Bertil68 179 Skrevet 11. April Kan se der er nogen ældre anmeldelser af Kiki, er der nogen der har besøgt hende for nylig . Og er det den samme Kiki som i de ældre anmeldelser .. Hun ser jo dejligt ud https://annoncelight.dk/showad/316206 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EddieM 132 Skrevet 11. April Hun er skam fin nok , men ufattelig svær at få en aftale med .. Måske du er heldig , at få svar efter 15 beskeder .. Jeg gider ihvertfald ikke spilde min til på hende mere .. Så er der andre alternativer , med samme standard og bedre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertil68 179 Skrevet 11. April (edited) EddieM skrev, for 24 minutter siden: Hun er skam fin nok , men ufattelig svær at få en aftale med .. Måske du er heldig , at få svar efter 15 beskeder .. Jeg gider ihvertfald ikke spilde min til på hende mere .. Så er der andre alternativer , med samme standard og bedre Jeg har faktisk en aftale med hende , skrev en sms og fik svar omgående . Har godt læst der er problemer med at få kontakt til hende .. Så jeg må være heldig .-; ps hvem i Aalborg er bedre mener du ..? Redigeret 11. April af Bertil68 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EddieM 132 Skrevet 11. April Cherry .. det går man ikke galt i byen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NickN 10 Skrevet 11. April Bertil68 skrev, for 6 timer siden: Jeg har faktisk en aftale med hende , skrev en sms og fik svar omgående . Har godt læst der er problemer med at få kontakt til hende .. Så jeg må være heldig .-; ps hvem i Aalborg er bedre mener du ..? Ja du er en heldig mand. Jeg har skrevet til hende et par gange - uden held. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertil68 179 Skrevet 11. April NickN skrev, for 31 minutter siden: Ja du er en heldig mand. Jeg har skrevet til hende et par gange - uden held. Okay det mærkeligt . Jeg har en tid i morgen kl 16, skrev til hende i går formiddag . Ville have en tid i dag, men der var hun optaget så fredag blev det . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
abdane 20 Skrevet 15. April Hvordan gik besøget? Kiki har jo ikke været på i lang tid - giver hun stadig samme gode service? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertil68 179 Skrevet 15. April abdane skrev, for 56 minutter siden: Hvordan gik besøget? Kiki har jo ikke været på i lang tid - giver hun stadig samme gode service? Jeg måtte desværre aflyse (i god tid) da tidspunktet blev ændret , og endte hos Whisky , og det var min med afstand bedste thai oplevelse … Hun leverer 100% Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
abdane 20 Skrevet 15. April Ja, man kan jo være heldig ind i mellem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny boy 6 Skrevet 16. Maj EddieM skrev, den 11.4.2024 at 09:33: Hun er skam fin nok , men ufattelig svær at få en aftale med .. Måske du er heldig , at få svar efter 15 beskeder .. Jeg gider ihvertfald ikke spilde min til på hende mere .. Så er der andre alternativer , med samme standard og bedre abdane skrev, den 15.4.2024 at 15:16: Ja, man kan jo være heldig ind i mellem Totalt umuligt,skrev igår 5min efter hun lagde annonce på,sendte 4sms 1opkal.intet svar. Og det har jeg gjort nok 20til 30gange .de sidste 2år.når jeg har set hende.intet skjult nr.skriver på engelsk.men nu er det slut. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg