Guest Den krumme Skrevet 7. Juni, 2024 Det er vist slut med at besøge Luna i Herning i denne omgang. https://www.eroguide.dk/forum/topic/185246-anholdt-kendt-sted-tæt-på-mc-donalds-herning/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 9. Juni, 2024 Den krumme skrev, den 7.6.2024 at 21:33: Big3lover dit svar er jo netop ikke et svar. Du begynder at deltage i en debat om hvad der må spørges om, og en sådan debat skal vel ret beset være i et andet forum og ikke i denne anmeldelse. Pigen som det hele handler om, er mega sød og lækker. Hun kysser dejligt, vil gerne slikkes og er klar på en masse dejlig sex. Hun har de flotteste, lækreste og mest berørings venlige bryster, jeg har været i nærheden af. Som sagt er hun mega sød og lækker, hun er ikke så god til engelsk og massagen findes bedre andre steder. MEN er du til flotte, faste, let hængende, store bryster (uden tilsætning eller strækmærker) på en meget lille pige, så se at komme afsted. Hun er vist i Herning nogle uger endnu. Nej jeg deltager ikke i en debat om hvad der må spørges om! .....det var da egentlig noget underligt noget at skrive . Jeg fremhæver blot at LarsB har skrevet en temmelig possitiv anmeldelse, som afføder en masse ligegyldige spørgsmål, som ingen alligevel kan få et konkret og reelt svar på. Thats it! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 9. Juni, 2024 (edited) . Redigeret 9. Juni, 2024 af Midtvestagurken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 9. Juni, 2024 Den krumme skrev, den 8.6.2024 at 00:07: Det er vist slut med at besøge Luna i Herning i denne omgang. https://www.eroguide.dk/forum/topic/185246-anholdt-kendt-sted-tæt-på-mc-donalds-herning/ Er du sikker på at det er hende? Jeg skrev til hende i går eftermiddags, og fik en kort besked retur om at hun var "busy". Det kan jo betyde hvad som helst, men ville hun mon svare, hvis hun var anholdt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 235 Skrevet 11. Juni, 2024 LarsB skrev, den 26.3.2024 at 16:53: Link først https://annoncelight.dk/showad/396309 Langt imellem jeg bliver små forelsket, men hun er godt nok sød. Fik en absolut godkendt massage, som via dejlig pirring gik over i B2B, her gør hendes store naturlige babser det bare godt, videre til 69er som gav det ønskede udslag, dejlig våd videre til alle stillinger, som hun mestre i alle gangarter, ville gerne have forsat nogle timer, men når alt spiller, var der ikke noget at stille op.... Hun holder til i en kendt lejlighed, adressen får i ved hende. Hun får min anbefaling, smuk, smilende, glad, fantastisk krop, talje og en dejlig røv. Genbesøg helt sikkert, hvis hun ellers bliver hængende eller kommer tilbage. Hvad tager hun for 1 time med FP? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 12. Juni, 2024 Jyskpik skrev, for 9 timer siden: Hvad tager hun for 1 time med FP? 1.500 og er vel standard priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 235 Skrevet 12. Juni, 2024 LarsB skrev, for 14 minutter siden: 1.500 og er vel standard priser Forstår ikke hvorfor det skal være så dyrt i Vestjylland, i Randers giver jeg 1000 og i Aarhus 1200. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 58 Skrevet 15. Juni, 2024 Midtvestagurken skrev, den 9.6.2024 at 10:59: Er du sikker på at det er hende? Jeg skrev til hende i går eftermiddags, og fik en kort besked retur om at hun var "busy". Det kan jo betyde hvad som helst, men ville hun mon svare, hvis hun var anholdt? Fik du besøgt hende? Kan også se hendes annonce bliver opdateret, så tror heller ikke det er hende de tog med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 15. Juni, 2024 (edited) Swappie skrev, for 9 timer siden: Fik du besøgt hende? Kan også se hendes annonce bliver opdateret, så tror heller ikke det er hende de tog med. Det er ikke lykkedes mig at besøge hende endnu. Jeg skrev faktisk til hende idag og fik hendes prisliste retur, men fik ikke svar på mine forsøg på at bestille tid. Jeg tror hun er meget populær og derfor meget optaget. Generelt lod glædespigerne til at have travlt idag i Midtjylland. Dem jeg fik kontakt til var booket hele eftermiddagen. Jeg fik dog tilsidst aftalt et besøg hos en megasød latinapige fra Spanien. Redigeret 15. Juni, 2024 af Midtvestagurken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 192 Skrevet 16. Juni, 2024 Luna er stadig i Herning, er lige kommet hjem fra et rigtig godt besøg hos den lille, søde og storbarmede kvinde, til dem der mangler svar, de 150cm og 45kg skal nok passe, hun kyssede ihvertfald med mig, blow var uden, massagen var middel, de patter hun har er godt nok store til sådan en lille thai, men de er krammevenlige og man må også godt tage fat og lege med dem, jeg havde bestilt med to gange sex, men pigebarnet fik ondt i armene efter at have forsøgt med andet skud lidt tid, hun skal have mange +++ for at forsøge og det hj til sidst var noget hun havde prøvet før, så et helt igennem godkendt besøg der godt kan blive gentaget en anden god gang. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK Stallion 4 Skrevet 25. Juni, 2024 Er hun i Herning By ? lejlighed eller thaishop ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg