb mod medebattører i almindelighed og glædespiger i særdeleshed. 

Ulven var ved at ankomme med blev slået i hjel betids.. 

Nerven i det skrevne kommer jo kun frem, hvis det nogle gange smerter og provokerer lidt. Stræb ikke imod ensforming - det er dræbende!! Og endeligt tingene er ikke altid hvad de giver sig ud for!! Pas på med forhastede konklussioner. The world is more than black or white!! :mrgreen:

Ting må gerne både provokere og prikke... blot ikke i en form hvor forhastede konklusioner bliver normen og hvor provokationerne ikke er provokationer men overgreb fordi forfatteren ikke evner at kende forskel

Verden er hverken sort eller hvid.. men lovens ånd bør være lige så tydelig som lovens bogstav... og som forfatter har man gennemslagskraft når man evner forkellen mellem provokation og overgreb

Leth evnede ikke denne skelnen...  ellers var han nok ikke blevet reduceret til en fodnote i dansk litteraturhistorie som hives frem når man ønsker at talen skal falde på småpædofile gamle mænd... i øvrigt en skam.. 

EG har sendt et signal om at brugerne herinde skal kunne bedre end Leth... om ikke i dansk retstavning og prosa, så i hvert fald i menneskesyn og gensidig respekt!

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jørgen Leth er en af de helt store kunstnere og et fantastisk rænaissance-menneske der mester mange genrer... så lige der bliver vi IKKE enige. Hvis kriteriet er at vi skal kunne være bedre end Leth (i hans egne ord - det uperfekte menneske) - så er der pokkerme ikke mange skribenter tilbage :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jasmin - hvor jeg elsker dit vid, intellekt og din formuleringsevne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Gameguy: Det har da ikke skid at gøre med at lefle for feminismen, at man har og udviser respekt for andre mennesker. Al respekt for, at du står på mål for ytringsfriheden (Jeg arbejdede selv på Jyllands-Posten, dengang der var løbende evakueringer), men skal vi ikke også blive enige om, at der med ytringsfriheden som er en ret, der følger en pligt til at tænke sig om inden man trykker send? Det er ALT for let at sidde gemt bag en skærm og en avatar og tømme skidtspande ud over andre mennesker (Det er ikke bare her, men overalt, hvor der er netdebat).

For min skyld må du og andre vælte jer rundt i de termer, der ellers normalt er forbeholdt søens folk. I don't care. Min "aktie" i Operation Stueren er ene og alene en opfordring til, at man taler ordenligt og respektfuldt til hinanden. Hvad godt kommer der eksempelvis komme ud af, at du og Borende X udveksler lussinger som ovenfor? Hvad pokker skal vi andre bruge det til? Get a room - eller en boksering. Og brug debatten til noget konstruktivt.

Jeg er meget enig med dig næsten-navnebror.

Det undrer mig dog, at mit handle bliver hevet frem gang på gang, for det eneste, jeg egentlig har gjort i den sidste tid, er at præke respekt og ordentlig sprogtone - både over for pigerne og over for os selv indbyrdes.

Er det virkelig et så frygteligt budskab, siden ord som "selvtilstrækkelig", "skinhellig" og lignende smides efter mig?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jørgen Leth er en af de helt store kunstnere og et fantastisk rænaissance-menneske der mester mange genrer... så lige der bliver vi IKKE enige. Hvis kriteriet er at vi skal kunne være bedre end Leth (i hans egne ord - det uperfekte menneske) - så er der pokkerme ikke mange skribenter tilbage :)

ja han var en stor kunstner... en stor stor skam at hans menneskesyn og især hans opfattelse af, hvornår sexuelle samværender er acceptable, ikke modsvarede hans omfattende kunstneriske talent...  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det virkelig et så frygteligt budskab, siden ord som "selvtilstrækkelig", "skinhellig" og lignende smides efter mig?

haha :)  begrænsninger og dermed ansvarlighed  er altid et frygteligt budskab når de fordrer at der skal bruges omtanke og nytænkning for at komme igennem med et budskab når man er vant til og har for vane at være ligegyldig og ansvarsløs i sin kommunikation..... sidstnævnte under dække af ytringsfriheden 

så svaret på dit spørgsmå er ja *ggg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja han var en stor kunstner... en stor stor skam at hans menneskesyn og især hans opfattelse af, hvornår sexuelle samværender er acceptable, ikke modsvarede hans omfattende kunstneriske talent...  

Ja, det her er jo total off topic....

Men har du reelt undersøgt hvad Jørgen Leths opfattelse af hvad acceptable seksuelle samværender er?

Det er jo ikke nogen hemmelighed, at stort set alt hvad der er skrevet i diverse medier desangående, er kørt fuldkommen op og overhovedet ikke har forholdt sig til realiteterne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg efterlyste engang hvorfor ikke flere blev medlemmer herinde, der er jo masser der kikker med men som ikke melder sig ind.

Nu ved jeg hvorfor, fordi det er jo ikke andet end mundknepperi og mundknepperi hele tiden

Kære medskribenter stop nu..

The rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Jasmin,

det positive ved dig er, at du uden tvivl er lynende intelligent og velformulerende.

Det negative er, at du ikke bruger dine evner til at se ud over din egen næsetip.

Helt og tilsyneladende ganske ureflekteret sætter du skamløst = mellem dine opfattelser og synspunkter og, hvad der er godt og skidt.

Jeg er ikke uenig med dig i, at rendestenssprog er en uskik, men hvad der for mig er rendestenssprog, dækker ikke nødvendigvis sandheden for alle andre.

Du væver det ind i, hvad der er konsensus om, men prøv lige at tænke over, at hvad der er konsensus om blandt hattedahrmerne i Hellerup med små sten i munden, det gælder fanden i bandekredse.

Det ville klæde din flotte avatar, om du generaliserede lidt mindre. :)

Men god dag til dig og andre herinde, arbejdet kalder. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det her er jo total off topic....

Men har du reelt undersøgt hvad Jørgen Leths opfattelse af hvad acceptable seksuelle samværender er?

Det er jo ikke nogen hemmelighed, at stort set alt hvad der er skrevet i diverse medier desangående, er kørt fuldkommen op og overhovedet ikke har forholdt sig til realiteterne.

ja det er OT - derfor et kort svar.... Leths erotikfilm gav mig et meget klart indtryk... og hans selvbiografi underbyggede indtrykket... 

manden har stort kunstnerisk talent og jeg er dybt fascineret af han sproglige formåen og evne til næsten at mytologisere sit liv... men min personlige opfattelse af hans person og hans omgang med andre mennesker er i dyb modstrid med hans øvrige uomtvistelige talent

Del dette indlæg

Link til indlæg

BX.

Det undrer mig dog, at mit handle bliver hevet frem gang på gang, for det eneste, jeg egentlig har gjort i den sidste tid, er at præke respekt og ordentlig sprogtone - både over for pigerne og over for os selv indbyrdes.

Enig med dig, din attitude har ændret sig meget herinde, så jeg synes heller at de gentagne, perfide angreb på dit handle er OK. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tale i vrede og du kommer sige det bedste du nogensinde vil fortryde.

Du svinger sandelig vildt omkring dig, GG. Og på samme gang som du anklager mange af os for at fremstå som "Selvforherligende typer som føler sig ophøjede til at kvalificere anderledes tænkende individer her på sitet" - så er du jo selv i højeste grad selvforherligende og i stand at dømme anderledes tænkende individer her på sitet. Og jeg kan nok ikke umiddelbart komme i tanke om nogen anden herinde der så hurtigt har dømt så mange. Er ikke det en form for dobbeltmoral?

Der er mange møller at bekrige i en selvudlyst Don Quijote-kamp som din, men uanset om du kalder dem feminism, dobbeltmoral, berøringsangst eller whatever - så er de kun møller i din fantasi. Du har brug for dem fordi du godt kan lide at krige lidt.
Det er i øvrigt et af de billigste kneb i debathistorien, at tilskrive sine meningsmodstandere forskellige epiteter istedet for at bemøde den faktiske diskussionen. Jeg gør det også  indimellen desværre, men det gør det jo ikke rarere.

I hvert fald - jeg ved ikke med andre - men jeg har aldrig efterlyst censur eller strængere moderering. Jeg efterlyser mulighed at bemøde og kommentere anmeldelser. 
Du har jo selv opfindet en ny typ af anmeldelse, hvor du ikke kun anmelder pigen,  men også dig selv, din egen måde at skrive på, andre brugere herinde, andres moral og selve EG. Alt dette i noget slags metaanmeldelse. Et Kinderegg i anmeldelseform.  Og jeg synes det er trist at ikke få kommentere. Men det er jo mig. 

Jeg tilhører nemlig dem der ikke synes du skriver særligt underholdene, men det har ikke mest at gøre med min eventuelle feminism eller din holdning til kvinder eller rendestensromantik. Det har dog meget at gøre med din manglende evne at skjule din enorme nøjsomhed over dig selv og din adfærd. Den har du ikke fælles med Bukowski. Og ikke heller har du den kunstnerlige talenten fælles med Leth. 

Mandehørme my ass. Behov for opmærksomhed - you've got it!

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

BX.

Enig med dig, din attitude har ændret sig meget herinde, så jeg synes heller at de gentagne, perfide angreb på dit handle er OK. :)

hvad er det egentlig du får skrevet her *gg* mangler der et "ikke"  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Tale i vrede og du kommer sige det bedste du nogensinde vil fortryde.

Du svinger sandelig vildt omkring dig, GG. Og på samme gang som du anklager mange af os for at fremstå som "Selvforherligende typer som føler sig ophøjede til at kvalificere anderledes tænkende individer her på sitet" - så er du jo selv i højeste grad selvforherligende og i stand at dømme anderledes tænkende individer her på sitet. Og jeg kan nok ikke umiddelbart komme i tanke om nogen anden herinde der så hurtigt har dømt så mange. Er ikke det en form for dobbeltmoral?

Der er mange møller at bekrige i en selvudlyst Don Quijote-kamp som din, men uanset om du kalder dem feminism, dobbeltmoral, berøringsangst eller whatever - så er de kun møller i din fantasi. Du har brug for dem fordi du godt kan lide at krige lidt.
Det er i øvrigt et af de billigste kneb i debathistorien, at tilskrive sine meningsmodstandere forskellige epiteter istedet for at bemøde den faktiske diskussionen. Jeg gør det også  indimellen desværre, men det gør det jo ikke rarere.

I hvert fald - jeg ved ikke med andre - men jeg har aldrig efterlyst censur eller strængere moderering. Jeg efterlyser mulighed at bemøde og kommentere anmeldelser. 
Du har jo selv opfindet en ny typ af anmeldelse, hvor du ikke kun anmelder pigen,  men også dig selv, din egen måde at skrive på, andre brugere herinde, andres moral og selve EG. Alt dette i noget slags metaanmeldelse. Et Kinderegg i anmeldelseform.  Og jeg synes det er trist at ikke få kommentere. Men det er jo mig. 

Jeg tilhører nemlig dem der ikke synes du skriver særligt underholdene, men det har ikke mest at gøre med min eventuelle feminism eller din holdning til kvinder eller rendestensromantik. Det har dog meget at gøre med din manglende evne at skjule din enorme nøjsomhed over dig selv og din adfærd. Den har du ikke fælles med Bukowski. Og ikke heller har du den kunstnerlige talenten fælles med Leth. 

Mandehørme my ass. Behov for opmærksomhed - you've got it!

B

Hej tak for de rosende ord. Jeg har ikke valgt at iscenesætte mig selv! Det er sket på baggrund af mine anmeldelser mv. Så noget må jo have afstedkommet dette - ellers gad i jo nok ikke spilde tiden med at kommentere på det vel?? *SS*

Jeg ønsker ikke at gøre knæfald overfor hverken dig eller andre som udtrykker sig stærkt negativt overfor både min person mv. Tag det nu roligt er kun mit gode råd. Hvorfor bliver i så ophidsede over alt dette her??

Jeg har endda overskud til at rose dit indlæg meget godt skrevet og jeg er ikke sur på dig. Forstå blot at jeg ikke er så slem endsige så fjernet væk fra dine synspunkter ok!!

Jeg formoder du er en del yngre end mig selv og jeg vil lade min livserfaring råde nu. Slå koldt vand i blodet. Prøv at se nuancerne i alt det jeg skriver og du vil finde mange ting du godt kan lide. Jeg er ikke kvinde/pige hader - jeg ønsker de behandles ordentligt og ikke lider overlast. Nogle gange tager dæmonerne over og det beklager jeg. Orker ikke rigtigt længere denne skurkerolle! Jeg har mange supportere, men synes ikke dette her skal udvikle sig til en skyttegravskrig.

Jeg synes ikke man skal være intollerant overfor personer som trods alt har vist flere nuancerede facesste som jeg faktisk har gjort. Prøv derfor ikke at være så fordømmende!! Jeg er ikke sur på dig fordi jeg tror du har fået en forkert opfattelse af mig. Venligst vask tavlen ren og jeg har med denne skrivelse bevist at tingene ikke altid er så elementære. Ha det godt! Ciao fra Game :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Hej tak for de rosende ord. Jeg har ikke valgt at iscenesætte mig selv! Det er sket på baggrund af mine anmeldelser mv. Så noget må jo have afstedkommet dette - ellers gad i jo nok ikke spilde tiden med at kommentere på det vel?? *SS*

Jeg ønsker ikke at gøre knæfald overfor hverken dig eller andre som udtrykker sig stærkt negativt overfor både min person mv. Tag det nu roligt er kun mit gode råd. Hvorfor bliver i så ophidsede over alt dette her??

Jeg har endda overskud til at rose dit indlæg meget godt skrevet og jeg er ikke sur på dig. Forstå blot at jeg ikke er så slem endsige så fjernet væk fra dine synspunkter ok!!

Jeg formoder du er en del yngre end mig selv og jeg vil lade min livserfaring råde nu. Slå koldt vand i blodet. Prøv at se nuancerne i alt det jeg skriver og du vil finde mange ting du godt kan lide. Jeg er ikke kvinde/pige hader - jeg ønsker de behandles ordentligt og ikke lider overlast. Nogle gange tager dæmonerne over og det beklager jeg. Orker ikke rigtigt længere denne skurkerolle! Jeg har mange supportere, men synes ikke dette her skal udvikle sig til en skyttegravskrig.

Jeg synes ikke man skal være intollerant overfor personer som trods alt har vist flere nuancerede facesste som jeg faktisk har gjort. Prøv derfor ikke at være så fordømmende!! Jeg er ikke sur på dig fordi jeg tror du har fået en forkert opfattelse af mig. Venligst vask tavlen ren og jeg har med denne skrivelse bevist at tingene ikke altid er så elementære. Ha det godt! Ciao fra Game :)

fjernet væk = så fjernt væk fra

rettelser: facesste = facetter

Det må være whiskien som driller! sorry

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...