mortenl 1 Skrevet 5. Februar, 2014 Er der nogen der ved om fru Fønsby igen er aktiv på lagenerne? Jeg spottede hende sammen med en anden meget omtalt glædespige jeg har overvejet og tænkte det måske var noget der skulle prøves hvis det var tilfældet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 5. Februar, 2014 Ved det ikke, men tvivler. Desværre. Jeg havde intet imod at krølle lagener med hende, hun er ikke som sådan køn, men uhyggelig fræk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Februar, 2014 er det bare mig der husker forkert, men var både Anni og Linse ikke aktive på lagnerne hos sexgirls i Peter fabersgade i 90èrne ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 5. Februar, 2014 Linse var ihvertfald i Peter Fabersgade... Anni er næppe i gang med lagen-artisteriet igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mortenl 1 Skrevet 5. Februar, 2014 (edited) Ja men jeg bor i nærheden af den anden pige jeg omtalte som jeg hra overvejet at besøge og ser dem pludselig sammen ved et tilfæde på norges båden hvor jeg arbejder som bartender. Jg ved at den anden stadig arbejder så håbede lidt at det måske også var tilfældet med Anni Redigeret 5. Februar, 2014 af mortenl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 5. Februar, 2014 er det bare mig der husker forkert, men var både Anni og Linse ikke aktive på lagnerne hos sexgirls i Peter fabersgade i 90èrne ? Tænk at havne i den bryst sandwich i dag... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mortenl 1 Skrevet 5. Februar, 2014 Er der nogen der ved hvor de annoncere hvis de feks jobber i udlandet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Februar, 2014 Gælder anonymitets pricippet ikke, når man er kendt? Er det så okay at udlevere piger med rigtig navn? Og når de kendte færdes med en glædespige, er det så okay at nævne dem her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterigen 14 Skrevet 5. Februar, 2014 det er ikke oki at skrive om anni her det er uhørt og helt forkert hvad du ser på dit job må du holde for dig selv ell være mand nok til at spørge hende selv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Organizer Skrevet 5. Februar, 2014 Hvis vi havde fundet efterlysningen upassende, så havde vi fjernet den. Situationen er helt analog Helene Marie Blixt sagen! AF har stået frem i alle medier uden undtagelse og ført sig frem med sine klynkerier. Fakta er, at hun er idømt en fængselsstraf på mere end 1 års varighed, hvilket er pressens grænse for, hvornår man oplyser navne. Så her er situationen helt straight. Og stop så diskussionen derom her på en efterlysning! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 5. Februar, 2014 Slap dog af mand, alle ved jo anni har været luder i 90èrne og hun arbejde i a-gruppen og var også ejer af den, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 5. Februar, 2014 Ja men Linse var nyt for mig er det virkeligt sandt at hun arbejdede hos sex girls? Stakkels Kesler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 5. Februar, 2014 Ja men Linse var nyt for mig er det virkeligt sandt at hun arbejdede hos sex girls? Stakkels Kesler Det var læææænge før han blev kendt. Og hvorfor stakkels? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Februar, 2014 kan i huske den store indrammede poster/plakat de havde på væggen der nede - var det Anni el. Linse ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eromon 54 Skrevet 5. Februar, 2014 Ja men jeg bor i nærheden af den anden pige jeg omtalte som jeg hra overvejet at besøge og ser dem pludselig sammen ved et tilfæde på norges båden hvor jeg arbejder som bartender. Jg ved at den anden stadig arbejder så håbede lidt at det måske også var tilfældet med Anni Hvem er den anden pige du har set hende sammen med? Hvis det er en jeg besøger så skal jeg nok spørge hende om hun ved om Anni er back in business. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 5. Februar, 2014 (edited) Ja... Linse arbejdede i Peter Fabers Gade.... Prøvede hende med A-skål....C-skål....og E-skål...he he... Sidste gang smurte hun igen og igen babyolie ud over patterne, hvor huden var så øm og udspilet, at man dårligt måtte røre dem...siden er de blevet endnu større som bekendt, Hun 'brød i øvrigt igennem' omkring år 2000 i en TVDanmark udsendelse, der hed "Danmarks Største Bryster", hvor man fulgte hende og den lille datter (Geggo) på sommerferie i Sydeuropa.... Redigeret 5. Februar, 2014 af McQueen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 5. Februar, 2014 Anni var bikinimodel i et lille underholdningsprogram ligeledes omkring år 2000 med en hidtil ukendt Mick Øgendahl, som absurd vært Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels123 2296 Skrevet 6. Februar, 2014 Ja linse var sku en rigtig lækker pige dengang. Kom en del hos hende i Odense i mine unge dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mortenl 1 Skrevet 6. Februar, 2014 Den anden pige som jeg så hende med hedder Sarah Gold som jeg har overvejet at beøge. Ærgerligt hvis nogn har følt sig truffet af mit spørgsmål men det virker som den ulimative fantasi med de to sammen så ja jeg måtte bare spørge og undersøge om muligheden var der. Ligesom før skrevet i tråden tror jeg nu ikke at ha meget held med at opsøge Sarah og spørge da det vel ikke ligefrem er kotyme i branchen at udlevere kollegaer?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mortenl 1 Skrevet 6. Februar, 2014 Sarah kan vist træffes de fleste steder. Googler man er hunihvertfald meget omtalt gennem mange år og har som jeg har forstået arbejdet sammen med alle de mere prominente piger så derfor tænkte jeg det også kunne være tilfældet med Anni og hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 6. Februar, 2014 (edited) ... Ligesom før skrevet i tråden tror jeg nu ikke at ha meget held med at opsøge Sarah og spørge.... mortenl, du minder lidt om faldskærmsudspringeren,der undlader at trække i udløsermekanismen,fordi han er bange for, at faldskærmen ikke skal folde sig ud Trop da op hos Sarah og nævn et nogenlunde generøst bud på måske 5.000 kroner for 2 timer med Anni - du skal nok ikke regne med at få ½ time for 1.000 lige som i gamle dage hos A-gruppen Evt. kan du benytte lejligheden til lige at snuppe ½ time med Sarah,når du nu alligevel er der,så hun kan videreformidle et mere detaljeret billede af dig og din Redigeret 6. Februar, 2014 af ThorsHammer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mortenl 1 Skrevet 6. Februar, 2014 det sidste stykke tid har hun dog arbejdet under navnet annesofie i hhv vordingborg og sorø hvilket gjorde det endnu mere mystik og interessnt for mig at finde ud af nu da ingen af dem åbnbart vil genkndes???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mortenl 1 Skrevet 6. Februar, 2014 Du har ret thorshammrr. Det skader vel ikke at spørge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Februar, 2014 Og Morten du bliver ved og ved....Når en pige skifter navn, har hun nok sine grunde til det. Krav om beskyttelsespenge, f.eks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 6. Februar, 2014 Morten1 for hulen da - tænk dig om... og den kloge - Kimbjensen - havde nok skrevet den slags i en Privat Message.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg