Sexy Sarah Gold 62 Skrevet 6. Februar, 2014 Kære Morten. Når du står bag din bar og deler dikkevarer ud, burde du koncentrere dig om, hvorvidt blandingsforholdene er korrekte, om du har friske limeskiver til Corona'er osv. Ikke om jeg er glædespige, hvad jeg mon laver på båden, hvorfor jeg er sammen med Anni eller hvad vi skal og hvor vi mon skal hen. Var det meningen at folk skulle vide det havde jeg haft et skilt i panden med pris, tid og sted Jeg ynder at rejse på ferie uden at blive genkendt. Sommetider lykkedes det og andre gange ikke og det er min egen "fejl" efter mange år i branchen i hele landet, medvirken i film o.m.a. men faktum er, at diskretion er en æressag - jeg står jo heller ikke og hilser til højre og venstre på mine kunder som jeg evt måtte møde i Danmark og Norge og hvor jeg ellers jobber . Vil du mig noget er du velkommen til at ringe og booke en tid - ikke forfølge mig rundt på åbent farvand som du lidt gjorde (nu forstår jeg hvorfor ), uanset hvad mit ærinde der var Ang mit skift af navn vil jeg påpege at det udelukkende er i Vordingborg og Sorø jeg har skiftet og det har intet med hverken afpresning, SKAT eller andet at gøre. Jeg er tidligere gentagne gange blevet forvekslet med en anden pige på de kanter af landet, som havde et navn lignende mit, og da hun tilsyneladende ikke var sønderlig vellidt ønskede jeg ikke disse forvekslinger Ganske simpelt. Mange hilsner Sarah P.s. Tak for sjusserne, Morten 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 6. Februar, 2014 godt brølt Løvinde ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy Sarah Gold 62 Skrevet 6. Februar, 2014 Jamen for filan da....... :p 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 6. Februar, 2014 Squ, da rart at se Sarah lukke munden på Morten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg