LandRover 12 Skrevet 8. April, 2024 (edited) https://annoncelight.dk/showad/399437 Jeg fik en god service. Fræk og venlig på samme tid. Håber I andre får samme niveau. Redigeret 8. April, 2024 af LandRover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
neutral 48 Skrevet 9. April, 2024 Tak for det, sad netop og kiggede hendes annonce. hvor ca i Aalborg holder hun til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Camino 22 Skrevet 13. April, 2024 (edited) jeg havde en morgen-aftale med hende for ikke så længe siden. I Aalborg. Men da tiden oprandt, var der ingen svar, selvom jeg altid skriver et kvarter før. Så jeg daffede af igen med stiv pik.....øv. Var ellers spændt som en fjeder foran adressen i Øgadekvarteret.....(9000 Aalborg) Måske var det tanken om tidlig anal-tur, der holdt hende under dynen Og fair nok - man kan jo sove over sig - men fandme dårlig stil at bare levere radio-tavshed efterfølgende. Havde hun efterfølgende skrevet til mig og undskyldt, var det sådan set ok. Men bare radiotavshed. Ikke så cool. Anyways - kan da være jeg skal prøve igen. Hendes vendinde Eva ser også appetitlig ud. Redigeret 13. April, 2024 af El Camino stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg