Jernsvinet 13841 Skrevet 5. Februar, 2014 (edited) 5. jan. 2014 kl. 1905 med den dejlige bristiske historiker Bettamy Hughes. Jeg har set flere af hendes udsendelser, som er ret interessante. Udsendelsen i aften handler om glædespiger og kurtisaner, som fik stor indflydelse på verdenshistorien. Og også om Muhammeds 2 hustruer. Redigeret 5. Februar, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. Februar, 2014 5 Februar forhåbentligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 5. Februar, 2014 5 Februar forhåbentligt OK - det gik lidt hurtigt, jeg skulle jo selv ind og se udsendelsen, men de foregående afsnit har været vist fornylig, så man kan måske se dem på nettet også. Ellers kan man finde mere om Bettany Hughes her: https://www.google.dk/search?q=bettany+hughes&oq=betta&aqs=chrome.2.69i57j69i60j69i59j0j69i60l2&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 6. Februar, 2014 Ved i om den genudsendes eller kan ses på nettet. Var desværre ikke hjemme i går Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 8. Februar, 2014 Ved i om den genudsendes eller kan ses på nettet. Var desværre ikke hjemme i går Den kan ikke ses på nettet længere - men den skal nok blive genudsendt. Den har været sendt 5-7 gange i efteråret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 8. Februar, 2014 Ved i om den genudsendes eller kan ses på nettet. Var desværre ikke hjemme i går Jeg har optaget den på betamax, så du kommer bare et smut forbi til rulade og kaffe :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 8. Februar, 2014 Plasker, jeg synes også det lyder spændende, gælder tilbuddet også mig??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 8. Februar, 2014 Uha, nu bliver det pinligt... Min lejlighed er lille, og jeg satser på hun har Line med under armen, så det kniber nok med pladsen ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg