Thai-fan 566 Skrevet 10. April https://annoncelight.dk/showad/395140 Det lyder jo umiddelbart fristende, men er der nogen, der har besøgt hende? Stedet er jo en gammel kending, men annoncen her er ny. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 10. April Jeg har godt lagt mærke til at klinikken med mange år på bagen (og meget lang tid siden jeg besøgte nogen der) er blevet thai-sted, uden at der skiltes med det. Synes også det lyder fristende. Ekstremer har det med at være tillokkende. 145 cm er specielt. Ligesom den kvinde jeg engang stod overfor i København - på 201 cm!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 25 Skrevet 10. April Ps. jeg er 34, men ligner en lille skolepige Nej hun ligner ikke en lille skolepige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 10. April michael40 skrev, for 2 minutter siden: Ps. jeg er 34, men ligner en lille skolepige Nej hun ligner ikke en lille skolepige Tak for svar. Hvad ligner hun så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 25 Skrevet 10. April Hun ligner en Thai kvinde på 40-45 år gammel men højden passer nok 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 10. April michael40 skrev, for 7 minutter siden: Hun ligner en Thai kvinde på 40-45 år gammel men højden passer nok Tak for svar. Hvordan var hun ellers? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 25 Skrevet 11. April Hun er kedelig ikke noget frækt ved hende / tænkte hun måske kunne give Ok massage men det var også bare alt for meget olie 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 11. April michael40 skrev, for 1 time siden: Hun er kedelig ikke noget frækt ved hende / tænkte hun måske kunne give Ok massage men det var også bare alt for meget olie OK; godt med lidt info før man træffer valget :-) Springer nok over, så. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg