yrghh 1585 Skrevet 11. April Slowblow Nina er desværre ikke på arbejde for tiden, så jeg leder efter en anden, som kan det samme. 30 minutters langsom cock worship / slowblow med afslutning i munden til en yderst fornuftig pris. Findes der nogen i KBH disse dage? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 11. April Hej mester Hvad er en yderst fornuftig pris? Og indbefatter det også slug? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 11. April Blækspruttemanden skrev, for 32 minutter siden: Hvad er en yderst fornuftig pris? Og indbefatter det også slug? Så vidt jeg husker tager Slowblow Nina 800 kr for en halv times mega (uden kys, sex, slug) Det synes jeg er rimeligt Jeg ved at en del andre piger kan gøre det, men de vil tage deres normale pris plus tillæg for CIM og så er prisen næsten dobblet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 11. April Hvis du kan undvære cim men nøjes med slow blow uden gummi, så kender jeg en som burde kunne gøre det for 600 kr. Hvis du er renlig vil hun udover superfransk, tilbyde tungekys, slik af nosser skaft og måske numse... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 11. April Blækspruttemanden skrev, for 12 minutter siden: Hvis du kan undvære cim men nøjes med slow blow uden gummi, så kender jeg en som burde kunne gøre det for 600 kr. Hvis du er renlig vil hun udover superfransk, tilbyde tungekys, slik af nosser skaft og måske numse... Tak. Send gerne info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henrik68 25 Skrevet 11. April Blækspruttemanden skrev, for 2 timer siden: Hvis du kan undvære cim men nøjes med slow blow uden gummi, så kender jeg en som burde kunne gøre det for 600 kr. Hvis du er renlig vil hun udover superfransk, tilbyde tungekys, slik af nosser skaft og måske numse... Ville også gerne ha en pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Godtmedlir 175 Skrevet 11. April yrghh skrev, for 2 timer siden: Tak. Send gerne info Er dette nu blevet et lukket Forum? Hvorfor PB 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iceman 97 Skrevet 11. April yrghh skrev, for 3 timer siden: Tak. Send gerne info Ja tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jugger 121 Skrevet 11. April Blækspruttemanden skrev, for 3 timer siden: Hvis du kan undvære cim men nøjes med slow blow uden gummi, så kender jeg en som burde kunne gøre det for 600 kr. Hvis du er renlig vil hun udover superfransk, tilbyde tungekys, slik af nosser skaft og måske numse... Kunne ligeledes være interesseret... Smid en PB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1458 Skrevet 12. April (edited) Hvorfor søren skriver man i en tråd at man ønsker en PB istedet for selv at skrive en PB? Det giver ingen mening. @terkeln666, @BLUC2720, @Jugger, @Iceman, @Henrik68, @yrghh i 5 har nu sammen med @Blækspruttemanden spammet tråden uden at bidrage yderligere til emnet. Iøvrigt har @Blækspruttemanden nu fået ferie for at spamme tråde med reklame for sin veninde, som iøvrigt ikke bor i området, der efterspørges. Hver gang han skriver, gør dét af ukendte årsager at mange ønsker at fortælle alle at de ønsker PB. Nu tilbage til emnet! Redigeret 12. April af Stapler 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 12. April Godtmedlir skrev, for 11 timer siden: yrghh skrev, for 13 timer siden: Tak. Send gerne info Er dette nu blevet et lukket Forum? Hvorfor PB Jeg bad ikke om PB. Jeg bad om info - Men jeg forstår godt, at "send" inviterer til misforståelse Jeg har forhørt mig hos et par andre piger, og deres svar er, at det er meget hårdere arbejde for dem, så de vil enten have normal timepris + ekstra for CIM eller endnu højere pris end normalt på grund af den ekstra indsats de skal yde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
31Adam 2 Skrevet 25. April (edited) yrghh skrev, den 11.4.2024 at 16:22: Slowblow Nina er desværre ikke på arbejde for tiden, så jeg leder efter en anden, som kan det samme. 30 minutters langsom cock worship / slowblow med afslutning i munden til en yderst fornuftig pris. Findes der nogen i KBH disse dage? Er det ikke hende her ? Og har i også prøvet hendes massage ? Noget værd ? https://nympho.dk/n14924/4571/nina-new-offer-90mins-massage-and-lingam-massage-1500kr-i-prefer-and-accept-euro-revolut-card-dkk-many-times-sms-doesn-t-work-pls-write-on-whatsapp/#profile-about Redigeret 25. April af 31Adam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg