ufots 9 Skrevet 14. April Nogen der har besøgt hende her og kan evt give en anmeldelse? https://annoncelight.dk/showad/399876 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krill 56 Skrevet 17. April Hun er Aalborg nu. vil også gerne høre lidt om hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 17. April Krill skrev, for 5 minutter siden: Hun er Aalborg nu. vil også gerne høre lidt om hende Hun er vist ret lækker, hvis billeder hun har sendt er ægte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krill 56 Skrevet 17. April Vil hun sende billeder. Der er ikke nogen i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 17. April Krill skrev, for 8 minutter siden: Vil hun sende billeder. Der er ikke nogen i annoncen Prøv at spørger hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 17. April El Caliente skrev, for 3 timer siden: Prøv at spørger hende Nej er ingen på hendes annonce, det skriver hun jo også Hun har sendt privat (læs din pb) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Camino 22 Skrevet 18. April Well, well..... jeg skrev til hende og fik et noget ubehøvlet svar tilbage om kun at skrive til hende på dagen (SELVOM teksten åbner op for noget andet - og IKKE har en liste over hendes "dage"). Jeg fik også besked på ikke at gemme hendes nummer.....men hvorfor dog? Og - hendes annonce minder uhyggeligt meget om denne: https://annoncelight.dk/showad/320808 - der dog så har et par datoer nævnt. Den GP er så bare i Fredericia.... Så enten er der et samarbejde, eller den ene har "lånt" teksten fra den anden. Who knows... Det hele ser lidt underligt ud - og i det mindste kan man vel svare bare nogenlunde pænt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 18. April El Camino skrev, for 6 minutter siden: Well, well..... jeg skrev til hende og fik et noget ubehøvlet svar tilbage om kun at skrive til hende på dagen (SELVOM teksten åbner op for noget andet - og IKKE har en liste over hendes "dage"). Jeg fik også besked på ikke at gemme hendes nummer.....men hvorfor dog? Og - hendes annonce minder uhyggeligt meget om denne: https://annoncelight.dk/showad/320808 - der dog så har et par datoer nævnt. Den GP er så bare i Fredericia.... Så enten er der et samarbejde, eller den ene har "lånt" teksten fra den anden. Who knows... Det hele ser lidt underligt ud - og i det mindste kan man vel svare bare nogenlunde pænt. Mig svarede hun pænt, så det kan jeg ikke pege fingre af. Om de to piger deler tekst med hinanden, har jeg ingen idi om. Jeg har dog set et billede af Maja, og hun minder på ingen måde om anden annonce. Maja har lidt tusser hist og pist, og en Fyldig D ( * ) ( * ) pas på med at henvise til anden pige, det kostede mig en advarsel sidst jeg gjorde det, og de “voksne” er pænt ude med riven pt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Camino 22 Skrevet 18. April El Caliente skrev, for 8 minutter siden: Mig svarede hun pænt, så det kan jeg ikke pege fingre af. Om de to piger deler tekst med hinanden, har jeg ingen idi om. Jeg har dog set et billede af Maja, og hun minder på ingen måde om anden annonce. Maja har lidt tusser hist og pist, og en Fyldig D ( * ) ( * ) pas på med at henvise til anden pige, det kostede mig en advarsel sidst jeg gjorde det, og de “voksne” er pænt ude med riven pt. well, tak - men jeg reklamerer ikke for anden pige - påpeger bare ligheden med en anden annonce....som undrer mig. og din oplevelse med Maja var - hvordan? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 18. April El Camino skrev, for 7 minutter siden: well, tak - men jeg reklamerer ikke for anden pige - påpeger bare ligheden med en anden annonce....som undrer mig. og din oplevelse med Maja var - hvordan? Min oplevelse blev ikke til noget, hun tog hjem til Jylland, men jeg var nysgerrig på hende. Har set billede af hende, og der passede hun pænt ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonDD 32 Skrevet 19. Maj Er der nogen der ved om Maja snart kommer til Aarhus igen? Kan som sidenote sige, at jeg oplevede hende for nogle måneder siden, og det var en rigtig dejlig oplevelse! (Ingen links virker i tråden her mere, men på baggrund af kommentarer er jeg overbevist om at det er samme Maja jeg besøgte). Vidunderlig blow og super engageret. Grinende og i godt humør, og hun var, i hvert fald da jeg besøgte hende, tydeligt i et rigtig godt humør hvor hun var meget engageret, og virkelig virkede til også selv at være ret så liderlig! Generelt super dejlig oplevelse, og var skønt at blive reddet af hende. Hendes bryster var lige i ansigtet, og hun ville virkelig gerne at man tog fat om dem den dag i hvert fald:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg