Hop til indhold
Krill

Anna 33 Hjørring/Aalborg

Recommended Posts

Krill skrev, den 3.4.2024 at 13:47:

Er der nogen der har besøgt Anna

https://annoncelight.dk/showad/398871

Har overvejet det et par gange for hun ser da godt ud, men syntes prisen afskrækker mig lidt, i Aalborg ligger den jo fra 600kr og op og her er fine piger imellem men måske er de bare lidt dyrere heroppe.

sig endelig til hvis du kommer forbi hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Petit is favorit skrev, den 4.4.2024 at 19:02:

Har overvejet det et par gange for hun ser da godt ud, men syntes prisen afskrækker mig lidt, i Aalborg ligger den jo fra 600kr og op og her er fine piger imellem men måske er de bare lidt dyrere heroppe.

sig endelig til hvis du kommer forbi hende 

Hej! Jeg er enig med Anna ser godt ud, og var tæt på at få en aftale i stand - ville så gerne have stemme koblet på inden et møde! Ja tak 1.) først et andet nr. end annonce som kun var sms og 2.) så lod hun ikke helt klar i stemmen eller hvad man siger….3.) fik uopfordret et ansigtsbillede fra sms nr…. Og tænke hmmm hvorfor…

Spurgte hende om hun var clean og fik et ja da… var nok til min mavefornemmelse bad mig gøre som mandlerne - smut så jeg takkede pænt nej tak og så var det alt - bare min erfaring

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er dansk pæn pige. Men hendes fyr kommer og råber af dig så man tager halen mellem benene og glemmer ens penge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalborgm skrev, for 35 minutter siden:

Hun er dansk pæn pige. Men hendes fyr kommer og råber af dig så man tager halen mellem benene og glemmer ens penge

What … seriøst . Damn jeg var ellers tæt på at skrive til hende .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalborgm skrev, for 16 timer siden:

Seriøst, Hva sker der lige for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså sådan virkede det 100% 

hun ville gøre det nede i en vaskekælder hvor jeg spurgte om vi ikke kunne bruge hendes lejlighed fordi kælderen var ulåst osv. men det ville hun ikke og det accepterede jeg så. Hun trippede lidt rundt og snakkede lidt udenom som om hun var nervøs og så gik mod slutningen af kælderen og der kom så en fyr ud der begyndte at sige han ringede til politiet hvis han ikke fik mit navn og adresse osv og så gik vi ud og han gik med hende  enten var det aftalt spil ellers et kæmpe sammentraf. Hun skrev hun skulle sunde sig og og jeg kunne vente fem min og så svarede hun aldrig igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalborgm skrev, for 9 timer siden:

Altså sådan virkede det 100% 

hun ville gøre det nede i en vaskekælder hvor jeg spurgte om vi ikke kunne bruge hendes lejlighed fordi kælderen var ulåst osv. men det ville hun ikke og det accepterede jeg så. Hun trippede lidt rundt og snakkede lidt udenom som om hun var nervøs og så gik mod slutningen af kælderen og der kom så en fyr ud der begyndte at sige han ringede til politiet hvis han ikke fik mit navn og adresse osv og så gik vi ud og han gik med hende  enten var det aftalt spil ellers et kæmpe sammentraf. Hun skrev hun skulle sunde sig og og jeg kunne vente fem min og så svarede hun aldrig igen

Tak for den melding, jeg havde som sagt overvejede hende et par gange men det er da helt udelukket nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak til jer der skriver og fortæller den skøre historie om Anna33. Hvor er det godt for os mænd at ha Eroguide.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
1275gt skrev, den 11.5.2024 at 21:28:

Er der nogen der har haft held med at kneppe  hende ?

Kan se annonsen er der stacig 

Vil jeg også gerne hører, om nogen er lykkes med? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...