LarsB 649 Skrevet 26. Marts, 2024 Link først https://annoncelight.dk/showad/396309 Langt imellem jeg bliver små forelsket, men hun er godt nok sød. Fik en absolut godkendt massage, som via dejlig pirring gik over i B2B, her gør hendes store naturlige babser det bare godt, videre til 69er som gav det ønskede udslag, dejlig våd videre til alle stillinger, som hun mestre i alle gangarter, ville gerne have forsat nogle timer, men når alt spiller, var der ikke noget at stille op.... Hun holder til i en kendt lejlighed, adressen får i ved hende. Hun får min anbefaling, smuk, smilende, glad, fantastisk krop, talje og en dejlig røv. Genbesøg helt sikkert, hvis hun ellers bliver hængende eller kommer tilbage. 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 26. Marts, 2024 Takker for skriv. Er det omkring Finderupvej.?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 27. Marts, 2024 8000 skrev, for 7 timer siden: Takker for skriv. Er det omkring Finderupvej.?? Langenæs 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snablen 40 Skrevet 30. Marts, 2024 God anbefaling. Hun er super dejlig og sød! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusogomegn 0 Skrevet 1. April, 2024 Hvor godt er hendes engelsk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 1. April, 2024 Hun kunne da sige 30 or 60 min, så fint til mit behov. Hendes fransk var til gengæld meget overbevisende 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blond48 24 Skrevet 9. April, 2024 Hun er virkelig en lækker lille sag. God massage. Lækker pik massage med hendes bryster. Blowjob over middel. Og fantastisk afslutning i hendes mund. 100 procent pigen på billederne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 567 Skrevet 10. April, 2024 Hmm, Aalestrup/Aars (og ikke Århus) nu.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 26 Skrevet 8. Maj, 2024 LarsB skrev, den 27.3.2024 at 05:39: Langenæs Er det på en klinik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 8. Maj, 2024 michael40 skrev, for 15 minutter siden: Er det på en klinik Nej lejlighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Craw 36 Skrevet 8. Maj, 2024 Er der tungekys hos hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
IronDick 11 Skrevet 9. Maj, 2024 Craw skrev, for 12 timer siden: Er der tungekys hos hende? Hvorfor sender du hende ikke bare en SMS og spørger om hvad du ønsker? Så plejer jeg at få svar på mine spørgsmål ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Craw 36 Skrevet 9. Maj, 2024 IronDick skrev, for 4 timer siden: Hvorfor sender du hende ikke bare en SMS og spørger om hvad du ønsker? Så plejer jeg at få svar på mine spørgsmål ... Hvordan plejer sarkasmen så at fungere for dig? Synes du selv, at du er særlig konstruktiv? Hvis ikke du kan svare, hvorfor så spilde både din og min tid? Dette er et forum, hvor vi kan udveksle erfaringer og folk skriver anmeldelser. Det er der gjort her og jeg stiller et spørgsmål. Måske svares der og måske ikke. Jeg kunne godt skrive og spørge hende. Men jeg ønsker ikke at spilde hendes tid, hvis hun alligevel ikke gør. Næste gang du ikke kan sove, så svar eller bevæg dig videre. 3 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Med.Lem 130 Skrevet 9. Maj, 2024 Som jeg læser @IronDick svar, deler han netop ud af en erfaring; han har erfaret at hvis man sender en SMS får man ofte et svar. Hvordan er at stille hende et spørgsmål spild af hendes tid? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Craw 36 Skrevet 10. Maj, 2024 Med.Lem skrev, den 9.5.2024 at 09:45: Som jeg læser @IronDick svar, deler han netop ud af en erfaring; han har erfaret at hvis man sender en SMS får man ofte et svar. Hvordan er at stille hende et spørgsmål spild af hendes tid? Er du reelt interesseret i et svar eller ønsker du bare at diskutere noget ligegyldigt? Hvis ikke hun gør, er jeg ikke interesseret og så vil hun have spildt hendes tid - som jeg ser det. Måske du anskuer det anderledes og det er du i så fald i din gode ret til. En diskussion derom gider jeg dog ikke. God dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 210 Skrevet 10. Maj, 2024 Med.Lem skrev, den 9.5.2024 at 09:45: Som jeg læser @IronDick svar, deler han netop ud af en erfaring; han har erfaret at hvis man sender en SMS får man ofte et svar. Hvordan er at stille hende et spørgsmål spild af hendes tid? Craw har klart en pointe her. Han stiller et spørgsmål til os, og kan man ikke svare, så lader man være i stedet for at komme med forslag, som enhver jo godt er klar over. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den krumme Skrevet 4. Juni, 2024 LarsB skrev, den 26.3.2024 at 16:53: Link først https://annoncelight.dk/showad/396309 Langt imellem jeg bliver små forelsket, men hun er godt nok sød. Fik en absolut godkendt massage, som via dejlig pirring gik over i B2B, her gør hendes store naturlige babser det bare godt, videre til 69er som gav det ønskede udslag, dejlig våd videre til alle stillinger, som hun mestre i alle gangarter, ville gerne have forsat nogle timer, men når alt spiller, var der ikke noget at stille op.... Hun holder til i en kendt lejlighed, adressen får i ved hende. Hun får min anbefaling, smuk, smilende, glad, fantastisk krop, talje og en dejlig røv. Genbesøg helt sikkert, hvis hun ellers bliver hængende eller kommer tilbage. LarsB tak for din anmeldelse, jeg har dog brug for lidt uddybning. Kyssede du med hende, og i givet fald, er hun så til mere en tantekys? Jeg har skrevet med hende og hun bekræfter at hun kysser, men kys er jo mange ting, derfor spørgsmålet til dig. Er hun virkelig kun 150 cm høj og kun 45 kg? Jeg glæder mig til at møde hende og de store bryster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 5. Juni, 2024 LarsB har skrevet en meget positiv anmeldelse som er blevet bekræftet flere gange ned gennem tråden. Der er vel ikke så meget at betænke sig på....er man interesseret, så er det vel bare at komme af sted og finde ud af om hun kysser! Jeg tænker ikk at man får et entydigt svar alligevel på om hun (eller andre) kysser, da netop dette ofte sker i ralationen. Vi har hørt det spørgsmål 1 million gange herinde...."kysser hun"?.....og svaret eller erfaringen er den samme hver gang.....JA, til nogen. NEJ, til andre. Så hvorfor blive ved med at stille det nærmest overflødige spørgsmål gang på gang . 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 5. Juni, 2024 Big3lover skrev, for 5 timer siden: LarsB har skrevet en meget positiv anmeldelse som er blevet bekræftet flere gange ned gennem tråden. Der er vel ikke så meget at betænke sig på....er man interesseret, så er det vel bare at komme af sted og finde ud af om hun kysser! Jeg tænker ikk at man får et entydigt svar alligevel på om hun (eller andre) kysser, da netop dette ofte sker i ralationen. Vi har hørt det spørgsmål 1 million gange herinde...."kysser hun"?.....og svaret eller erfaringen er den samme hver gang.....JA, til nogen. NEJ, til andre. Så hvorfor blive ved med at stille det nærmest overflødige spørgsmål gang på gang . Jeg efterspørg heller ikke kysseriet og specielt ikke ved førstegangs besøg, men som du skriver, er det dejligt når det kommer over tid og den gode relation er dannet. Luna fik jeg besøgt igen på anden adresse i Aarhus inden hun rejste videre og endnu engang dejligt, men husker ikke engang om vi kyssede. Har flere piger på min besøgslisten som gerne kysser, men mange er besøgt over flere år og her falder det naturligt og godt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den krumme Skrevet 5. Juni, 2024 Big3lover skrev, for 12 timer siden: LarsB har skrevet en meget positiv anmeldelse som er blevet bekræftet flere gange ned gennem tråden. Der er vel ikke så meget at betænke sig på....er man interesseret, så er det vel bare at komme af sted og finde ud af om hun kysser! Jeg tænker ikk at man får et entydigt svar alligevel på om hun (eller andre) kysser, da netop dette ofte sker i ralationen. Vi har hørt det spørgsmål 1 million gange herinde...."kysser hun"?.....og svaret eller erfaringen er den samme hver gang.....JA, til nogen. NEJ, til andre. Så hvorfor blive ved med at stille det nærmest overflødige spørgsmål gang på gang . Big3lover sådan er det vel med et forum som dette. Der vil komme spørgsmål som ikke er relevante dig, men som er helt afgørende for mig. Men skal dette forum fungere som du antyder, kan vi da ligeså godt lukke og slukke med det samme, for så er det jo kun relevant for dig og andre som er dine kloner. Hvorfor afsporer du egentlig denne tråd, du er jo tydeligvis ikke interesseret i pigen eller hendes ydelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 210 Skrevet 5. Juni, 2024 Big3lover skrev, for 14 timer siden: LarsB har skrevet en meget positiv anmeldelse som er blevet bekræftet flere gange ned gennem tråden. Der er vel ikke så meget at betænke sig på....er man interesseret, så er det vel bare at komme af sted og finde ud af om hun kysser! Jeg tænker ikk at man får et entydigt svar alligevel på om hun (eller andre) kysser, da netop dette ofte sker i ralationen. Vi har hørt det spørgsmål 1 million gange herinde...."kysser hun"?.....og svaret eller erfaringen er den samme hver gang.....JA, til nogen. NEJ, til andre. Så hvorfor blive ved med at stille det nærmest overflødige spørgsmål gang på gang . Big3lover, du begynder at virke overfrankeret på mig, men endnu værre, du gør dig selv til dommer på andres vegne. Det dur ikke. Det er jo nærmest cencur, det du prøver at udøve her. Jeg skal være den første til at medgive, at man ikke kan udelukke, at en GP naturligvis kan uddele kys til nogle og ikke til andre i kemiens navn. Men det udelukker ikke, at interesserede har lov til at spørge hvem de vil om hvad de vil, herunder hvilke erfaringer de har til den pågældende pige. Så kan spørgeren efterfølgende selv vurdere, om han har/ har ikke en chance for at friste pigen til at kysse. Med dine bemærkninger, kommer du til at være begrænsende for andres nysgerrighed i dette forum, og det er absolut ikke klædeligt. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 7. Juni, 2024 Napoleon69 skrev, den 5.6.2024 at 22:58: Big3lover, du begynder at virke overfrankeret på mig, men endnu værre, du gør dig selv til dommer på andres vegne. Det dur ikke. Det er jo nærmest cencur, det du prøver at udøve her. Jeg skal være den første til at medgive, at man ikke kan udelukke, at en GP naturligvis kan uddele kys til nogle og ikke til andre i kemiens navn. Men det udelukker ikke, at interesserede har lov til at spørge hvem de vil om hvad de vil, herunder hvilke erfaringer de har til den pågældende pige. Så kan spørgeren efterfølgende selv vurdere, om han har/ har ikke en chance for at friste pigen til at kysse. Med dine bemærkninger, kommer du til at være begrænsende for andres nysgerrighed i dette forum, og det er absolut ikke klædeligt. Jeg gør mig ikke til dommer over nogen ved at ha en holdning om den sag. At kalde det cencur er vist lidt for langt ude i skoven. Begrænsninger for andres nysgerrighed.....Hvem siger folk ikke har lov at spørge om hvad de vil?? Ikke jeg i hvertfald. Men når man stiller et spørgsmål af den karakter, må man også forvente et svar man ikke kan li. Du udøver jo også censur ved at fortælle hvad jeg ikke bør svare 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den krumme Skrevet 7. Juni, 2024 Big3lover skrev, for 2 timer siden: Jeg gør mig ikke til dommer over nogen ved at ha en holdning om den sag. At kalde det cencur er vist lidt for langt ude i skoven. Begrænsninger for andres nysgerrighed.....Hvem siger folk ikke har lov at spørge om hvad de vil?? Ikke jeg i hvertfald. Men når man stiller et spørgsmål af den karakter, må man også forvente et svar man ikke kan li. Du udøver jo også censur ved at fortælle hvad jeg ikke bør svare Big3lover dit svar er jo netop ikke et svar. Du begynder at deltage i en debat om hvad der må spørges om, og en sådan debat skal vel ret beset være i et andet forum og ikke i denne anmeldelse. Pigen som det hele handler om, er mega sød og lækker. Hun kysser dejligt, vil gerne slikkes og er klar på en masse dejlig sex. Hun har de flotteste, lækreste og mest berørings venlige bryster, jeg har været i nærheden af. Som sagt er hun mega sød og lækker, hun er ikke så god til engelsk og massagen findes bedre andre steder. MEN er du til flotte, faste, let hængende, store bryster (uden tilsætning eller strækmærker) på en meget lille pige, så se at komme afsted. Hun er vist i Herning nogle uger endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 430 Skrevet 7. Juni, 2024 Big3lover skrev, for 2 timer siden: Jeg gør mig ikke til dommer over nogen ved at ha en holdning om den sag. At kalde det cencur er vist lidt for langt ude i skoven. Begrænsninger for andres nysgerrighed.....Hvem siger folk ikke har lov at spørge om hvad de vil?? Ikke jeg i hvertfald. Men når man stiller et spørgsmål af den karakter, må man også forvente et svar man ikke kan li. Du udøver jo også censur ved at fortælle hvad jeg ikke bør svare det er vel ikke et mere "overflødigt spørgsmål " end om hun giver BJ uden gummi - osv osv .... det er jo også forskelligt fra kunde til kunde -Men hvis der bliver svaret ja til det - så kan man jo selv gøre sit for at virke tiltrækkende nok til at man kan få den service også - ja, der er da nogle som aldrig kysser mere end et tante kys når man er på vej ud af døren, så er det lige meget hvor nyvasket og pæn man er, og det er da relevant hvis man gerne vil kysses (og ja, du er selvfølgelig den 0,001% som altid får hede lidenskabelige kys ) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg