Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/366552

Jeg var ved denne lækker lille nips (MoMo) i går og valget blev til

45 min full pakke 1000 ud+1200.

Det hele startet rigtig godt, fik ringet til hende og  aftalte tid og kørte op til MoMo.

Stedet ligger ud til en stor hovedveje, men man kan parker meget diskret, dvs. der er p-plads så bilen ikke kan ses fra vejen, men må sige at der ligge 4-5 huse meget tæt på.

Ringet på og kom ind, og blev modtaget rigtig godt. Fik ordnet pengene og hun gik med dem (fint for mig) og jeg tog tøjet af imens.

Der blev lagt ud med at hun masseret mig, og ja vi skulle være nøgne begge 2, hun var ved tage  kjolen af da jeg gerne ville hjælpe hende, jeg kunne godt se at hun var en lille nips, men da kjolen kom af Waooo. Jeg vil skyde vægten er på ca. 45 kg. og lækker små b skål bryster og super lækker lækker krop med tatoo (dov ikke for meget men lige til pas til mig) tilbage til sengen og hun begyndet at, massege mig, tja (smiler) de 45 kg. og mig der vejer omkring 100 kg. hun gjorde hvad hun kunne for at det blev godt.

Nu var der gået 15-20 min. og jeg kunne ikke vente mer og spurte om jeg ikke vende mig om, jo sagde hun, jeg fik mig vendt, hun var på alle 4, jeg bad hende om at komme ind over mig så jeg kunne slikke hende og imens hun lege med min pik, helt stille og roligt til at starte med, og der kom et lille støn fra hende og så gik hun ellers igang at sutte mig, nøøøj det hun godt til, på et tidpungt sætter hun sig op og jeg kunne ikke lade vær med at slikke hende fra klit til nugathulet da muligheden kom og det havde hun intet imod dov var jeg hurtig tilbage ved klitten og hun vred sig over mig og kunne små støn fra hende, og nu var hun våd og klar til næste trin. (nu var det MoMo som syns vi gå vridre)

Hun vil gerne have den i dokkestile og fint med mig, jeg kom om bag ved hinde og gald helt op i hende fordi jeg stærdig var våd fra hun sutte mig, uha sikke et syn, denne lille nips foran mig, hvis jeg ikke var tænt før så bliv jeg det nu, bad hende on at ligge sig på maven og jeg glad ud af hende, men ingen problemer med at få pikke tilbage til elskovgrotten, nu stønnet hun og vidste at jeg ikke havde langt igen, og så kom jeg og lagde helt ind over hende og fik luften og kunne nyde hende, rulle af henne og lægge mig på sengen ved siden af. hun var hurtig ud af sengen og tog lidt olie og gik om massegert min ansigt og kunne se lige op til øjne som spillet på en rigtig fræk måde, og der var hendes perfekte bryster med hårde brystvorter, der efter hen for at tage vådservitter til os begge 2 hun tørret pikke af og jeg skulle bare tørre mine hænder og ansigt af.

jeg satte mig op, og hun kom om til mig, bakket ind til mig rystte lidt numsen og sætte sig helt ind mig og tog kærligt hendes bryster i mine hænder og nyder hende igen, da hun fri fra kigge jeg op uret og opdaget jeg at der var går 40 min og skulle i tøjet.

En ting er sikker, der skal jeg op igen

7 /10 Huset beliggehed

9/10 P-pladsen (jeg har en lille bil, så jeg havde ingen problem med få den svinget om, så jeg kom ud der fra) 

10/10 massege

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest polleplet

Hun er en skøn lille nips ting. Forsigtig og lidt stille i det, men er man til det, er hun en fantastisk pige at besøge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...