Guest Liderligfyr Skrevet 5. Februar, 2014 Ignore knappen... hvor meget bruger i egentlig den??? Jeg har ikke selv brugt den endnu... huhhh har ofte tænkt på det!!!!!!!! men er nok for nysgerrig til det så mister man jo pludselig nogle indlæg. Og hvordan vil debatten se ud, hvis der mangler nogle indlæg? Dem jeg oftest har lyst til at sætte på ignore, er egentlig dem, der ofte har noget fornuftig at sige, men nogle af deres personlige karaktertræk irriterer mig gevaldig. Dem der bare troller og lukker lort ud, der har jeg ret nemt ved at springe deres indlæg over, de generer mig ikke alverden 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 5. Februar, 2014 Keep your friends close - but your enemies closer Jeg læser altid dem jeg ved jeg et mest uenig med først - . det at den kraftidiot fuldstændigt pisser mig af og 'disser' mig får blodet til at rule raskere i årerne - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 5. Februar, 2014 Ignore knappen... hvor meget bruger i egentlig den??? Jeg har ikke selv brugt den endnu... huhhh har ofte tænkt på det!!!!!!!! men er nok for nysgerrig til det så mister man jo pludselig nogle indlæg. Og hvordan vil debatten se ud, hvis der mangler nogle indlæg? Dem jeg oftest har lyst til at sætte på ignore, er egentlig dem, der ofte har noget fornuftig at sige, men nogle af deres personlige karaktertræk irriterer mig gevaldig. Dem der bare troller og lukker lort ud, der har jeg ret nemt ved at springe deres indlæg over, de generer mig ikke alverden Jeg sidder i stuen med labtoppen, her færdes resten af familien også, jeg har tillid til at de, ligeom jeg selv, er diskrete nok til ikke at kigge mig over skulderen når jeg færdes på fora som dette, Hvis nogen ville finde på at have store iøjnefaldende avatars vill jeg føle mig nødsaget til at sætte dem på ignorer. Jeg har dog et traume fra min barndom og ungdom , familien på min moders side var meget diskutionslystne - rigtig meget - de havde altid en mening om alting (kan i genkende noget ) de blev aldrig uvenner, men bølgerne gik højt og når argumenterne blev lidt tynde havde de den vane at begynde at råbe højt - meget højt-, det syntes jeg var lidt latterligt og et udtryk for at man bare havde et behov for at markere sig - jeg gad dem ikke rigtigt . Jeg husker stadig tydeligt min mosters reaktion da jeg engang måtte dysse hende lidt ned ved at sig 'dine argumenter bliver ikke mere rigtige eller respekterede af at du fremfører dem med høj stemmevolumen' . Sådan har jeg det også med det skrevne ord - hvis debattører føler behov for at markere sig og tror at deres budskab opfattes bedre ved at anvende stor fed skrift, så overskrider det ikke kun min diskretionsgrænse i stuen - det vækker også min disrespekt - så sådan en debattør ryger på ignorer, der kommer jo et diskret om at vedkommende er kommet med en kommentar, så jeg kan jo hive den frem ved passende lejlighed, men min respekt vækker den ikke . Jeg tror faktisk at budskaber trænger bedst ind hos langt de fleste lyttere/læsere når det fremføres med normal stemmeføring og i normalt skriftsprog. Venligst Spunsen/Bundstokken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 5. Februar, 2014 (edited) Jeg bruger aldrig bemeldte knap. Jeg har prøvet en enkelt gang, men så står overskriften til den pågældendes indlæg som en bjælke, og så ved jeg ikke, hvad der egentligt er opnået. Som Liderligfyr skriver, kommer der jo også huller i en streng, og det er ikke hensigtsmæssigt i en løbende debat. Så derfor bruger jeg aldrig den knap. Derimod kunne jeg godt tænke mig, at man kunne udelukke bestemte skribenter fra sin PB. Jeg har af og til fået nogle grove henvendelser her, som jeg gerne havde været foruden. Så enten skal man lukke sin PB helt, hvilket jeg ikke ønsker, eller også må man lade den stå åben for alle. Redigeret 5. Februar, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 5. Februar, 2014 (edited) Borende X. Gå ind på din profil oppe i h. hjørne, vælg 'ignorerede brugere', her kan du skrive brugerens navn i et vindue og du kan vælge 'ignorer bruger' ignorer personlig besked' og også chat Håber det hjælper Venligst Spunsen/Bundstokken Redigeret 5. Februar, 2014 af Bundstokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 5. Februar, 2014 Borende X. Gå ind på din profil oppe i h. hjørne, vælg 'ignorerede brugere', her kan du skrive brugerens navn i et vindue og du kan vælge 'ignorer bruger' ignorer personlig besked' og også chat Håber det hjælper Venligst Spunsen/Bundstokken Tusind tak skal du have Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borebissen 42 Skrevet 5. Februar, 2014 Jeg forstår - helt grundlæggende - slet ikke, at nogen har behov for at svine hinanden til. Hverken i debatten eller i PM. Det må være mennesker, der har en hel del at slås med. Der må da være rum og plads til at være uenige - uden at det skal gøres personligt?Jeg har ikke selv benyttet ignore-knappen endnu. Men har da overvejet om ikke det kunne være bedre for mit humør en gang i mellem, at sortere nogle af skidt-sprederne fra. Men nu nedlægger jeg min profil herinde (ikke pga fnidder, men fordi jeg synes jeg bruger for meget tid på sitet) og så løser det det vel ligesom sig selv - for mit vedkommende.Så - tak for debatterne og de gode anmeldelser/tip om spændende elskerinder. Nu vil jeg bruge det næste halve års tid på at kysse på min kone - og se om ikke det kan fyre lidt mere op under hende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 5. Februar, 2014 Borebissen - det sidste er nok den bedste investering du kan foretage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Februar, 2014 Keep your friends close - but your enemies closer Jeg læser altid dem jeg ved jeg et mest uenig med først - . det at den kraftidiot fuldstændigt pisser mig af og 'disser' mig får blodet til at rule raskere i årerne - Man sige jo også, at de som gør det, rummer de skyggesider vi har på os selv, så derfor vi reagere... Ved godt det ikke kan siges med alt og alle, men det da værd at tænke over. Og det var ikke en hentydning eller personligt, blot et svar smil. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 5. Februar, 2014 Jeg forstår - helt grundlæggende - slet ikke, at nogen har behov for at svine hinanden til. Hverken i debatten eller i PM. Det må være mennesker, der har en hel del at slås med. Der må da være rum og plads til at være uenige - uden at det skal gøres personligt? Nej, det har også været det, jeg flere gange har fremført. Du må have god medvind i din "nye" tilværelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejanus 129 Skrevet 5. Februar, 2014 (edited) Hej, jeg bruger ignore. Det skal dog siges at man det står en besked om at personen har skrevet en besked og at man se beskeden hvis man vil, Så kan jeg jo lette på låget og se hvad de pågældende har skrevet hvis jeg føler det er relevant. Det er et ganske udemærket system. Hilsen sejanus Redigeret 5. Februar, 2014 af sejanus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 5. Februar, 2014 Ignore knappen... hvor meget bruger i egentlig den???Jeg bruger den ikke, da jeg sagtens kan ignorere andre, uden at skulle trykke på en knap.Hvis vi derimod kommer til at se decideret spam på EG, så vil jeg helt sikkert gøre brug af ignore-knappen.Jeg har ikke selv brugt den endnu... huhhh har ofte tænkt på det!!!!!!!! men er nok for nysgerrig til det så mister man jo pludselig nogle indlæg. Og hvordan vil debatten se ud, hvis der mangler nogle indlæg?Så vidt jeg ved, så bliver indlæggene stadig vist, men kun med overskrift. Man kan så klikke på de enkelte ignorerede indlæg, og derved få dem vist.Dem jeg oftest har lyst til at sætte på ignore, er egentlig dem, der ofte har noget fornuftig at sige, men nogle af deres personlige karaktertræk irriterer mig gevaldig. Dem der bare troller og lukker lort ud, der har jeg ret nemt ved at springe deres indlæg over, de generer mig ikke alverden Det er netop derfor jeg ikke bruger ignore-knappen. Mange gange er det netop de personer der irriterer en mest, der netop udfordrer ens holdninger, og måske fremprovokerer et holdningsskift hos en selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 20. Februar, 2014 lige et nysgerrig spørgsmål. kan man se hvis nogen har sat en på ignore? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg