tungsten 25 Skrevet 30. Marts, 2024 Der har i nogle år været mulighed for at være i kontakt med nogle unge kvinder, som delte en snap konto og ind i mellem åbnede for et besøg. Snap kontoen skiftede engang imellem, hvilket jo gjorde det hele noget besværligt. Seneste tiltag er at benytte Telegram tjenesten, som er velegnet til formål, hvor man gerne vil være anonym og alligevel kan sende beskeder. Den nye Telegram konto (https://t.me/+srMXsAu-JnJmYjQ0) er nævnt i denne tråd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/179071-sbabekbh-sugarbabe-veninderne/ og der blev lagt en teaser op med en af pigerne, som gerne ville have besøg. Det reagerede jeg på og efter venlig og nem korrespondance blev onsdag tidlig formiddag aftalt. Efter morgenbadet hjemmefra mødte jeg op på adressen og blev budt inden for af den smukkeste unge kvinde jeg længe har set. Pæredansk, men af indisk etnicitet og studerende. Hun bød mig indenfor i hendes varme seng og som tak for det hjalp jeg hende af med BH'en. Det åbenbarede nogle flotte berøringsvenlige C-skåls bryster, som i den grad indbød til ivrige kærtegn. Efter kort tid blev trusserne ligeledes fjernet og mine hænder fandt ind til hendes intime steder, hvor det tydeligt fremgik, at hun var klar til morgensex. For yderligere at varme op gav jeg hende oral-sex, noget som hun tydeligvis satte pris på. Efter at have byttet lidt, så jeg ligeledes fik oral opvarmning, satte jeg kondomet på og vi gik over til en dejlig kneppetur i en række forskellige inspirerende stillinger. For alt hvad jeg kunne vurdere var glæden ved hele akten gensidig, og jeg kunne planmæssigt fyre kanonen af i kondomet, da det var tid til det. Bagefter en tur i hendes bruser og lidt hyggelig samtale, hvor hun bekræftede at den betydelige aldersforskel, som der er mellem hende og jeg, var helt ok. Derefter gik turen ind på arbejdet, hvor jeg dagen igennem kunne tænke tilbage på en dejlig gang morgen-sex med en utrolig smuk og villig kvinde. Kompensationen til hende og de nærmere betingelser, fremgår direkte af hendes opslag på Telegram og udgør 2.000 kr. I min bog ikke urimeligt for at være sammen med en ung smuk studenterbabe i hendes egen seng på kollegieværelset. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jimmy_DK 1 Skrevet 30. Marts, 2024 Det ser ikke længere ud til, at de er aktive på snapchat og jeg kunne ikke finde noget udfra dit link. Kan du muligvis sende PB med deres private snap? eller hvordan jeg kunne få fat på hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tungsten 25 Skrevet 30. Marts, 2024 Dette skulle være de korrekte links: Telegram til Something Fun kanalen Sbabekbh - Sugarbabe veninderne Beklager de forkerte angivelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3172 Skrevet 31. Marts, 2024 Tak for anmeldelsen @tungsten Vil holde øje med hvornår hun søger en aftale igen derinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alien 13 Skrevet 25. April, 2024 tungsten skrev, den 30.3.2024 at 10:10: Der har i nogle år været mulighed for at være i kontakt med nogle unge kvinder, som delte en snap konto og ind i mellem åbnede for et besøg. Snap kontoen skiftede engang imellem, hvilket jo gjorde det hele noget besværligt. Seneste tiltag er at benytte Telegram tjenesten, som er velegnet til formål, hvor man gerne vil være anonym og alligevel kan sende beskeder. Den nye Telegram konto (https://t.me/+srMXsAu-JnJmYjQ0) er nævnt i denne tråd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/179071-sbabekbh-sugarbabe-veninderne/ og der blev lagt en teaser op med en af pigerne, som gerne ville have besøg. Det reagerede jeg på og efter venlig og nem korrespondance blev onsdag tidlig formiddag aftalt. Efter morgenbadet hjemmefra mødte jeg op på adressen og blev budt inden for af den smukkeste unge kvinde jeg længe har set. Pæredansk, men af indisk etnicitet og studerende. Hun bød mig indenfor i hendes varme seng og som tak for det hjalp jeg hende af med BH'en. Det åbenbarede nogle flotte berøringsvenlige C-skåls bryster, som i den grad indbød til ivrige kærtegn. Efter kort tid blev trusserne ligeledes fjernet og mine hænder fandt ind til hendes intime steder, hvor det tydeligt fremgik, at hun var klar til morgensex. For yderligere at varme op gav jeg hende oral-sex, noget som hun tydeligvis satte pris på. Efter at have byttet lidt, så jeg ligeledes fik oral opvarmning, satte jeg kondomet på og vi gik over til en dejlig kneppetur i en række forskellige inspirerende stillinger. For alt hvad jeg kunne vurdere var glæden ved hele akten gensidig, og jeg kunne planmæssigt fyre kanonen af i kondomet, da det var tid til det. Bagefter en tur i hendes bruser og lidt hyggelig samtale, hvor hun bekræftede at den betydelige aldersforskel, som der er mellem hende og jeg, var helt ok. Derefter gik turen ind på arbejdet, hvor jeg dagen igennem kunne tænke tilbage på en dejlig gang morgen-sex med en utrolig smuk og villig kvinde. Kompensationen til hende og de nærmere betingelser, fremgår direkte af hendes opslag på Telegram og udgør 2.000 kr. I min bog ikke urimeligt for at være sammen med en ung smuk studenterbabe i hendes egen seng på kollegieværelset. Det lyder som Amanda babe fra SD https://sugardaters.com/da/profile/kQRn4ADdor ? Er det tilfældet ? Meget sød og køn pige:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godkendtsd 19 Skrevet 25. April, 2024 Alien skrev, for 15 minutter siden: Det lyder som Amanda babe fra SD https://sugardaters.com/da/profile/kQRn4ADdor ? Er det tilfældet ? Meget sød og køn pige:) nej, hun bor ikke på kollegie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tungsten 25 Skrevet 25. April, 2024 Det er hende, for mig lignede hendes værelse et typisk kollegieværelse. Det skal dog siges, at jeg ikke færdes til daglig på kollegier... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stangen 170 Skrevet 10. Maj, 2024 Det minder meget om kollegie - men tror mig det er ungdomsbolig - jeg besøgte hende for 1 uges tid siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knyffens 69 Skrevet 14. Maj, 2024 tungsten skrev, den 30.3.2024 at 10:10: Der har i nogle år været mulighed for at være i kontakt med nogle unge kvinder, som delte en snap konto og ind i mellem åbnede for et besøg. Snap kontoen skiftede engang imellem, hvilket jo gjorde det hele noget besværligt. Seneste tiltag er at benytte Telegram tjenesten, som er velegnet til formål, hvor man gerne vil være anonym og alligevel kan sende beskeder. Den nye Telegram konto (https://t.me/+srMXsAu-JnJmYjQ0) er nævnt i denne tråd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/179071-sbabekbh-sugarbabe-veninderne/ og der blev lagt en teaser op med en af pigerne, som gerne ville have besøg. Det reagerede jeg på og efter venlig og nem korrespondance blev onsdag tidlig formiddag aftalt. Efter morgenbadet hjemmefra mødte jeg op på adressen og blev budt inden for af den smukkeste unge kvinde jeg længe har set. Pæredansk, men af indisk etnicitet og studerende. Hun bød mig indenfor i hendes varme seng og som tak for det hjalp jeg hende af med BH'en. Det åbenbarede nogle flotte berøringsvenlige C-skåls bryster, som i den grad indbød til ivrige kærtegn. Efter kort tid blev trusserne ligeledes fjernet og mine hænder fandt ind til hendes intime steder, hvor det tydeligt fremgik, at hun var klar til morgensex. For yderligere at varme op gav jeg hende oral-sex, noget som hun tydeligvis satte pris på. Efter at have byttet lidt, så jeg ligeledes fik oral opvarmning, satte jeg kondomet på og vi gik over til en dejlig kneppetur i en række forskellige inspirerende stillinger. For alt hvad jeg kunne vurdere var glæden ved hele akten gensidig, og jeg kunne planmæssigt fyre kanonen af i kondomet, da det var tid til det. Bagefter en tur i hendes bruser og lidt hyggelig samtale, hvor hun bekræftede at den betydelige aldersforskel, som der er mellem hende og jeg, var helt ok. Derefter gik turen ind på arbejdet, hvor jeg dagen igennem kunne tænke tilbage på en dejlig gang morgen-sex med en utrolig smuk og villig kvinde. Kompensationen til hende og de nærmere betingelser, fremgår direkte af hendes opslag på Telegram og udgør 2.000 kr. I min bog ikke urimeligt for at være sammen med en ung smuk studenterbabe i hendes egen seng på kollegieværelset. Hva hedder de på telegram? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jep 10 Skrevet 25. Maj, 2024 Hvordan får man fat I spigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3172 Skrevet 25. Maj, 2024 Jep skrev, 1 time siden: Hvordan får man fat I spigerne Det gør man ikke Pigerne har en Telegram tråd og skriver selv når de ønsker aftaler og så skriver man direkte til dem derinde. Men kan ikke selv bestemme datoer eller få fat i dem når man ønsker aftaler det er ikke sådan det fungerer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejler1 17 Skrevet 3. Juni, 2024 tungsten skrev, den 30.3.2024 at 10:10: Der har i nogle år været mulighed for at være i kontakt med nogle unge kvinder, som delte en snap konto og ind i mellem åbnede for et besøg. Snap kontoen skiftede engang imellem, hvilket jo gjorde det hele noget besværligt. Seneste tiltag er at benytte Telegram tjenesten, som er velegnet til formål, hvor man gerne vil være anonym og alligevel kan sende beskeder. Den nye Telegram konto (https://t.me/+srMXsAu-JnJmYjQ0) er nævnt i denne tråd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/179071-sbabekbh-sugarbabe-veninderne/ og der blev lagt en teaser op med en af pigerne, som gerne ville have besøg. Det reagerede jeg på og efter venlig og nem korrespondance blev onsdag tidlig formiddag aftalt. Efter morgenbadet hjemmefra mødte jeg op på adressen og blev budt inden for af den smukkeste unge kvinde jeg længe har set. Pæredansk, men af indisk etnicitet og studerende. Hun bød mig indenfor i hendes varme seng og som tak for det hjalp jeg hende af med BH'en. Det åbenbarede nogle flotte berøringsvenlige C-skåls bryster, som i den grad indbød til ivrige kærtegn. Efter kort tid blev trusserne ligeledes fjernet og mine hænder fandt ind til hendes intime steder, hvor det tydeligt fremgik, at hun var klar til morgensex. For yderligere at varme op gav jeg hende oral-sex, noget som hun tydeligvis satte pris på. Efter at have byttet lidt, så jeg ligeledes fik oral opvarmning, satte jeg kondomet på og vi gik over til en dejlig kneppetur i en række forskellige inspirerende stillinger. For alt hvad jeg kunne vurdere var glæden ved hele akten gensidig, og jeg kunne planmæssigt fyre kanonen af i kondomet, da det var tid til det. Bagefter en tur i hendes bruser og lidt hyggelig samtale, hvor hun bekræftede at den betydelige aldersforskel, som der er mellem hende og jeg, var helt ok. Derefter gik turen ind på arbejdet, hvor jeg dagen igennem kunne tænke tilbage på en dejlig gang morgen-sex med en utrolig smuk og villig kvinde. Kompensationen til hende og de nærmere betingelser, fremgår direkte af hendes opslag på Telegram og udgør 2.000 kr. I min bog ikke urimeligt for at være sammen med en ung smuk studenterbabe i hendes egen seng på kollegieværelset. jeg kan godt genkende stilen, det er som at læse novellerne i ugens rapport for hm sorry 50 år siden, de skulle opmuntre en , hm til hvad ved jeg ikke, men her itl at gå i deres honey trap Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 346 Skrevet 8. Juni, 2024 Jeg har prøvet at følge med på den konto. Over 300 deltagere.. i løbet af 5 dage kom der et tilbud fra 1 (!) pige. Lidt spild af tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejler1 17 Skrevet 8. Juni, 2024 thedanishdude skrev, for 3 timer siden: Jeg har prøvet at følge med på den konto. Over 300 deltagere.. i løbet af 5 dage kom der et tilbud fra 1 (!) pige. Lidt spild af tid Min veninde lavede en ny profil i sidste uge, hun opgav at tælle mails, men efter 2 dage var der over 110 ønsker om at se privat foto . Det er op af bakke, og ikke underligt hvis en samtale bliver glemt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 346 Skrevet 8. Juni, 2024 Mails?? På Telegram? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejler1 17 Skrevet 8. Juni, 2024 thedanishdude skrev, for 17 minutter siden: Mails?? På Telegram? Nej, mente på sugardaters ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2438 Skrevet 30. Marts Jeg har også besøgt dejlige Amanda Hun er både sød og smuk og vi havde dejligt samvær en times tid i hendes studie lejlighed i Valby Jeg håber helt klart at få chancen med hende igen en dag… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jep 10 Skrevet 30. Marts dhnmdst skrev, for 29 minutter siden: Jeg har også besøgt dejlige Amanda Hun er både sød og smuk og vi havde dejligt samvær en times tid i hendes studie lejlighed i Valby Jeg håber helt klart at få chancen med hende igen en dag… Hvordan kommer man I kontakt med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2438 Skrevet 30. Marts Jep skrev, for 26 minutter siden: Hvordan kommer man I kontakt med hende Her kan du være heldig… https://t.me/+srMXsAu-JnJmYjQ0 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg