Indvending 4 Skrevet 31. Marts Larschristian skrev, Lige nu: Ja trods alt selv om jeg ikke er computer geni køre kun Micro browser da jeg kun bruger min mobil. Til eroguide FB mm. Hvad er Microbowser for ein ding? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 792 Skrevet 31. Marts Indvending skrev, for 3 minutter siden: Hvad er Microbowser for ein ding? Mobilbrowsere er optimerede til at vise webindhold mest effektivt på små skærme på mobile computere. Mobilbrowser-programmer skal være små og effektive, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 31. Marts Moderatorerne holder det flydende så længe de gider. Tilstrækkeligt godt for at EG stadig er i live åbenbarligt. Men hvorfor admin ikke bare smider det der med annoncer i skraldespanden så pigerne kan glemme alt om det, overgår mit forstand. Det kan jo ikke kræve mange timer af hans tid. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV 2984 Skrevet 2. April Bananas skrev, den 1.4.2024 at 00:20: Moderatorerne holder det flydende så længe de gider. Tilstrækkeligt godt for at EG stadig er i live åbenbarligt. Men hvorfor admin ikke bare smider det der med annoncer i skraldespanden så pigerne kan glemme alt om det, overgår mit forstand. Det kan jo ikke kræve mange timer af hans tid. Ja det ville nok være den bedste løsning. Droppe helt annonce delen eller bare åbne op for VIP delen permanent for alle. Det er pga at vi ikke kan betale for VIP abonnement opstår problemer lige så snart man ønsker at rette i annonce profilen. Da det skal godkendes af support teamet først. Forum delen kører helt fint. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 370 Skrevet 11. Maj Den Anonyme skrev, den 30.3.2024 at 16:02: Og folk forstår ikke hvorfor de får advarsler TS efterspørger admin vedr. Betalingsannoncer, og så går det ellers lystigt i øst og vest. Det indlæg er i sig selv en afsporing, der kunne berettige en advarsel. Lige så er mit metabrok her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg